Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

Responsive Advertisement

Το μαθηματικό… πρόβλημα με το «5Χ3»

Οι μαθητές της τρίτης δημοτικού στα σχολεία των ΗΠΑ καλούνται να λύσουν αρκετά προβλήματα. Ένα από αυτά, όπως αναφέρει το Business Insider, είναι και η «μέθοδος της επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης», μια από τις πολλές σπαζοκεφαλιές.
Αν δηλαδή ο μαθητής κληθεί να κάνει τον πολλαπλασιασμό 5Χ3 και δώσει ως απάντηση το «5+5+5=15», τότε θα έχει κάνει λάθος. Γιατί, η ορθή απάντηση είναι 3+3+3+3+3.
Μαθηματικά, και τα δυο είναι σωστά. Αλλά το 5+5+5=15 είναι λάθος στη μέθοδο της «επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης» αφού το 5x3 δεν είναι το 5+5+5=15 αλλά το 3+3+3+3+3=15.
Το 5x3 διαβάζεται ως πέντε ομάδες των τριών και όχι τρεις ομάδες των πέντε. Σύμφωνα με τους Αμερικανούς υποστηρικτές της «επαναλαμβανόμενης πρόσθεσης», η μέθοδος αυτή θα είναι χρήσιμη όταν οι μαθητές θα κληθούν να κάνουν πιο προηγμένα μαθηματικά. Αυτός ο τρόπος ανάγνωσης, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν οι μαθητές θα αρχίσουν, για παράδειγμα, να μαθαίνουν τους πίνακες.
newsbeast.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια