Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Η τραγική ιστορία του Chris Graham: Με Αλτσχάιμερ από τα 34 - Η γενετική κατάρα που έχει ξεκληρίσει την οικογένειά του

Η σκληρή ασθένεια που έχει πλήξει πολλές γενιές της οικογένειάς του Chris Graham ξαναχτύπησε.

Αυτή τη φορά "επέστρεψε" για τον ίδιο και στα 34 του χρόνια, το 2010, διαγνώστηκε με πρώιμο Αλτσχάιμερ. Το πρώην μέλος των ενόπλων δυνάμεων έχει χάσει από τη νόσο τον πατέρα του, τη θεία του, την ξαδέρφη του και τον παππού του. Όλους στην τέταρτη δεκαετία της ζωής τους.
Αυτή η σπάνια, κληρονομική, μορφή της νόσου Αλτσχάιμερ έχει αφήσει και τον 43χρονο αδερφό του Tony κληνήρη.


Όπως και ο αδερφός του, ο Chris Graham έχει το ελαττωματικό γονίδιο PSEN-1 που επηρεάζει περίπου 400 οικογένειες σε όλο τον κόσμο.
Ο αδερφός του Tony Graham με τα παιδιά του
Ο αδερφός του Tony Graham με τα παιδιά του
Ο πατέρας 3 παιδιών από το Carterton στο Oxfordshire, βιώνει ήπια προβλήματα μνήμης, αλλά γνωρίζει πως είναι θέμα χρόνου να εξελιχθεί η ασθένεια.
Αν και είναι μόλις 39 ετών, η εξέλιξη της νόσου θα τον επηρεάσει με τον ίδιο τρόπο που 500.000 άνθρωποι πάσχουν από Αλτσχάιμερ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
"Οι φίλοι μου δεν με πίστευαν όταν τους είπα ότι έχω Αλτσχάιμερ. Δεν βγάζει νόημα για τους άλλους ανθρώπους από τη στιγμή που είμαι 39 ετών.
Προσπαθώ να προσαρμοστώ. Πώς μπορώ να έχω κάτι τέτοιο; Έχουμε στο μυαλό μας το Αλτσχάιμερ ως μια ασθένεια ενώ γερνάμε. Η αλήθεια είναι πολύ χειρότερη", περιγράφει.
"Η οικογένειά μου έχει πληγεί σκληρά από το Αλτσχάιμερ. Ο πατέρας μου πέθανε στα 42 του χρόνια. Ήταν στο νοσοκομείο για τόσο μεγάλο διάστημα που πραγματικά δεν τον θυμάμαι, καθώς ήμουν μόλις 6 ή 7 ετών τότε.
Ο πατέρας του Chris Graham
Ο πατέρας του Chris Graham

Η αδερφή του Thelma πέθανε στα 41 της χρόνια, καθώς είχε κληρονομήσει το ελαττωματικό γονίδιο. Χάσαμε και την κόρη της στα 41 της χρόνια, όπως και τον πατέρα του πατέρα μου σε ηλικία 46 ετών".
Ο Chris Graham, που έχει άλλα τρία αδέρφια, είχε πιθανότητα 50/50 να κληρονομήσει το ελαττωματικό γονίδιο από τον πατέρα του.
Ενώ οι δύο αδερφές του απέφυγαν τη γενετική κατάρα, τόσο ο αδερφός του όσο και ο ίδιος Tony έχουν πληγεί από αυτή.
Ο αδερφός του Tony προτού αρρωστήσει
Ο αδερφός του Tony προτού αρρωστήσει

Μιλώντας για τον αδερφό του που διαγνώστηκε με τη νόσο το 2006 ανέφερε ότι δεν μπορεί να κινηθεί και πως τρέφεται με σωληνάκι. "Δεν μπορεί να μιλήσει αλλά μπορεί να χαμογελάσει κάποιες φορές".
"Ενώ ξέρω τι θα μου συμβεί τα επόμενα χρόνια, τώρα έχω κατεύθυνση στη ζωή. Ήθελα να κάνω κάτι για να πολεμήσω την ασθένεια. Να κάνω όσα περισσότερα μπορώ τώρα που μπορώ.
Είναι απλό για εμένα. Πρέπει να πολεμήσεις άμεσα τον εχθρό. Έτσι αποφάσισα να βοηθήσω την έρευνα και να πάρω μέρος σε μελέτες".
Ο αδερφός του Tony με τη σύντροφό του Jane
Ο αδερφός του Tony με τη σύντροφό του Jane

Ο Chris Graham παίρνει τώρα μέρος σε ερευνητικές μελέτες στο Ινστιτούτο Νευρολογίας στο University College του Λονδίνου για να βοηθήσει τους επιστήμονες να κατανοήσουν τα πρώτα σημάδια της νόσου και να ενισχύσει την έρευνα για νέες θεραπείες.
Προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τη νόσο του Αλτσχάιμερ, θα κάνει μια 16.000 μιλίων διαδρομή με το ποδήλατο γύρω από τον Καναδά και την Αμερική τον Απρίλιο.

"Θα μου πάρει περίπου έναν χρόνο, αλλά ελπίζω να δώσω τα καλά μου χρόνια και να βοηθήσω ανθρώπους με άνοια. Μια θεραπεία μπορεί να βρεθεί πολύ αργά για εμένα αλλά θα βοηθήσει τα παιδιά μου.

Ελπίζω αυτό που κάνω να εμπνεύσει τους ανθρώπους να στηρίξουν την έρευνα για το Αλτσχάιμερ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η νόσος του Αλτσχάιμερ είναι η πιο κοινή μορφή άνοιας και υπεύθυνη για τη θανάτωση των εγκεφαλικών κυττάρων και τη συρρίκνωση του εγκεφάλου κατά 400 φορές γρηγορότερα από το φυσιολογικό.

Πηγή: Dailymail

newsit.gr
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com