Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Πασχαλινές μαντινάδες | Μαντινάδες για το Πάσχα 2018

Πασχαλινές μαντινάδες και κάρτες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και αφορούν ευχές για το Πάσχα και την Ανάσταση του 2018, που μπορείτε να στείλετε στους φίλους σας.Διαβάστε επίσης περισσότερες ευχές για το Πάσχα στο Πασχαλινές ευχέςΌσον αφορά ευχές για ονομαστική εορτή και κάθε άλλη περίσταση, κάντε κλικ στο Ευχές.
Άνοιξη, Πάσχα ομορφιά, η πιο μεγάλη σχόλη,
Σαν την ημέρα της λαμπρής να ‘ναι η ζωή σου όλη.
Αφού εκείνη που αγαπώ φρόντισες να τη χάσω,
πώς θες τον επιτάφιο Χριστέ μου να περάσω...
Αφού φεγγάρι αλάργο μου θα ‘ναι και μακριά μου,
Χριστός Ανέστη πες τση εσύ και δώσ’ τση τα φιλιά μου.
Για το καλό των Χριστιανών, σταυρώσαν τον Μεσσία
κι εγώ για την αγάπη μας θα γίνομαι θυσία.
Δίκροκο κόκκινο αυγό, θα βάψω να σου στείλω,
να το θωρείς, να μη ξεχνάς ένα καλό σου φίλο.
Είναι η καρδιά μου σήμερα Παρασκευή Μεγάλη,
γιατί μακριά μου βρίσκεσαι, αγάπη μου μεγάλη.
Είναι Μεγάλη Παρασκή, μεγάλος κι ο καημός μου,
που δεν σε έχω πλάι μου, αστέρι μου και φως μου!
Ελπίδα για ανάσταση κανείς δεν μου έχει δώσει,
όλοι ξανοίγουν ποιος μπορεί πρώτος να με σταυρώσει.
Εύχομαι η Ανάσταση καρδιές να μαλακώσει,
το αύριο καλύτερο μπορεί να ξημερώσει..
Εφέτος την Ανάσταση κερί να μην ανάψεις
κι εγώ θα κάνω το κορμί λαμπάδα να το κάψεις.
Η φλόγα της Ανάστασης να ανάψει στην καρδιά σου,
για να κρατήσει ζωντανά όλα τα όνειρά σου...
Θέλω να κάνω Ανάσταση μόνο στην αγκαλιά σου,
να μ´ ανασταίνουν σαν Χριστό τη νύχτα τα φιλιά σου...
Κάθε σου λέξη και καρφί κάθε ματιά σου πέτρα...
Με κάρφωσες σαν τον Xριστό σε ένα σταυρό δυο μέτρα...
Και φέτος την Ανάσταση ευχή καρδιάς θα κάνω,
η μοίρα να σκορπά χαρές να περπατείς απάνω!

Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com