Οι παπαράτσι αποτελούσαν ανέκαθεν απειλή για τους διάσημους. Πολλά σκάνδαλα ξεκίνησαν εξαιτίας μιας φωτογραφίας τους και πολλές σχέσεις διαλύθηκαν.
Όσο μεγαλύτερο το όνομα, τόσο πιο άγριο το κυνηγητό από τους φωτογράφους.
Υπήρξαν κάποιοι, όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης και ο Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι, που έσπασαν τις φωτογραφικές μηχανές, όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία των φωτογράφων.
Αυτές είναι μερικές από τις πιο γνωστέ φωτογραφίες των παπαράτσι μέχρι το 1969.
Όσο μεγαλύτερο το όνομα, τόσο πιο άγριο το κυνηγητό από τους φωτογράφους.
Υπήρξαν κάποιοι, όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης και ο Μαρτσέλλο Μαστρογιάννι, που έσπασαν τις φωτογραφικές μηχανές, όταν αντιλήφθηκαν την παρουσία των φωτογράφων.
Αυτές είναι μερικές από τις πιο γνωστέ φωτογραφίες των παπαράτσι μέχρι το 1969.
Η φωτογραφία που οδήγησε τη Λιζ Τέιλορ στο διαζύγιο
Το 1960, πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Κλεοπάτρα», με πρωταγωνιστές τη Λιζ Τέιλορ και τον Ρίτσαρντ Μπάρτον.
Η όμορφη ηθοποιός ήταν τότε παντρεμένη με τον τραγουδιστή Έντι Φίσερ, αλλά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κυκλοφόρησε η φήμη ότι είχε σχέση με τον συμπρωταγωνιστή της.
Κάποιοι συνάδελφοί τους, υποστήριξαν ότι οι δυο τους συνήθιζαν να κάνουν μοναχικούς περιπάτους μακριά από το στούντιο.
Η Τέιλορ όμως, δήλωνε ερωτευμένη με τον σύζυγό της.
Η σχέση της με τον Μπάρτον ήταν μόνο μια φήμη, μέχρι τη στιγμή που δημοσιεύτηκε μια φωτογραφία, που αποδείκνυε την αλήθεια.
Ο παπαράτσι Μαρτσέλο Τζεπέτι τσάκωσε το παράνομο ζευγάρι σε μια τρυφερή στιγμή, πάνω στη βενζινάκατο που χρησιμοποιούσαν για να απομακρύνονται από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Ο Τζεπέτι, για να καταφέρει να τραβήξει τη φωτογραφία – ντοκουμέντο, είχε πηδήξει από ένα λόφο, στην ταράτσα ενός ξενοδοχείου, που ήταν απέναντι από την αραγμένη βάρκα.
Τη δημοσίευση της φωτογραφίας, ακολούθησε το διαζύγιο της Τέιλορ με τον Φίσερ.
Η όμορφη ηθοποιός ήταν τότε παντρεμένη με τον τραγουδιστή Έντι Φίσερ, αλλά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κυκλοφόρησε η φήμη ότι είχε σχέση με τον συμπρωταγωνιστή της.
Κάποιοι συνάδελφοί τους, υποστήριξαν ότι οι δυο τους συνήθιζαν να κάνουν μοναχικούς περιπάτους μακριά από το στούντιο.
Η Τέιλορ όμως, δήλωνε ερωτευμένη με τον σύζυγό της.
Η σχέση της με τον Μπάρτον ήταν μόνο μια φήμη, μέχρι τη στιγμή που δημοσιεύτηκε μια φωτογραφία, που αποδείκνυε την αλήθεια.
Ο παπαράτσι Μαρτσέλο Τζεπέτι τσάκωσε το παράνομο ζευγάρι σε μια τρυφερή στιγμή, πάνω στη βενζινάκατο που χρησιμοποιούσαν για να απομακρύνονται από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Ο Τζεπέτι, για να καταφέρει να τραβήξει τη φωτογραφία – ντοκουμέντο, είχε πηδήξει από ένα λόφο, στην ταράτσα ενός ξενοδοχείου, που ήταν απέναντι από την αραγμένη βάρκα.
Τη δημοσίευση της φωτογραφίας, ακολούθησε το διαζύγιο της Τέιλορ με τον Φίσερ.
Η φωτογραφία που έκανε τη Μόνικα Βίτι να εγκαταλείψει τον Μικελάντζελο Αντονιόνι
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, το ειδύλλιο της διάσημης Ιταλίδας ηθοποιού, Μόνικα Βίτι, με τον Ιταλό σκηνοθέτη Μικελάντζελο Αντονιόνι, απασχολούσε τον Τύπο.
