Σήμερα, η σκέψη και μόνο του να βγει μία διαφήμιση που να λέει στις γυναίκες «κάνε τις δουλειές του σπιτιού για να κρατήσεις χαμηλά το βάρος σου» θα αποτελούσε βήμα για να ξεσπάσει κοινωνικός «πόλεμος».
Ωστόσο, πριν από μερικές μόλις δεκαετίες, διαφημίσεις σαν και αυτές που θα δείτε παρακάτω αποτελούσαν καθημερινότητα, και, όχι μόνο δεν έγειραν αντιδράσεις, αλλά θεωρούνταν και συνηθισμένες.
Παλιές διαφημίσεις που προωθούσαν προϊόντα παντός τύπου, από τρόφιμα και είδη ρουχισμού, μέχρι οικιακές συσκευές και τσιγάρα, στόχευαν ως επί το πλείστον στο ανδρικό κοινό, επικοινωνώντας σεξιστικά μηνύματα, με σκοπό να προάγουν τη διαφορετικότητα μεταξύ των δύο φύλων και να «κρατήσουν τις γυναίκες εκεί που ανήκουν».
Ε ρε κόμπλεξ... όχι όχι όχι δεν είμαι σεξιστής σε παρακαλώ μην με δείρεις...μου αρέσει η κοινωνία unisex.
ΑπάντησηΔιαγραφή