Αν ταξιδεύετε συχνά, έχετε το
νου σας για τις παρακάτω απάτες που συμβαίνουν κυρίως σε ξενοδοχεία του
εξωτερικού και μπορεί να σας χαλάσουν το ταξίδι αν δεν τις προλάβετε.
Απάτη #1: ψεύτικο delivery Επιστρέφετε στο δωμάτιό σας μετά από μια κουραστική ημέρα και θέλετε
να παραγγείλετε φαγητό. Αν επιλέξετε να παραγγείλετε από διαφημιστικό
φυλλάδιο που έχουν σπρώξει κάτω από την πόρτα σας, προσέξτε. Πολλοί
επιτήδειοι δημιουργούν φυλλάδια για εστιατόρια που δεν υπάρχουν, απαιτούν πληρωμή με πιστωτική κάρτα και
φυσικά το φαγητό δεν έρχεται ποτέ, ενώ αυτοί έχουν πάρει τα στοιχεία
της πιστωτικής σας. Προτού παραγγείλετε κάτι από τέτοιους καταλόγους, συμβουλευτείτε τη ρεσεψιόν
για τα εστιατόρια της περιοχής ή ψάξτε στο διαδίκτυο για να
επιβεβαιώσετε ότι το εστιατόριο που θέλετε να παραγγείλετε είναι αληθινό
κι όχι αποκύημα… απάτης.
Απάτη #2: ύποπτες συνδέσεις wi-fiΚανείς δεν θέλει να πληρώνει για το wi-fi, οπότε τα free wi-fi hot spots
γίνονται αυτόματα δελεαστικά για όλους. Αυτό, όμως, που μπορεί να
κρύβουν είναι άλλη μια απάτη. Κάποιος «στήνει» ένα τέτοιο hot spot,
ονομάζοντάς το έτσι ώστε να τραβήξει την προσοχή των χρηστών. Παρ’ όλο
που η πρόσβαση στο Internet θα είναι όντως δωρεάν, τα δεδομένα σας
θα περάσουν από διάφορα σημεία, συμπεριλαμβανομένου και του υπολογιστή
αυτού που έχει στήσει την απάτη. Λόγω του ότι κάνει host στη σύνδεση,
μπορεί να δει όλα σας τα δεδομένα από το σήμα του wi-fi,
συμπεριλαμβανομένων και username, password κ.ο.κ. Γι’ αυτό, πριν συνδεθείτε στο διαδίκτυο, βεβαιωθείτε ότι πρόκειται για ασφαλές δίκτυο και ρωτήστε τη ρεσεψιόν τον κωδικό wi-fi του ξενοδοχείου για να είστε σίγουροι ότι δεν κινδυνεύετε.
Απάτη #3: ψεύτικα προβλήματα στη ρεσεψιόνΑν σας τηλεφωνήσουν ποτέ από τη ρεσεψιόν στο ταξίδι σας, το
πιθανότερο είναι για να επιβεβαιώσουν ότι τακτοποιηθήκατε στο νέο σας
δωμάτιο. Αν, όμως, σας καλέσουν για να σας πουν ότι υπάρχει κάποιο
πρόβλημα με την πιστωτική σας κι ότι πρέπει να τους δώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας τηλεφωνικά
για να διευθετήσουν το πρόβλημα, τότε θα πρέπει να υποψιαστείτε πως
πρόκειται περί απάτης. Ένα πραγματικό μέλος του προσωπικού του
ξενοδοχείου δεν θα ζητούσε ποτέ τον αριθμό της πιστωτικής σας δια
τηλεφώνου κι εσείς θα πρέπει πάντα να κατεβαίνετε στη ρεσεψιόν για να
λύσετε το πρόβλημα. Αν και η απάτη αυτή δεν είναι πλέον τόσο
διαδεδομένη, παρ’ όλ’ αυτά υπάρχει και κυρίως στις αναπτυσσόμενες χώρες. clickatlife.gr
Το περιεχόμενο του ιστολογίου έχει μόνο ενημερωτικό σκοπό. Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου δε φέρει ευθύνη για την ακρίβεια ή την πληρότητα των πληροφοριών που περιέχονται στο ιστολόγιο ή μπορούν να αναζητηθούν ακολουθώντας οποιονδήποτε σύνδεσμο προς άλλο ιστότοπο.
Τα σχόλια στο ιστολόγιο είναι ευπρόσδεκτα. Παρά ταύτα, ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου διατηρεί το δικαίωμα να επεξεργαστεί ή να διαγράψει χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση οποιοδήποτε σχόλιο εάν αυτό:
• Είναι μέρος προωθητικής ενέργειας.
• Περιέχει χυδαίες εκφράσεις.
• Περιέχει εκφράσεις που μπορούν να θεωρηθούν προσβλητικές.
• Περιέχει εκφράσεις μίσους, απειλής ή προσωπικής επίθεσης σε άτομα ή ομάδες.
Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων.
0 Σχόλια