Μόλις πριν από λίγα χρόνια η Chiara Ferragni ήταν μια μοντέρνα
Ιταλίδα φοιτήτρια της Νομικής, με πάθος για τη δημοσίευση φωτογραφιών,
στο προσωπικό της blog.
Τώρα, η Ferragni βρίσκεται στην κορυφή δύο εταιρειών αξίας 8 εκατ. δολαρίων καθώς και στα εξώφυλλα των περιοδικών σε όλο τον κόσμο αφότου κέρδισε την προσοχή του Harvard Business School και κατάφερε να κερδίσει θέση στην πρώτη σειρά δεκάδων παραστάσεων μόδας στην Νέα Υόρκη.
Η Ferragni όπως αναφέρει το CBS News, δεν είναι ένα μοντέλο, δεν είναι ηθοποιός, δεν είναι καν μια παραδοσιακή διασημότητα. Αλλά η 27χρονη είναι από μόνη της ένα εμπορικό σήμα και πολύ προσοδοφόρο μάλιστα.
Είναι η συν-ιδρυτής και editor-in-chief του blog μόδας που έγινε lifestyle-ιστοσελίδα, «The Blonde Salad». Την ίδρυσε το 2009, για 10 δολάρια, με τον τότε φίλο της και νυν CEO, Riccardo Pozzoli.
«Όταν ξεκίνησα... το έκανα μόνο για να μοιράζομαι», δήλωσε η Ferragni. Η πρόθεσή μου ήταν να δημιουργήσω κάτι που οι άνθρωποι θα αγαπούν να βλέπουν και θα μπορούσαν να εμπνευστούν από αυτό, έτσι και έγινε».
Η «ξανθιά Σαλάτα» έχει τώρα πάνω από 500.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα και φέρνει περισσότερα από 1,5 εκατ. δολάρια από διαφημίσεις και πωλήσεις.
«Το μυστικό μου ήταν να είμαι πάντα αληθινή», δήλωσε η Ferragni. «Ποτέ δεν προσπάθησα πάρα πολύ».
Είναι φιλόδοξη και δημοφιλής. Σήμερα έχει 3,4 εκατ. οπαδούς στο Instagram, με τις αναρτήσεις της και τα post της να κερδίζουν τακτικά 70.000, 80.000, έως και 130.000 likes.
Αυτός ο αριθμός των οπαδών στο Instagram, την θέτει ακριβώς κάτω από την Oprah, αλλά πάνω από την τραγουδίστρια Sam Smith, την ηθοποιό Reese Witherspoon, και το αστέρι του τένις Serena Williams. Βρίσκεται επίσης πάνω από τον διεθνή οίκο μόδας Calvin Klein, που την ονόμασε πρέσβειρα της μάρκας.
«Πέραν του ότι είναι μια πανέμορφη γυναίκα, ξέρετε, αυτή είναι και παγκόσμια. Επικοινωνεί πραγματικά με την εικόνα της μάρκας τόσο καλά», δήλωσε ο Creative Director της Calvin Klein.
Η Calvin Klein και άλλες μεγάλες εταιρίες όπως η Chanel, η Louis Vuitton και ο Steven Madden θέλουν να εκμεταλλευτούν το on-line δίκτυο των δυνητικών πελατών, μέσω συνεργασιών μαζί της.
Οι σχεδιαστές της στέλνουν ρούχα και αξεσουάρ για να φοράει, μερικά με τη μορφή δανείου και μερικά ως δώρα. Έχει κάνει εμφανίσεις που κόστιζαν έως και 50.000 δολάρια.
Αλλά η Chiara βγάζει τα περισσότερα από τα χρήματά της, με τη δική της σειρά υποδημάτων. Η συλλογή της Chiara Ferragni, της απέφερε σχεδόν 5 εκατ. δολάρια μόνο για πέρυσι.
