Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Οι τρεις τροφές που ενισχύουν τη μνήμη

Η κούραση, το άγχος αλλά και ο μεγάλος όγκος πληροφοριών που καλούμαστε να διαχειριστούμε καθημερινά επιβαρύνουν τη μνήμη μας.
Αυτό που μπορεί να βοηθήσει να την ενισχύσουμε και να την βελτιώσουμε είναι μια συγκεκριμένη διατροφή. Οι ουσίες σε διάφορες τροφές βοηθούν στο να ενισχυθεί η μνήμη και να μην ξεχνάμε.
Δείτε τρεις τροφές από αυτές…
1. Σπανάκι
Το σπανάκι βοηθάει τη μνήμη και αυτό μπορεί να οφείλεται εν μέρει στην υψηλή περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ, μια θρεπτική ουσία που προστατεύει από το Αλτσχάιμερ και την απώλεια μνήμης που σχετίζεται με την ηλικία. Μόλις, μισό φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι, καλύπτει τα δύο τρίτα της ημερήσιας ανάγκης μας σε φυλλικό οξύ.
2. Κρεμμύδι
Τα κόκκινα κρεμμύδια περιέχουν ανθοκυάνη και κερσετίνη που βοηθάνε τη μνήμη. Το κίτρινο και το λευκό κρεμμύδι περιέχει επίσης καλά επίπεδα κερσετίνης.
3. Μελιτζάνα
Η μελιτζάνα είναι μια εξαιρετική πηγή ανθοκυάνης. Περιέχει επίσης νασουνίνη, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα λιπίδια στις μεμβράνες των κυττάρων του εγκεφάλου.
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.


grizosgatos.blog@gmail.com