Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Τρεις τροφές που βοηθούν να έχετε καλύτερο βραδινό ύπνο

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν το βραδινό μας ύπνο και την ποιότητα αυτού.
Ένα καλό στρώμα, το μαξιλάρι και τα επίπεδα υγρασίας στο σπίτι είναι κάποιοι από τους βασικούς παράγοντες. Σημαντικό ρόλο παίζει όμως στο πόσο καλά θα κοιμηθούμε, ακόμη και η διατροφή. Για παράδειγμα, υπάρχουν τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε έναν καλύτερο και πιο εύκολο ύπνο.
Δείτε μερικές από αυτές...
1. Μπανάνες
Οι μπανάνες περιέχουν μαγνήσιο και κάλιο, τα οποία λειτουργούν χαλαρωτικά τόσο για τους μυς όσο και για το μυαλό.
2. Ξηροί καρποί
Οι ξηροί καρποί αποτελούν μια καλή επιλογή τροφής πριν το βραδινό ύπνο. Περιέχουν βιταμίνη Β6, που συνεργάζεται με τη μελατονίνη, αλλά και τρυπτοφάνη, η οποία βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, που με τη σειρά της μας κάνει να νιώθουμε ένα αίσθημα ικανοποίησης και βοηθά στον καλύτερο ύπνο.
3. Βρώμη
Είναι πλούσια μεταξύ άλλων σε μελατονίνη, τη γνωστή και ως ορμόνη του ύπνου.
baby.gr
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.


grizosgatos.blog@gmail.com