Καλή ερώτηση. Πώς γίνεται άραγε;
Κατ’ αρχάς, υποθέτουμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν διαγωνισμό που είναι πραγματικός κι όχι ψεύτικος (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο μας για τους αξιόπιστους διαγωνισμούς).
Το άρθρο αυτό αφορά διαγωνισμούς που είναι έγκυροι μεν, αλλά δεν κάνουν κλήρωση με κάποιο ορατό τρόπο. Δηλαδή δε χρησιμοποιούν κάποια πλατφόρμα (όπως το punchtab που χρησιμοποιούμε εμείς, αλλά και άλλες πλατφόρμες) που έχει τη δυνατότητα να κάνει κλήρωση τυχαία, ή εναλλακτικά δε χρησιμοποιούν το random.org (και να μας το δείχνουν βεβαίως) για την κλήρωση των νικητών. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχετε πολλές επιλογές, εκτός του να περιμένετε να σας χτυπήσει τη τύχη την πόρτα!
Διαγωνισμός με μεγάλα δώρα
Αν αυτός έχει μεγάλα δώρα και διοργανώνεται από γνωστή και μεγάλη Εταιρεία, τότε μάλλον αυτό το άρθρο δε θα σας βοηθήσει πολύ… Σ’ αυτές τις περιπτώσεις όλα λειτουργούν νομότυπα και δεν υπάρχουν παρατυπίες. Έτσι, σταυρώνετε τα χέρια σας, κάνετε μια προσευχή και ελπίζετε να δείτε το όνομα σας στους νικητές…
Αν ο διαγωνισμός διοργανώνεται από μια νέα (μικρότερη) Εταιρεία, τότε θα βοηθούσε να τους στέλνατε ένα e-mail, εξηγώντας τους με λογικά κι όχι υπερβολικά επιχειρήματα, γιατί έχετε ανάγκη το δώρο που θα κληρωθεί. Πιστεύουμε ότι και σ’ αυτή την περίπτωση δεν κερδίζετε πολλά πράγματα, αλλά αυξάνετε πολύ λίγο τις πιθανότητες να κερδίσετε. Πολύ λίγο όμως… Μη στέλνετε όμως e-mail σε κάθε αντίστοιχο διαγωνισμό! Μόνο στις περιπτώσεις που θέλετε – έχετε ανάγκη ένα δώρο!
Διαγωνισμός με μικρά ή μεσαία δώρα
Σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς στοχεύει αυτό το άρθρο. Ας υποθέσουμε ότι μια ιστοσελίδα προσφέρει 3 αρώματα ή διπλές προσκλήσεις για μια θεατρική παράσταση ή διανυκτερεύσεις σε κάποιο ξενοδοχείο. Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να κερδίσετε;
1. Δε λαμβάνετε μέρος στο διαγωνισμό περισσότερες από μια φορές! Οι διοργανωτές δεν είναι χαζοί! Θα δουν τις παραπάνω συμμετοχές σας και κάποιοι από αυτούς θα σας ακυρώσουν από το διαγωνισμό. Άλλοι που επιλέγουν τους νικητές με τυχαίο τρόπο μεν, αλλά χωρίς τη χρήση πλατφόρμας τύπου random.org, δε θα σας επιλέξουν.
2. Είναι καλό οι συγγενείς σας να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό. Έτσι, όταν ο διοργανωτής βλέπει άτομα με το ίδιο επώνυμο, καταλαβαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι θέλουν πολύ αυτό το δώρο.
3. Στείλτε ένα μικρό και περιεκτικό e-mail ή ένα Facebook μήνυμα στη σελίδα του διοργανωτή, στην οποία να εξηγείτε το λόγο, για τον οποίο θέλετε να κερδίσετε. π.χ. είμαι άνεργος και θέλω πολύ να δω αυτή τη θεατρική παράσταση. Προσοχή: Αν για τον οποιοδήποτε λόγο, ο διοργανωτής καταλάβει ότι τον κοροϊδεύετε, θα σας βγάλει από όλους τους διαγωνισμούς του… Έτσι, μιλήστε με την καρδιά σας, χωρίς υπερβολές. Χωρίς υπερβολές και τα emails σας όμως, μην υπερφορτώσετε τους διοργανωτές, γιατί δε θα σας οφελήσει τελικά..
