Οι καμπάνιες crowdfunding που συγκέντρωσαν τα περισσότερα
χρήματα δεν μεταφράστηκαν απαραίτητα σε επιτυχημένα προϊόντα. Δείτε
ποιες προχώρησαν
Το Kickstarter και τα παρόμοια site crowdfunding
προσφέρουν μια θαυμάσια ευκαιρία σε πολλούς entrepreneurs να θέσουν τις
ιδέες τους στη διάθεση του κόσμου και να πάρουν χρήματα ώστε να τις
κάνουν πράξη.
Το
2014 πέτυχαν το στόχο τους 22.252 καμπάνιες με συνολικό ποσό 529 εκατ.
δολάρια. (μέσο ποσό ανά καμπάνια 23.000 δολάρια). Χρήματα που πάνε
εξολοκλήρου σε ιδέες κάθε είδους, όχι απαραίτητα τεχνολογικές και όχι
απαραίτητα καινοτόμους.
Ας δούμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες όλων των εποχών και πόσες από αυτές προχώρησαν στην παραγωγή του προϊόντος τους.
Η πιο επιτυχημένη καμπάνια στην ιστορία του Kickstarter είναι για αυτό το smartwatch που αποτελεί τη δεύτερη γενιά του επίσης επιτυχημένου Pebble. Οι κατασκευαστές ζητούσαν 500.000 δολάρια και το πλήθος τούς έδωσε 20 εκατομμύρια.
Τα πρώτα ρολόγια αναμένεται να φτάσουν στους πρώτους αγοραστές-υποστηρικτές μέχρι τα τέλη Μαΐου.
Το εκπληκτικό ψυγείο-μπλέντερ-music player-φορτιστής ζητούσε 500.000 δολάρια, πήρε 13,2 εκατ. και ήδη έχει στείλει τα πρώτα κομμάτια στους υποστηρικτές του. Ωστόσο η τελική του έκδοση προβλέπεται να κυκλοφορήσει τον Ιούλιο φέτος. Οι δημιουργοί ενημερώνουν τακτικά για την πρόοδο του project με εικόνες και νέα μέσω της ιστοσελίδας τους.
Το πρώτο ρολόι Pebble κέρδισε τις καρδιές όλων το 2012 και από τα ταπεινά 10.000 δολάρια που ζητούσε, το κοινό του έδωσε 10 εκατομμύρια, κάνοντάς το τρίτο πιο επιτυχημένο project όλων των εποχών. Κυκλοφορεί στην αγορά με τιμή 199 δολάρια, έχει οθόνη e-ink, συνεργάζεται με Adnroid κινητά και ωφελείται και εκείνο από τη μανία των smartwatch που έχει καταλάβει τον κόσμο τους τελευταίους μήνες.
Ας δούμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες όλων των εποχών και πόσες από αυτές προχώρησαν στην παραγωγή του προϊόντος τους.
PEBBLE TIME SMARTWATCH
Ποσό που συγκέντρωσε: $20.338.986Η πιο επιτυχημένη καμπάνια στην ιστορία του Kickstarter είναι για αυτό το smartwatch που αποτελεί τη δεύτερη γενιά του επίσης επιτυχημένου Pebble. Οι κατασκευαστές ζητούσαν 500.000 δολάρια και το πλήθος τούς έδωσε 20 εκατομμύρια.
Τα πρώτα ρολόγια αναμένεται να φτάσουν στους πρώτους αγοραστές-υποστηρικτές μέχρι τα τέλη Μαΐου.
COOLEST COOLER
Ποσό που συγκέντρωσε: $13.285.226Το εκπληκτικό ψυγείο-μπλέντερ-music player-φορτιστής ζητούσε 500.000 δολάρια, πήρε 13,2 εκατ. και ήδη έχει στείλει τα πρώτα κομμάτια στους υποστηρικτές του. Ωστόσο η τελική του έκδοση προβλέπεται να κυκλοφορήσει τον Ιούλιο φέτος. Οι δημιουργοί ενημερώνουν τακτικά για την πρόοδο του project με εικόνες και νέα μέσω της ιστοσελίδας τους.
PEBBLE
Ποσό που συγκέντρωσε: $10.266.845Το πρώτο ρολόι Pebble κέρδισε τις καρδιές όλων το 2012 και από τα ταπεινά 10.000 δολάρια που ζητούσε, το κοινό του έδωσε 10 εκατομμύρια, κάνοντάς το τρίτο πιο επιτυχημένο project όλων των εποχών. Κυκλοφορεί στην αγορά με τιμή 199 δολάρια, έχει οθόνη e-ink, συνεργάζεται με Adnroid κινητά και ωφελείται και εκείνο από τη μανία των smartwatch που έχει καταλάβει τον κόσμο τους τελευταίους μήνες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.