Ο σκηνοθέτης ήταν γνωστός για τη συναισθηματική του αστάθεια, αλλά η όμορφη ηθοποιός έμενε μαζί του, με την ελπίδα κάποια στιγμή να παντρευτούν.
Ένα βράδυ, ο 29χρονος φωτογράφος Μάριο Πελόζι, έπιασε στα πράσα τον Αντονιόνι, με μια νεαρή ξανθιά κοπέλα, ονόματι Κλαίρη Μπιλ, στο αυτοκίνητό του.
Η φωτογραφία, που αποδείκνυε τον παράνομο δεσμό του σκηνοθέτη, δημοσιεύτηκε την επόμενη μέρα στις εφημερίδες.
Η Μόνικα Βίτι εγκατέλειψε αμέσως τον Αντονιόνι.
Ο σκηνοθέτης ήταν γνωστός για τη συναισθηματική του αστάθεια, αλλά η όμορφη ηθοποιός έμενε μαζί του, με την ελπίδα κάποια στιγμή να παντρευτούν.
Ένα βράδυ, ο 29χρονος φωτογράφος Μάριο Πελόζι, έπιασε στα πράσα τον Αντονιόνι, με μια νεαρή ξανθιά κοπέλα, ονόματι Κλαίρη Μπιλ, στο αυτοκίνητό του.
Η φωτογραφία, που αποδείκνυε τον παράνομο δεσμό του σκηνοθέτη, δημοσιεύτηκε την επόμενη μέρα στις εφημερίδες.
Η Μόνικα Βίτι εγκατέλειψε αμέσως τον Αντονιόνι.
Η φωτογραφία που προκάλεσε το σκάνδαλο Σοράγιας – Ιντοβίνα
Το 1968, μια φωτογραφία της «θλιμμένης» πριγκίπισσας, Σοράγια, με τον σκηνοθέτη Φράνκο Ιντοβίνα, προκάλεσε σκάνδαλο.
Αν και είχαν περάσει πολλά χρόνια από το διαζύγιο της Σοράγια από τον Σάχη της Περσίας, η ερωτική της ζωή συνέχιζε να απασχολεί τον Τύπο.
Την περίοδο εκείνη, η πριγκίπισσα είχε αποφασίσει να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο και συναντιόταν με τον Ιντοβίνα για επαγγελματικούς λόγους.
Τα κουτσομπολιά της εποχής έκαναν λόγο για ειδύλλιο μεταξύ τους, κάτι που ο σκηνοθέτης διέψευσε δημοσίως.
Η φωτογραφία του παπαράτσι Βιτόριο Λαβέρνε, που θεωρείτο ένα από τα καλύτερα «λαγωνικά» της Ρώμης, απέδειξε ότι οι φήμες για ερωτική σχέση μεταξύ Σοράγιας και Ιντοβίνο, ήταν βάσιμες.
Ο φωτογράφος απαθανάτισε το ζευγάρι στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου τους.
Αν και είχαν περάσει πολλά χρόνια από το διαζύγιο της Σοράγια από τον Σάχη της Περσίας, η ερωτική της ζωή συνέχιζε να απασχολεί τον Τύπο.
Την περίοδο εκείνη, η πριγκίπισσα είχε αποφασίσει να ασχοληθεί με τον κινηματογράφο και συναντιόταν με τον Ιντοβίνα για επαγγελματικούς λόγους.
Τα κουτσομπολιά της εποχής έκαναν λόγο για ειδύλλιο μεταξύ τους, κάτι που ο σκηνοθέτης διέψευσε δημοσίως.
Η φωτογραφία του παπαράτσι Βιτόριο Λαβέρνε, που θεωρείτο ένα από τα καλύτερα «λαγωνικά» της Ρώμης, απέδειξε ότι οι φήμες για ερωτική σχέση μεταξύ Σοράγιας και Ιντοβίνο, ήταν βάσιμες.
Ο φωτογράφος απαθανάτισε το ζευγάρι στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου τους.
Η φωτογραφία που έδωσε τέλος στοn γάμο του διάσημου καρδιοχειρουργού Κρίστιαν Μπάρναρντ
Το καλοκαίρι του 1969, οι ερωτικές περιπέτειες του διάσημου καρδιοχειρουργού Κρίστιαν Μπάρναρντ, απασχόλησαν τις εφημερίδες.