4. Αν ο διαγωνισμός χρησιμοποιεί πλατφόρμα, όπως το Punchtab (που χρησιμοποιούμε εμείς), για να έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε, να “παίξετε” με την πλατφόρμα για να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές. Κάντε αυτά που θέλετε κι όχι υπερβολές που μπορεί να σας ζητάνε οι διοργανωτές, π.χ. να κάνετε like σε 10 σελίδες. Ήμαρτον!
5. Αν κερδίσετε, να απαντήσετε στο διοργανωτή και να τον ευχαριστήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει για να δημιουργήσετε μια καλύτερη εικόνα σας για μελλοντικούς διαγωνισμούς του διοργανωτή. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά κάποιοι συχνοί “παίκτες” σε διαγωνισμούς, είναι γνωστοί στους διοργανωτές τους.
Κάθε εβδομάδα βγαίνουν πολλοί διαγωνισμοί με μικρά, μεσαία ή μεγάλα δώρα. Καλά κάνετε και παίζετε για τα μεγάλα δώρα. Όμως, πόσες πιθανότητες έχετε να κερδίσετε; Μήπως είναι λίγες…; Το καταλαβαίνετε ότι σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς, προσφέρετε απλόχερα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (e-mail, facebook, twitter κλπ); Μήπως είναι καλύτερο να στοχεύσετε σε μικρότερους διαγωνισμούς;
Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα και να ‘στε σίγουροι ότι σύντομα θα κερδίσετε ένα και περισσότερα δώρα!
Καλή επιτυχία !
nethall.gr
Κατ’ αρχάς, υποθέτουμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν διαγωνισμό που είναι πραγματικός κι όχι ψεύτικος (δείτε εδώ το σχετικό άρθρο μας για τους αξιόπιστους διαγωνισμούς).
Το άρθρο αυτό αφορά διαγωνισμούς που είναι έγκυροι μεν, αλλά δεν κάνουν κλήρωση με κάποιο ορατό τρόπο. Δηλαδή δε χρησιμοποιούν κάποια πλατφόρμα (όπως το punchtab που χρησιμοποιούμε εμείς, αλλά και άλλες πλατφόρμες) που έχει τη δυνατότητα να κάνει κλήρωση τυχαία, ή εναλλακτικά δε χρησιμοποιούν το random.org (και να μας το δείχνουν βεβαίως) για την κλήρωση των νικητών. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν έχετε πολλές επιλογές, εκτός του να περιμένετε να σας χτυπήσει τη τύχη την πόρτα!
Διαγωνισμός με μεγάλα δώρα
Αν αυτός έχει μεγάλα δώρα και διοργανώνεται από γνωστή και μεγάλη Εταιρεία, τότε μάλλον αυτό το άρθρο δε θα σας βοηθήσει πολύ… Σ’ αυτές τις περιπτώσεις όλα λειτουργούν νομότυπα και δεν υπάρχουν παρατυπίες. Έτσι, σταυρώνετε τα χέρια σας, κάνετε μια προσευχή και ελπίζετε να δείτε το όνομα σας στους νικητές…
Αν ο διαγωνισμός διοργανώνεται από μια νέα (μικρότερη) Εταιρεία, τότε θα βοηθούσε να τους στέλνατε ένα e-mail, εξηγώντας τους με λογικά κι όχι υπερβολικά επιχειρήματα, γιατί έχετε ανάγκη το δώρο που θα κληρωθεί. Πιστεύουμε ότι και σ’ αυτή την περίπτωση δεν κερδίζετε πολλά πράγματα, αλλά αυξάνετε πολύ λίγο τις πιθανότητες να κερδίσετε. Πολύ λίγο όμως… Μη στέλνετε όμως e-mail σε κάθε αντίστοιχο διαγωνισμό! Μόνο στις περιπτώσεις που θέλετε – έχετε ανάγκη ένα δώρο!
