Τα φίλτρα… θα σας φέρουν περισσότερα σχόλια
Αν θέλετε να αρχίσετε να σας προσέχουν πιο πολύ μέσα στον «κόσμο» του
Instagram, δεν έχετε παρά να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πιο πολύ τα…
φίλτρα που σας παρέχει.
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, οι φωτογραφίες που έχουν υποστεί επεξεργασία μέσα από τα ειδικά φίλτρα που διαθέτει το Instagram, είναι κατά 21% πιο πιθανό να αρέσουν στους υπόλοιπους χρήστες και κατά 45% πιο πιθανό να δεχτούν σχόλια.
Όμως… όλα τα φίλτρα δεν είναι τα ίδια, γράφει η MailOnline.
Τα φίλτρα με τα πιο θερμά χρώματα, όπως το «Mayfair» είναι αυτά που φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα, ενώ τα πιο ψυχρά έχουν μικρότερη επίδραση.
Αυτό διαπιστώθηκε τουλάχιστον σε μια πρόσφατη έρευνα, που διεξήγαγε το Yahoo Labs και δημοσιεύτηκε με τον τίτλο «Why We Filter Our Photos and How It Impacts Engagement».
Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 7,6 εκατ. φωτογραφίες στο Flickr και διαπίστωσε μια συντριπτική προτίμηση στα φίλτρα, βάση των αριθμών των σχολίων που είχαν λάβει.
Όλες οι φωτογραφίες που εξετάστηκαν είχαν ανέβει στο Flickr από κινητό τηλέφωνο, ενώ 4,1 εκατ. από αυτές μέσω της εφαρμογής του Instagram.
«Βρήκαμε ότι υπάρχουν δύο ομάδες χρηστών: οι σοβαροί και οι τυχαίοι φωτογράφοι. Οι ‘σοβαροί’ χρησιμοποιούν τα φίλτρα ως εργαλεία διόρθωσης και προτιμούν πιο ήπια εφέ. Οι ‘τυχαίοι’, αντίθετα, χρησιμοποιούν τα φίλτρα για να μεταμορφώσουν τις φωτογραφίες τους, προσθέτοντας πιο έντονα εφέ».
Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, οι φωτογραφίες που έχουν υποστεί επεξεργασία μέσα από τα ειδικά φίλτρα που διαθέτει το Instagram, είναι κατά 21% πιο πιθανό να αρέσουν στους υπόλοιπους χρήστες και κατά 45% πιο πιθανό να δεχτούν σχόλια.
Όμως… όλα τα φίλτρα δεν είναι τα ίδια, γράφει η MailOnline.
Τα φίλτρα με τα πιο θερμά χρώματα, όπως το «Mayfair» είναι αυτά που φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα, ενώ τα πιο ψυχρά έχουν μικρότερη επίδραση.
Αυτό διαπιστώθηκε τουλάχιστον σε μια πρόσφατη έρευνα, που διεξήγαγε το Yahoo Labs και δημοσιεύτηκε με τον τίτλο «Why We Filter Our Photos and How It Impacts Engagement».
Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 7,6 εκατ. φωτογραφίες στο Flickr και διαπίστωσε μια συντριπτική προτίμηση στα φίλτρα, βάση των αριθμών των σχολίων που είχαν λάβει.
Όλες οι φωτογραφίες που εξετάστηκαν είχαν ανέβει στο Flickr από κινητό τηλέφωνο, ενώ 4,1 εκατ. από αυτές μέσω της εφαρμογής του Instagram.
«Βρήκαμε ότι υπάρχουν δύο ομάδες χρηστών: οι σοβαροί και οι τυχαίοι φωτογράφοι. Οι ‘σοβαροί’ χρησιμοποιούν τα φίλτρα ως εργαλεία διόρθωσης και προτιμούν πιο ήπια εφέ. Οι ‘τυχαίοι’, αντίθετα, χρησιμοποιούν τα φίλτρα για να μεταμορφώσουν τις φωτογραφίες τους, προσθέτοντας πιο έντονα εφέ».
newsbeast.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.