Στο πλαίσιο της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής το υπουργείο Οικονομικών άλλαξε... ρότα και πλέον από τους “μεγαλοκαρχαρίες” στοχεύει τους ιδιοκτήτες γαϊδουριών της Σαντορίνης.
Οι οδηγοί είναι πλέον υποχρεωμένοι να κόβουν αποδείξεις σε μπλοκ παροχής υπηρεσιών.
Όπως είναι φυσικό τα νέα δεδομένα έχουν φέρει αναστάτωση, αφού η καθημερινότητα των επαγγελματιών προϋποθέτει... γραφειοκρατία.
Οι ίδιοι διαμαρτύρονται έντονα τονίζοντας ότι βγάζουν το μεροκάματό τους και δεν είναι φοροφυγάδες. «Μας υποχρέωσαν να κόβουμε εισιτήρια. Έχουμε μπλοκάκια, έχουμε βιβλία θεωρημένα στην εφορία. Τι άλλο να κάνουμε;», αναρωτιέται ο Γιώργος Λιγνός, πρόεδρος Σωματείου Ημιονηγών Θήρας στο οποίο ανήκουν περίπου 40 οδηγοί.
Από την άλλη η λογίστρια των σωματείων μίλησε στην εφημερίδα «Real news», και ανέφερε ότι πρόκειται για Γολγοθά, ενώ τονίζει πως οι οδηγοί έχουν μπει σε έναν πραγματικό κυκεώνα. «Λόγω του ότι είναι δύσκολο να λειτουργούν ταμειακή μηχανή, αφού βρίσκονται συνεχώς στο δρόμο, τους υποχρέωσαν να κόβουν εισιτήρια. Ακόμα και αυτό όμως είναι δύσκολο να το κάνουν όταν έρχεται το πλοίο».
Όπως σημειώνει οι αρμόδιοι πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν το γεγονός πως πρόκειται για ένα παραδοσιακό, εποχιακό επάγγελμα και πως με αυτό τον τρόπο δεν μένει τίποτα στο ταμείο.
Εμείς ρωτάμε... Μήπως πρόκειται για κλειστό επάγγελμα;
newstoday.gr
Οι οδηγοί είναι πλέον υποχρεωμένοι να κόβουν αποδείξεις σε μπλοκ παροχής υπηρεσιών.
Όπως είναι φυσικό τα νέα δεδομένα έχουν φέρει αναστάτωση, αφού η καθημερινότητα των επαγγελματιών προϋποθέτει... γραφειοκρατία.
Οι ίδιοι διαμαρτύρονται έντονα τονίζοντας ότι βγάζουν το μεροκάματό τους και δεν είναι φοροφυγάδες. «Μας υποχρέωσαν να κόβουμε εισιτήρια. Έχουμε μπλοκάκια, έχουμε βιβλία θεωρημένα στην εφορία. Τι άλλο να κάνουμε;», αναρωτιέται ο Γιώργος Λιγνός, πρόεδρος Σωματείου Ημιονηγών Θήρας στο οποίο ανήκουν περίπου 40 οδηγοί.
Από την άλλη η λογίστρια των σωματείων μίλησε στην εφημερίδα «Real news», και ανέφερε ότι πρόκειται για Γολγοθά, ενώ τονίζει πως οι οδηγοί έχουν μπει σε έναν πραγματικό κυκεώνα. «Λόγω του ότι είναι δύσκολο να λειτουργούν ταμειακή μηχανή, αφού βρίσκονται συνεχώς στο δρόμο, τους υποχρέωσαν να κόβουν εισιτήρια. Ακόμα και αυτό όμως είναι δύσκολο να το κάνουν όταν έρχεται το πλοίο».
Όπως σημειώνει οι αρμόδιοι πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν το γεγονός πως πρόκειται για ένα παραδοσιακό, εποχιακό επάγγελμα και πως με αυτό τον τρόπο δεν μένει τίποτα στο ταμείο.
Εμείς ρωτάμε... Μήπως πρόκειται για κλειστό επάγγελμα;
newstoday.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.