Όταν βλέπουμε ένα βίντεο στο YouTube, τις περισσότερες φορές
αποφεύγουμε τις εισαγωγικές διαφημίσεις. Συνήθως κοιτάζουμε ανυπόμονα το
μήνυμα που μας ειδοποιεί «Skip Ad» για το πόσος χρόνος μας απομένει για
να τελειώσει αυτή η «ενοχλητική» διαφήμιση.
Όμως, η Geico, μια αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία, υποστηρίζει ότι πέτυχε κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει κατορθώσει κανένας άλλος στις διαφημίσεις στο YouTube. Η διαφήμισή της είναι τόσο επιτυχημένη, με την κλασική αμερικανική οικογένεια που τρώει το γεύμα της ενώ ο σκύλος ανεβαίνει στο τραπέζι και κυριολεκτικά εξαφανίζει τα μακαρόνια από τα πιάτα όλων, που σίγουρα οι χρήστες στο διαδίκτυο θέλουν να την δουν ξανά και ξανά.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Adweek το 94% των διαφημίσεων μετά τα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα, που είναι αναπόφευκτα, αγνοούνται από τους χρήστες, αλλά την διαφήμιση της Geico δεν υπάρχει περίπτωση να την αγνοήσει κανείς, επειδή κρατάει μόνο... πέντε δεύτερα!
koolnews.gr
Όμως, η Geico, μια αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία, υποστηρίζει ότι πέτυχε κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει κατορθώσει κανένας άλλος στις διαφημίσεις στο YouTube. Η διαφήμισή της είναι τόσο επιτυχημένη, με την κλασική αμερικανική οικογένεια που τρώει το γεύμα της ενώ ο σκύλος ανεβαίνει στο τραπέζι και κυριολεκτικά εξαφανίζει τα μακαρόνια από τα πιάτα όλων, που σίγουρα οι χρήστες στο διαδίκτυο θέλουν να την δουν ξανά και ξανά.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Adweek το 94% των διαφημίσεων μετά τα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα, που είναι αναπόφευκτα, αγνοούνται από τους χρήστες, αλλά την διαφήμιση της Geico δεν υπάρχει περίπτωση να την αγνοήσει κανείς, επειδή κρατάει μόνο... πέντε δεύτερα!
koolnews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.