Ο γιατρός, αν και ήταν παντρεμένος, είχε εμφανιστεί αρκετές φορές με μια νεαρή συνοδό στο πλευρό του.
Πολλοί υπέθεσαν ότι ανάμεσά τους υπήρχε ερωτικός δεσμός, αλλά κανείς δεν μπορούσε να το αποδείξει.
Κανείς, εκτός από τον 22χρονο παπαράτσι Ρόκο Τραμπούκο, που κατάφερε να πατήσει το κλικ, τη στιγμή που το παράνομο ζευγάρι φιλιόταν.
Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε και η γυναίκα του καρδιοχειρουργού ζήτησε αμέσως διαζύγιο.
Ο γιατρός, αν και ήταν παντρεμένος, είχε εμφανιστεί αρκετές φορές με μια νεαρή συνοδό στο πλευρό του.
Πολλοί υπέθεσαν ότι ανάμεσά τους υπήρχε ερωτικός δεσμός, αλλά κανείς δεν μπορούσε να το αποδείξει.
Κανείς, εκτός από τον 22χρονο παπαράτσι Ρόκο Τραμπούκο, που κατάφερε να πατήσει το κλικ, τη στιγμή που το παράνομο ζευγάρι φιλιόταν.
Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε και η γυναίκα του καρδιοχειρουργού ζήτησε αμέσως διαζύγιο.
Η φωτογραφία που εξέθεσε την Άβα Γκάρντνερ
Το 1958, ο υπ’ αριθμόν ένα φωτορεπόρτερ της Ιταλίας, Τάτσιο Σεκιαρόλι, απαθανάτισε την Άβα Γκάρντνερ, συντροφιά με τον ηθοποιό Άντονι Φραντισόζα και προκάλεσε την έκρηξη της συζύγου του, που δήλωσε: «Τώρα πια, όλα έχουν τελειώσει μεταξύ μας».
Ήταν κατακαλόκαιρο και η απατημένη σύζυγος έλειπε από τη Ρώμη. Το παράνομο ζευγάρι πραγματοποίησε μια δημόσια έξοδο, πιστεύοντας ότι λόγω εποχής, που όλοι βρίσκονταν σε διακοπές, δε θα γινόταν αντιληπτό.
Ο φακός του Σεκιαρόλι όμως τους τσάκωσε. Ο γάμος του ηθοποιού διαλύθηκε και η ΆβαΓκάρντνερ, που παρουσιάστηκε σαν «τρίτο πρόσωπο», εκτέθηκε ανεπανόρθωτα.
Ήταν κατακαλόκαιρο και η απατημένη σύζυγος έλειπε από τη Ρώμη. Το παράνομο ζευγάρι πραγματοποίησε μια δημόσια έξοδο, πιστεύοντας ότι λόγω εποχής, που όλοι βρίσκονταν σε διακοπές, δε θα γινόταν αντιληπτό.
Ο φακός του Σεκιαρόλι όμως τους τσάκωσε. Ο γάμος του ηθοποιού διαλύθηκε και η ΆβαΓκάρντνερ, που παρουσιάστηκε σαν «τρίτο πρόσωπο», εκτέθηκε ανεπανόρθωτα.
Η φωτογραφία που διέλυσε τα όνειρα του ταυρομάχου Βαλένθια
Το φθινόπωρο του 1967, οι δημοσιογράφοι των κοσμικών περίμεναν ανυπόμονα την ανακοίνωση του γάμου της Μαρίας Βεατρίκης της Σαβοΐας, με τον γνωστό ταυρομάχο Βικτοριανό Βαλένθια.
Αντ’ αυτού, έφτασαν στα χέρια τους οι φωτογραφίες του παπαράτσι Φαμπρίτσιο Ντε Σιμόνε, που τραβήχτηκαν στη Ρώμη και αποδείκνυαν την παράνομη σχέση της Μαρίας- Βεατρίκης με τον ηθοποιό Μαουρίτσιο Αρένα.
Τα όνειρα του ταυρομάχου γκρεμίστηκαν και οι δημοσιογράφοι έκα
mixanitouxronou.grΑντ’ αυτού, έφτασαν στα χέρια τους οι φωτογραφίες του παπαράτσι Φαμπρίτσιο Ντε Σιμόνε, που τραβήχτηκαν στη Ρώμη και αποδείκνυαν την παράνομη σχέση της Μαρίας- Βεατρίκης με τον ηθοποιό Μαουρίτσιο Αρένα.
Τα όνειρα του ταυρομάχου γκρεμίστηκαν και οι δημοσιογράφοι έκα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.