Διαγωνισμός με μικρά ή μεσαία δώρα
Σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς στοχεύει αυτό το άρθρο. Ας υποθέσουμε ότι μια ιστοσελίδα προσφέρει 3 αρώματα ή διπλές προσκλήσεις για μια θεατρική παράσταση ή διανυκτερεύσεις σε κάποιο ξενοδοχείο. Τι μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να κερδίσετε;
1. Δε λαμβάνετε μέρος στο διαγωνισμό περισσότερες από μια φορές! Οι διοργανωτές δεν είναι χαζοί! Θα δουν τις παραπάνω συμμετοχές σας και κάποιοι από αυτούς θα σας ακυρώσουν από το διαγωνισμό. Άλλοι που επιλέγουν τους νικητές με τυχαίο τρόπο μεν, αλλά χωρίς τη χρήση πλατφόρμας τύπου random.org, δε θα σας επιλέξουν.
2. Είναι καλό οι συγγενείς σας να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό. Έτσι, όταν ο διοργανωτής βλέπει άτομα με το ίδιο επώνυμο, καταλαβαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι θέλουν πολύ αυτό το δώρο.
3. Στείλτε ένα μικρό και περιεκτικό e-mail ή ένα Facebook μήνυμα στη σελίδα του διοργανωτή, στην οποία να εξηγείτε το λόγο, για τον οποίο θέλετε να κερδίσετε. π.χ. είμαι άνεργος και θέλω πολύ να δω αυτή τη θεατρική παράσταση. Προσοχή: Αν για τον οποιοδήποτε λόγο, ο διοργανωτής καταλάβει ότι τον κοροϊδεύετε, θα σας βγάλει από όλους τους διαγωνισμούς του… Έτσι, μιλήστε με την καρδιά σας, χωρίς υπερβολές. Χωρίς υπερβολές και τα emails σας όμως, μην υπερφορτώσετε τους διοργανωτές, γιατί δε θα σας οφελήσει τελικά..
4. Αν ο διαγωνισμός χρησιμοποιεί πλατφόρμα, όπως το Punchtab (που χρησιμοποιούμε εμείς), για να έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε, να “παίξετε” με την πλατφόρμα για να κερδίσετε περισσότερες συμμετοχές. Κάντε αυτά που θέλετε κι όχι υπερβολές που μπορεί να σας ζητάνε οι διοργανωτές, π.χ. να κάνετε like σε 10 σελίδες. Ήμαρτον!
5. Αν κερδίσετε, να απαντήσετε στο διοργανωτή και να τον ευχαριστήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει για να δημιουργήσετε μια καλύτερη εικόνα σας για μελλοντικούς διαγωνισμούς του διοργανωτή. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά κάποιοι συχνοί “παίκτες” σε διαγωνισμούς, είναι γνωστοί στους διοργανωτές τους.
Κάθε εβδομάδα βγαίνουν πολλοί διαγωνισμοί με μικρά, μεσαία ή μεγάλα δώρα. Καλά κάνετε και παίζετε για τα μεγάλα δώρα. Όμως, πόσες πιθανότητες έχετε να κερδίσετε; Μήπως είναι λίγες…; Το καταλαβαίνετε ότι σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς, προσφέρετε απλόχερα τα στοιχεία επικοινωνίας σας (e-mail, facebook, twitter κλπ); Μήπως είναι καλύτερο να στοχεύσετε σε μικρότερους διαγωνισμούς;
Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα και να ‘στε σίγουροι ότι σύντομα θα κερδίσετε ένα και περισσότερα δώρα!
Καλή επιτυχία !
nethall.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.