Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Τροφές που περιέχουν κορεσμένα λιπαρά & δεν το γνωρίζετε

Τα κορεσμένα λιπαρά βρίσκονται πλέον σε πάρα πολλά τρόφιμα, ακόμη και σε κάποια που θεωρούνται υγιεινά.
Τα κορεσμένα λιπαρά υπάρχουν κυρίως σε συσκευασμένες τροφές και αυξάνουν τα επίπεδα φλεγμονής στον οργανισμό.
Οι κατασκευαστές προσθέτουν αυτά τα λιπαρά στα τρόφιμα για να βελτιώσουν τη γεύση, την υφή και τη διάρκειά τους.
Συχνά μάλιστα, τα λιπαρά αυτά είναι μερικώς υδρογονωμένα, γεγονός που τα καθιστά ακόμη πιο ανθυγιεινά.
Δείτε ποια τρόφιμα περιέχουν κορεσμένα λιπαρά.
Πηγή: Reader’s digest

Φιστικοβούτυρο: Το καθαρό φιστικοβούτυρο είναι πολύ θρεπτική τροφή. Συχνά όμως περιέχει σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και άλλα επιβλαβή συστατικά. Ένα από αυτά είναι το φοινικέλαιο το οποίο αποτρέπει το διαχωρισμό του αραχιδέλαιου από το φυστικοβούτυρο.

Δημητριακά πρωινού και μπάρες δημητριακών: Συνήθως περιέχουν πολλούς «κακούς» υδατάνθρακες, δηλαδή ζάχαρη. Ακόμη και αυτά που διαφημίζονται ως υγιεινά όμως, περιέχουν τουλάχιστον τρία γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα. Το ίδιο ισχύει και για τις μπάρες δημητριακών και τις ενεργειακές μπάρες.

Καραμέλες, μπισκότα, κέικ: Κάποιες γλυκές μπάρες με καραμέλα και σοκολάτα περιέχουν περισσότερα κορεσμένα λιπαρά (έως και 11 γραμμάρια) και από ένα τσίζμπεργκερ (9 γραμμάρια) λόγω του φοινικέλαιου που περιέχουν. Επιλέγετε μόνο μαύρη σοκολάτα (70% κακάο) και αποφεύγετε τα συσκευασμένα γλυκά που περιέχουν τροπικά έλαια.

Πατατάκια, κράκερς, αλμυρά σνακ: Το φοινικέλαιο ανταποκρίνεται καλά στη θερμότητα και οι κατασκευαστές το χρησιμοποιούν συχνά για να τηγανίζουν πατατάκια και να ψήνουν τα κράκερς. Όλα αυτά τα επεξεργασμένα αλμυρά σνακς δίνουν επίσης πολλές θερμίδες. Αν πάντως επιλέξετε κάποιο, φροντίστε να περιέχει έλαιο canola.

Στιγμιαία noodles: Ένα φλιτζάνι στιγμιαίων noodles περιέχει περισσότερα κορεσμένα λιπαρά και από μια μεσαία μερίδα τηγανητές πατάτες. Γενικά τα συσκευασμένα, προμαγειρεμένα ζυμαρικά, περιέχουν πολύ αλάτι και άλλα επικίνδυνα συντηρητικά.

Ποπκόρν φούρνου μικροκυμάτων: Το ποπκόρν είναι υγιεινό σνακ, αρκεί να μην περιέχει φοινικέλαιο. Οι περισσότερες συσκευασίες ποπκόρν φούρνου μικροκυμάτων περιέχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά. Αγοράστε σπόρους καλαμποκιού και φτιάξτε το δικό σας ποπκόρν με λίγο ελαιόλαδο.

Μείγμα για τηγανίτες: Τα έτοιμα μείγματα για τηγανίτες, κέικ κλπ. περιέχουν πολλά τροπικά έλαια, δηλαδή κορεσμένα λιπαρά. Φτιάξτε τις δικές σας ζύμες με αλεύρι ολικής αλέσεως κατά προτίμηση.

Κρέμα καφέ σε σκόνη: Τα μη γαλακτοκομικά προϊόντα δεν σημαίνει ότι δεν περιέχουν λιπαρά. Οι περισσότερες κρέμες σε μορφή σκόνης περιέχουν δύο γραμμάρια κορεσμένων λιπαρών ανά μερίδα. Αν πίνετε αρκετούς καφέδες, ο αριθμός αυτός αυξάνεται επικίνδυνα. Αντί της κρέμας σε μορφή σκόνης, επιλέξτε άπαχο γάλα για τον καφέ σας.

onmed.gr 

Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.


grizosgatos.blog@gmail.com