Θα ...χρυσοπληρώσουμε συμβούλους για να ... μοσχοπουλήσουν από το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, ως τις μετοχές του Δημοσίου στην ΕΥΔΑΠ και τα Ολυμπιακά ακίνητα που τα αφήνουν και σαπίζουν επί μια εξαετία.
Ότι έχουν επιδείξει ανικανότητα να αξιοποιήσουν οι Κυβερνήσεις βγαίνει στο σφυρί προς 7 δισεκατομμύρια.Τώρα μαθαίνουμε και γιατί μπήκε στη ζωή μας ο όρος fast track, με αυτή τη μέθοδο μπήκε η εκποίηση της δημόσιας περιουσίας σε... fast forward...
Με την υπογραφή όλων των συναρμόδιων υπουργών όλη η περιουσία καταγράφεται με σκοπό να δοθεί σε άλλους προς αξιοποίηση και η Ελλάδα να εισπράξει στα επόμενα χρόνια κάποια χρήματα για να εξοφλήσει μερικούς από τους τόκους των δανείων.
Αποφασίστηκε η είσοδος ιδιωτών µε παραχώρηση και του µάνατζµεντ στα Ταχυδροµεία, στα κρατικά λαχεία (που μάλλον θα αλλάξουν όνομα), τον Ιππόδροµο και τις αµυντικές βιοµηχανίες , η εκμετάλλευση από ιδιώτες λιμανιών και αεροδρομίων, η τοποθέτηση ιδιωτικών συµφερόντων στο φυσικό αέριο και βεβαίως στην αξιοποίηση, µε παραχώρηση για ορισµένο χρόνο ή πώληση, της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ∆ηµοσίου. Ανάµεσα στα ακίνητα προς αξιοποίηση περιλαµβάνεται και το Πρασονήσι Ρόδου.
Τι αποφασίστηκε:
Αξιοποίηση του τέως αεροδρομίου του Ελληνικού. Με στόχο την επιτάχυνση της διαδικασίας αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού και με τη χρήση της διαδικασίας fast-track, αποφασίστηκε α) συγκρότηση φορέα ειδικού σκοπού ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ Α.Ε στον οποίο περιέρχεται η διαχείρισή της, και β) η πρόσληψη χρηματοοικονομικών και τεχνικών συμβούλων για την αξιοποίηση της έκτασης.
Επιλογή και προώθηση αξιοποίησης συγκεκριμένων σημαντικών ακινήτων. Αποφασίστηκε η συγκρότηση Ομάδων Διοίκησης Έργου με τη συμμετοχή και εξειδικευμένων συμβούλων για την άρση των διοικητικών εμποδίων και την προώθηση αξιοποίησης συγκεκριμένων σημαντικών ακινήτων από τους υπεύθυνους φορείς (ΚΕΔ, ΕΤΑ/Ολυμπιακά Ακίνητα). Συνημμένα επισυνάπτεται κατάλογος μεγάλων ακινήτων που προωθούνται αμέσως μόλις ελεγχθούν για άμεση αξιοποίηση, συνδυάζοντας δραστηριότητες τουριστικής ή άλλης οικονομικής ανάπτυξης με την διαφύλαξη και προστασία του περιβάλλοντος.
Αποκρατικοποιήσεις και αναδιαρθρώσεις
· Επέκταση σύμβασης παραχώρησης του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) και αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου
· Αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ
· Αναζήτηση στρατηγικού εταίρου στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ).
Αναζήτηση χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων (η διαδικασία θα ολοκληρωθεί εντός του πρώτου τριμήνου 2011) για:
· τον διαχωρισμό των λειτουργιών του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων
· την είσοδο στρατηγικών επενδυτών στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας μέσω συμβάσεων παραχώρησης,
· το αεροδρόμιο στο Καστέλλι Κρήτης και την αξιοποίηση του αεροδρομίου Ηρακλείου Ν. Καζαντζάκης
· την αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
· την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ομίλου ΟΣΕ
· την επέκταση συμβάσεων παραχώρησης στην Αττική Οδό και Εγνατία Οδό
· την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα ΕΛΤΑ
· την αξιοποίηση του Φάσματος Συχνοτήτων και του Ψηφιακού Μερίσματος
· την αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου στο Αττικό λιμενικό σύστημα
· τη μελέτη στρατηγικής και συμβάσεων παραχώρησης για λιμάνια και ιδιαίτερα για 11 περιφερειακούς οργανισμούς λιμένων
· τη μελέτη στρατηγικής και συμβάσεων παραχώρησης για 850 περιφερειακούς λιμένες (μαρίνες)
· την αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου στην βιομηχανία ΛΑΡΚΟ,
- την αξιοποίηση της συμμετοχής του δημοσίου στην ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ,
· την παράταση της σύμβασης παραχώρησης του ΟΠΑΠ και διαχείριση της συμμετοχής του δημοσίου,
· την αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή στον ΟΔΙΕ,
· την πώληση της συμμετοχής του δημοσίου στο καζίνο της Πάρνηθας, και
· τη μετοχοποίηση/ είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα κρατικά λαχεία (Εθνικό, Λαϊκό).
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.