Είναι αυτός ο διαγωνισμός αξιόπιστος; Θα κερδίσει κάποιος αυτό το
τέλειο δώρο; Έχετε πολλές φορές αναρωτηθεί για τα παραπάνω; Το
nethall.gr είναι εδώ για να σας δώσει μερικές συμβουλές για να μην την
“πατήσετε¨με μερικούς διαγωνισμούς!
Το nethall.gr από το 2009 φροντίζει να σας ενημερώνει έγκαιρα για τους πιο αξιόπιστους διαγωνισμούς που κυκλοφορούν. Αν σας λέγαμε ότι εμείς ξέρουμε πάντα τι κρύβεται πίσω από κάθε διαγωνισμό θα σας λέγαμε ψέματα, αλλά μετά από τόσα χρόνια καθημερινής επαφής με διοργανωτές και σελίδες (είτε είναι ιστοσελίδες, ή facebook pages) έχουμε μάθει να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις.
Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν πριν πατήσετε like, ή γράψετε το mail σας (και όχι μόνο) με την ελπίδα να κερδίσετε το πολυπόθητο δώρο; Για δείτε παρακάτω! Βήμα 1ο: Διαβάζουμε πολύ προσεκτικά το άρθρο του διαγωνισμού!
Ένας διοργανωτής που σέβεται τον εαυτό του και το δώρο που προσφέρει οφείλει να το παρουσιάσει πολύ προσεκτικά! “Το ….. σας χαρίζει ένα iphone 6! Κάντε like και κερδίστε!” Είναι κάτι πολύ απλό για να γράψει ο οποιοσδήποτε. Ο οποιοσδήποτε θέλει να δυναμώσει τη σελίδα του στο facebook μπορεί να το γράψει αυτό και μετά.. ποιος είδε το iphone!
Βήμα 2ο: Ο διαγωνισμός έχει -έστω και λίγους- όρους;
Πότε λήγει ο διαγωνισμός; Πότε βγαίνουν οι νικητές; – Ακόμα κι αν δεν τηρηθούν επακριβώς αυτές οι ημερομηνίες (παράταση διαγωνισμών – καθυστέρηση στην κλήρωση για πολλούς και διάφορους λόγους, άνθρωποι είμαστε κι εμείς οι διοργανωτές), κάθε διοργανωτής οφείλει να ενημερώνει το κοινό. Δεν είναι μυστικό άλλωστε. Και το βασικότερο; Οφείλει να ανακοινώνει τους νικητές! Έχοντας επικοινωνήσει ή όχι με τους ίδιους πρώτα (πολλοί διοργανωτές το προτιμάνε αυτό για να αποφύγουν συνωνυμίες) , οφείλει να τους ανακοινώσει κάπου στη σελίδα του. Κι εκεί εμείς ως σωστά λαγωνικά πρέπει να τους ανακαλύψουμε!
Τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε μέρος; Σε πόσες σελίδες πρέπει να κάνουμε like (facebook); Βλέπουμε τι σελίδες είναι αυτές ή κάνουμε απλά like στην τύχη; Τι στοιχεία πρέπει να γράψουμε; Γιατί όλα αυτά τα στοιχεία; – Ως nethall.gr μας προβληματίζει πολύ συχνά το αν θα πρέπει να δημοσιεύσουμε διαγωνισμούς που τα βήματα συμμετοχής δεν είναι ξεκάθαρα. Που ζητάνε υπερβολές, όπως like (facebook) σε 10 διαφορετικές σελίδες που οι ίδιες έχουν τόσα λίγα like, με περίεργα, αστεία ως και γελοία ονόματα. Το βασικότερο; Γιατί ζητάνε απόρρητα προσωπικά μας στοιχεία; Οκ τη διεύθυνση και το τηλέφωνο μας το καταλαβαίνουμε, κάπως θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας. Το εισόδημα μας όμως γιατί; Για στατιστικούς λόγους; Δε νομίζουμε.. Είναι πολύ συγκεκριμένοι οι διαγωνισμοί που ζητάνε παραπάνω πληροφορίες από εμάς και πιστέψτε μας είναι ξεκάθαρη η πρόθεση του διοργανωτή, για παράδειγμα σελίδες διενέργειας στατιστικών ερευνών.
