Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Δυο Αδέλφια Από Τη Μυτιλήνη Μετατρέπουν Βενζινοκίνητα Αυτοκίνητα Σε Ηλεκτρικά

Δυο Αδέλφια Από Τη Μυτιλήνη Μετατρέπουν Βενζινοκίνητα Αυτοκίνητα Σε Ηλεκτρικά 
Σε «πρωτεύουσα» του ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα μετατρέπεται η Μυτιλήνη μέσω της δουλειάς δύο αδελφών, του Κώστα και του Τάσου Κόρακα, που μετατρέπουν βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά.


Στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που υλοποιείται μαζί με την Περιφέρεια Αττικής, τα δυο αδέλφια μετέτρεψαν ήδη ένα smart και ένα Fiat Panda σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία όμως κινούνταν με μπαταρίες μολύβδου. Αλλά το καινούργιο τους «δημιούργημα» είναι ένα Citroen Saxo που ολοκληρώθηκε τούτες τις μέρες και από σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα όπου θα περάσει τα απαραίτητα τεστ στο Πολυτεχνείο ώστε να βεβαιωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές. 

Το πρωτοποριακό που έχει να κάνει με το Citroen είναι πως την μπαταρία λιθίου ο οδηγός δεν θα χρειαστεί ποτέ ξανά να την αντικαταστήσει. Κι αυτό γιατί, όπως λένε οι αδελφοί Κόρακα, «η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά δηλαδή ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι μπαταρίες λιθίου έχουν το μισό βάρος από τις μπαταρίες μολύβδου».

MytiliniΗ αυτονομία του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία λιθίου φτάνει τα περίπου 100 χιλιόμετρα, η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη και προφανώς δεν ρυπαίνει· και το μόνο για το οποίο φροντίζει ο οδηγός είναι να βρίσκεται κάθε περίπου 100 χιλιόμετρα σε κάποια πρίζα για να το ξαναφορτίσει. Κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για αυτά τα περίπου 100 χιλιόμετρα μόλις 1,5 ευρώ με το σημερινό τιμολόγιο της ΔΕΗ!

Ας σημειωθεί πως στις αρχές του νέου έτους αναμένεται η υπογραφή Προεδρικού Διατάγματος που θα δίνει κίνητρα για τη μετατροπή των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, ενώ στόχος των αδελφών Κόρακα είναι να λειτουργήσουν στη Μυτιλήνη το πρώτο πιστοποιημένο κέντρο μετατροπής βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά.

«Πιστεύουμε ότι έχει νόημα το γεγονός ότι ξεκινά από το νησί η μετατροπή βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά γιατί είναι περισσότερο χρήσιμα στις μικρές αποστάσεις ή σε αποστάσεις μέσα στην πόλη. Οσο προχωρά βέβαια η τεχνολογία θα εξελίσσονται και ακόμη περισσότερο, για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Από την άλλη πλευρά, όσο θα αυξάνεται η παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων τόσο θα μειώνεται και το κόστος των μπαταριών», τονίζει ο Τάσος Κόρακας.

Το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου υπολογίζεται στα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, οι οποίες όμως και δεν χρειάζεται να αντικατασταθούν ποτέ. 

Πηγή...

schizas.com
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com