Το κορίτσι που ξεκίνησε το blogging για τη μόδα είναι τώρα η δημιουργία και η έμπνευση, με το να κοσμεί τα εξώφυλλα των διεθνών περιοδικών, που συνήθιζε να διαβάζει.
newmoney.gr
Τώρα, η Ferragni βρίσκεται στην κορυφή δύο εταιρειών αξίας 8 εκατ. δολαρίων καθώς και στα εξώφυλλα των περιοδικών σε όλο τον κόσμο αφότου κέρδισε την προσοχή του Harvard Business School και κατάφερε να κερδίσει θέση στην πρώτη σειρά δεκάδων παραστάσεων μόδας στην Νέα Υόρκη.
Η Ferragni όπως αναφέρει το CBS News, δεν είναι ένα μοντέλο, δεν είναι ηθοποιός, δεν είναι καν μια παραδοσιακή διασημότητα. Αλλά η 27χρονη είναι από μόνη της ένα εμπορικό σήμα και πολύ προσοδοφόρο μάλιστα.
Είναι η συν-ιδρυτής και editor-in-chief του blog μόδας που έγινε lifestyle-ιστοσελίδα, «The Blonde Salad». Την ίδρυσε το 2009, για 10 δολάρια, με τον τότε φίλο της και νυν CEO, Riccardo Pozzoli.
«Όταν ξεκίνησα... το έκανα μόνο για να μοιράζομαι», δήλωσε η Ferragni. Η πρόθεσή μου ήταν να δημιουργήσω κάτι που οι άνθρωποι θα αγαπούν να βλέπουν και θα μπορούσαν να εμπνευστούν από αυτό, έτσι και έγινε».
Η «ξανθιά Σαλάτα» έχει τώρα πάνω από 500.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα και φέρνει περισσότερα από 1,5 εκατ. δολάρια από διαφημίσεις και πωλήσεις.
«Το μυστικό μου ήταν να είμαι πάντα αληθινή», δήλωσε η Ferragni. «Ποτέ δεν προσπάθησα πάρα πολύ».
Είναι φιλόδοξη και δημοφιλής. Σήμερα έχει 3,4 εκατ. οπαδούς στο Instagram, με τις αναρτήσεις της και τα post της να κερδίζουν τακτικά 70.000, 80.000, έως και 130.000 likes.
Αυτός ο αριθμός των οπαδών στο Instagram, την θέτει ακριβώς κάτω από την Oprah, αλλά πάνω από την τραγουδίστρια Sam Smith, την ηθοποιό Reese Witherspoon, και το αστέρι του τένις Serena Williams. Βρίσκεται επίσης πάνω από τον διεθνή οίκο μόδας Calvin Klein, που την ονόμασε πρέσβειρα της μάρκας.
«Πέραν του ότι είναι μια πανέμορφη γυναίκα, ξέρετε, αυτή είναι και παγκόσμια. Επικοινωνεί πραγματικά με την εικόνα της μάρκας τόσο καλά», δήλωσε ο Creative Director της Calvin Klein.
Η Calvin Klein και άλλες μεγάλες εταιρίες όπως η Chanel, η Louis Vuitton και ο Steven Madden θέλουν να εκμεταλλευτούν το on-line δίκτυο των δυνητικών πελατών, μέσω συνεργασιών μαζί της.
Οι σχεδιαστές της στέλνουν ρούχα και αξεσουάρ για να φοράει, μερικά με τη μορφή δανείου και μερικά ως δώρα. Έχει κάνει εμφανίσεις που κόστιζαν έως και 50.000 δολάρια.
Αλλά η Chiara βγάζει τα περισσότερα από τα χρήματά της, με τη δική της σειρά υποδημάτων. Η συλλογή της Chiara Ferragni, της απέφερε σχεδόν 5 εκατ. δολάρια μόνο για πέρυσι.
Το κορίτσι που ξεκίνησε το blogging για τη μόδα είναι τώρα η δημιουργία και η έμπνευση, με το να κοσμεί τα εξώφυλλα των διεθνών περιοδικών, που συνήθιζε να διαβάζει.
newmoney.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.