Βήμα 3ο: Ποιος είναι ο διοργανωτής;
Ξέρουμε, θα σας φανεί λίγο ρατσιστικό αυτό, αλλά μπορεί οποιαδήποτε σελίδα να προσφέρει δώρο μεγάλης αξίας; Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό του iphone 6. Το πιο πολυπόθητο κινητό της αγοράς για την τρέχουσα περίοδο! Το έχουμε δει ήδη σε εκατοντάδες διαγωνισμούς (εμείς σε ακόμα περισσότερους γιατί δεν τους έχουμε αναδημοσιεύσει όλους). Όμως μπορεί μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας να το προσφέρει; Νομίζουμε πως ναι, μια μεγάλη εταιρία μπορεί να κάνει marketing με το πολυπόθητο αυτό κινητό και να το χαρίσει σε έναν υπερτυχερό, άλλωστε έχουν και απόθεμα. Μπορεί όμως μια σελίδα στο facebook που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα ή ένα blog ενημερωτικό με μικρή αναγνωσιμότητα να δώσει ένα τέτοιο δώρο; Πριν απαντήσουμε κατηγορηματικά, απλά θα αναρωτηθούμε, γνωρίζουμε το κόστος ενός τέτοιου δώρου; Τι λέτε, το διαθέτει ο διοργανωτής; Δεν έχει σημασία το αντικείμενο που πραγματεύεται μια σελίδα, αλλά από τη δουλειά που της έχει αφιερώσει ο ιδιοκτήτης, μπορεί να φανερωθεί η δουλειά του.. Άρα και το είδος της επένδυσής του σε αυτή. Έχουμε δει πολλές φορές σελίδες, να προσφέρουν δώρα με προσωπικό τους κόστος (και όχι από κάποια χορηγία που αναγράφεται). Τότε το κόστος αυτού του δώρου, μπορεί να είναι πολύ μεγάλο; Για σκεφτείτε το…
Θέλουμε να καταλήξουμε με όλες τις παραπάνω συμβουλές ότι πλέον, εσείς που έχετε μπει για τα καλά στο τρυπάκι των διαγωνισμών, αλλά και οι νεότεροι, έχετε πλέον μια εμπειρία. Μην παίρνεται μέρος σε ότι κυκλοφορεί. Μην πέφτετε στην παγίδα τους. Πονηρευτείτε λίγο. Εμείς εδώ στο nethall.gr καταβάλλουμε τεράστια προσπάθεια να “αποκαλύψουμε” κακούς διοργανωτές. Έχουμε χαλάσει πολλές συνεργασίες στο πέρασμα των χρόνων, την πατήσαμε κι εμείς, δεν είναι εύκολο. Γι’ αυτό πολλές φορές δε θα δείτε σε εμάς διαγωνισμούς που κυκλοφορούν, ακόμα κι αν έχουν μεγάλα δώρα. Προτιμάμε να μην τους δημοσιεύουμε καθόλου αν δεν είμαστε σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Πολλές φορές ζητάμε τους όρους τους και δεν τους βλέπουμε ποτέ..
Εσείς είχατε κάποια εμπειρία με μη αξιόπιστο διαγωνισμό;
Έτσι λοιπόν, μη σας εντυπωσιάζει το μεγάλο δώρο ενός διαγωνισμού, αλλά αφιερώστε λίγα δευτερόλεπτα να δείτε τα παραπάνω και μετά αποφασίστε αν θα παίξετε ή όχι στο διαγωνισμό. Να είστε σίγουροι ότι σε καλούς διαγωνισμούς έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε… ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
nethall.gr
Το nethall.gr από το 2009 φροντίζει να σας ενημερώνει έγκαιρα για τους πιο αξιόπιστους διαγωνισμούς που κυκλοφορούν. Αν σας λέγαμε ότι εμείς ξέρουμε πάντα τι κρύβεται πίσω από κάθε διαγωνισμό θα σας λέγαμε ψέματα, αλλά μετά από τόσα χρόνια καθημερινής επαφής με διοργανωτές και σελίδες (είτε είναι ιστοσελίδες, ή facebook pages) έχουμε μάθει να διαβάζουμε πίσω από τις λέξεις.
Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν πριν πατήσετε like, ή γράψετε το mail σας (και όχι μόνο) με την ελπίδα να κερδίσετε το πολυπόθητο δώρο; Για δείτε παρακάτω! Βήμα 1ο: Διαβάζουμε πολύ προσεκτικά το άρθρο του διαγωνισμού!
Ένας διοργανωτής που σέβεται τον εαυτό του και το δώρο που προσφέρει οφείλει να το παρουσιάσει πολύ προσεκτικά! “Το ….. σας χαρίζει ένα iphone 6! Κάντε like και κερδίστε!” Είναι κάτι πολύ απλό για να γράψει ο οποιοσδήποτε. Ο οποιοσδήποτε θέλει να δυναμώσει τη σελίδα του στο facebook μπορεί να το γράψει αυτό και μετά.. ποιος είδε το iphone!
Βήμα 2ο: Ο διαγωνισμός έχει -έστω και λίγους- όρους;
Πότε λήγει ο διαγωνισμός; Πότε βγαίνουν οι νικητές; – Ακόμα κι αν δεν τηρηθούν επακριβώς αυτές οι ημερομηνίες (παράταση διαγωνισμών – καθυστέρηση στην κλήρωση για πολλούς και διάφορους λόγους, άνθρωποι είμαστε κι εμείς οι διοργανωτές), κάθε διοργανωτής οφείλει να ενημερώνει το κοινό. Δεν είναι μυστικό άλλωστε. Και το βασικότερο; Οφείλει να ανακοινώνει τους νικητές! Έχοντας επικοινωνήσει ή όχι με τους ίδιους πρώτα (πολλοί διοργανωτές το προτιμάνε αυτό για να αποφύγουν συνωνυμίες) , οφείλει να τους ανακοινώσει κάπου στη σελίδα του. Κι εκεί εμείς ως σωστά λαγωνικά πρέπει να τους ανακαλύψουμε!
Τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε για να πάρουμε μέρος; Σε πόσες σελίδες πρέπει να κάνουμε like (facebook); Βλέπουμε τι σελίδες είναι αυτές ή κάνουμε απλά like στην τύχη; Τι στοιχεία πρέπει να γράψουμε; Γιατί όλα αυτά τα στοιχεία; – Ως nethall.gr μας προβληματίζει πολύ συχνά το αν θα πρέπει να δημοσιεύσουμε διαγωνισμούς που τα βήματα συμμετοχής δεν είναι ξεκάθαρα. Που ζητάνε υπερβολές, όπως like (facebook) σε 10 διαφορετικές σελίδες που οι ίδιες έχουν τόσα λίγα like, με περίεργα, αστεία ως και γελοία ονόματα. Το βασικότερο; Γιατί ζητάνε απόρρητα προσωπικά μας στοιχεία; Οκ τη διεύθυνση και το τηλέφωνο μας το καταλαβαίνουμε, κάπως θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας. Το εισόδημα μας όμως γιατί; Για στατιστικούς λόγους; Δε νομίζουμε.. Είναι πολύ συγκεκριμένοι οι διαγωνισμοί που ζητάνε παραπάνω πληροφορίες από εμάς και πιστέψτε μας είναι ξεκάθαρη η πρόθεση του διοργανωτή, για παράδειγμα σελίδες διενέργειας στατιστικών ερευνών.
Βήμα 3ο: Ποιος είναι ο διοργανωτής;
Ξέρουμε, θα σας φανεί λίγο ρατσιστικό αυτό, αλλά μπορεί οποιαδήποτε σελίδα να προσφέρει δώρο μεγάλης αξίας; Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό του iphone 6. Το πιο πολυπόθητο κινητό της αγοράς για την τρέχουσα περίοδο! Το έχουμε δει ήδη σε εκατοντάδες διαγωνισμούς (εμείς σε ακόμα περισσότερους γιατί δεν τους έχουμε αναδημοσιεύσει όλους). Όμως μπορεί μια εταιρία κινητής τηλεφωνίας να το προσφέρει; Νομίζουμε πως ναι, μια μεγάλη εταιρία μπορεί να κάνει marketing με το πολυπόθητο αυτό κινητό και να το χαρίσει σε έναν υπερτυχερό, άλλωστε έχουν και απόθεμα. Μπορεί όμως μια σελίδα στο facebook που φτιάχνει χειροποίητα κοσμήματα ή ένα blog ενημερωτικό με μικρή αναγνωσιμότητα να δώσει ένα τέτοιο δώρο; Πριν απαντήσουμε κατηγορηματικά, απλά θα αναρωτηθούμε, γνωρίζουμε το κόστος ενός τέτοιου δώρου; Τι λέτε, το διαθέτει ο διοργανωτής; Δεν έχει σημασία το αντικείμενο που πραγματεύεται μια σελίδα, αλλά από τη δουλειά που της έχει αφιερώσει ο ιδιοκτήτης, μπορεί να φανερωθεί η δουλειά του.. Άρα και το είδος της επένδυσής του σε αυτή. Έχουμε δει πολλές φορές σελίδες, να προσφέρουν δώρα με προσωπικό τους κόστος (και όχι από κάποια χορηγία που αναγράφεται). Τότε το κόστος αυτού του δώρου, μπορεί να είναι πολύ μεγάλο; Για σκεφτείτε το…
Θέλουμε να καταλήξουμε με όλες τις παραπάνω συμβουλές ότι πλέον, εσείς που έχετε μπει για τα καλά στο τρυπάκι των διαγωνισμών, αλλά και οι νεότεροι, έχετε πλέον μια εμπειρία. Μην παίρνεται μέρος σε ότι κυκλοφορεί. Μην πέφτετε στην παγίδα τους. Πονηρευτείτε λίγο. Εμείς εδώ στο nethall.gr καταβάλλουμε τεράστια προσπάθεια να “αποκαλύψουμε” κακούς διοργανωτές. Έχουμε χαλάσει πολλές συνεργασίες στο πέρασμα των χρόνων, την πατήσαμε κι εμείς, δεν είναι εύκολο. Γι’ αυτό πολλές φορές δε θα δείτε σε εμάς διαγωνισμούς που κυκλοφορούν, ακόμα κι αν έχουν μεγάλα δώρα. Προτιμάμε να μην τους δημοσιεύουμε καθόλου αν δεν είμαστε σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Πολλές φορές ζητάμε τους όρους τους και δεν τους βλέπουμε ποτέ..
Εσείς είχατε κάποια εμπειρία με μη αξιόπιστο διαγωνισμό;
Έτσι λοιπόν, μη σας εντυπωσιάζει το μεγάλο δώρο ενός διαγωνισμού, αλλά αφιερώστε λίγα δευτερόλεπτα να δείτε τα παραπάνω και μετά αποφασίστε αν θα παίξετε ή όχι στο διαγωνισμό. Να είστε σίγουροι ότι σε καλούς διαγωνισμούς έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε… ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
nethall.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.