Αυτό το ταξίδι, το σχεδιάζατε καιρό. Υπέροχες παραλίες, δαντελωτές αμμουδιές, φοίνικες και αιώρες δίπλα στο κύμα. Όμως, αφότου προσγειωθήκατε, η βροχή δεν λέει να σταματήσει. Μήπως τελικά, θα περάσετε τις διακοπές των ονείρων σας στο δωμάτιο του ξενοδοχείου κοιτάζοντας τη βροχή να χτυπά με μανία το τζάμι; Τσάμπα τα έξοδα…
Φυσικά και γίνονται, αλλά όχι φυσικά στην Ελλάδα που ακολουθεί πάντα τελευταία τις διεθνείς εξελίξεις. Στη Γαλλία, δύο εταιρίες διοργάνωσης ταξιδιών, υπόσχονται στους πελάτες τους ταξιδιωτικά πακέτα με λιακάδα ή… τα λεφτά τους πίσω! Το πραγματικά ενδιαφέρον αυτό concept, πραγματοποιείται για πρώτη φορά και φαίνεται πως αποτελεί ιδιαίτερο «δέλεαρ» για τους πελάτες των ταξιδιωτικών γραφείων, καθώς πολλές φορές στο παρελθόν, έχουν δει τα σχέδιά τους να καταστρέφονται εξαιτίας του καιρού.
Όχι πια διακοπές ανάλογα με τα κέφια του καιρού…
Η νέα τάση που άρχισε να διαμορφώνεται αρχικά στη Γαλλία, έχει ήδη υιοθετηθεί από τις εταιρείες «Pierre et Vacances» και «FranceLoc», οι οποίες διατίθενται να αποζημιώσουν τους πελάτες τους, αν χαλάσουν οι διακοπές τους εξαιτίας κακών καιρικών συνθηκών (π.χ. βροχόπτωση) που θα διαρκέσουν πάνω από 4 ημέρες.
Πώς θα αποζημιώνονται οι πελάτες;
Ωστόσο, και οι εταιρείες από την πλευρά τους, δεν θα στηρίζονται μόνο στις μαρτυρίες των πελατών τους για την σφοδρή κακοκαιρία που τους χάλασε τα σχέδια. Προκειμένου να αποδείξουν του λόγου το αληθές, με τη βοήθεια ειδικών δορυφόρων, θα έχουν στη διάθεσή τους δορυφορικές φωτογραφίες από την τοποθεσία που κάνουν διακοπές οι πελάτες τους, προκειμένου να διαπιστώσουν, αν όντως οι καιρικές συνθήκες είναι κακές.
Αν λοιπόν, ο πελάτης, έχει δίκιο και ο κακός καιρός ευθύνεται για την πλήρη καταστροφή των διακοπών του, τότε δικαιούται αποζημίωσης που θα φθάνει το ποσό των 400 ευρώ. Οι πελάτες-δικαιούχοι, θα ενημερώνονται για τη λήψη αποζημίωσης με μήνυμα στο κινητό ή στο e-mail τους και με την επιστροφή τους στην πατρίδα θα μπορούν να εισπράξουν το ποσό, ως μια ελάχιστη συγγνώμη για τις «διακοπές της συμφοράς» που κανόνισαν μέσω του ταξιδιωτικού τους πρακτορείου και προκειμένου να το προτιμήσουν ξανά λόγω της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών του.
«Δόλωμα» η αποζημίωση
Το παράδειγμα των γαλλικών εταιριών, αναμένεται να ακολουθήσουν και πολλά άλλα ταξιδιωτικά πρακτορεία ανά τον κόσμο, καθώς φαίνεται πως ακόμη και αυτή η μικρή αποζημίωση εξαιτίας των κακών καιρικών συνθηκών, αποτελεί «δόλωμα» για πολλούς πελάτες που πιστεύουν πως έτσι δεν θα πάνε ολότελα χαμένα τα χρήματά τους.
ΛΙΛΗ ΚΑΡΑΚΩΣΤΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.