Πέπλο μυστηρίου καλύπτει την ιστορία των (τεσσάρων; Οκτώ; Δέκα;)
καλοντυμένων γυναικών που... χαρίζουν κρέατα σε φτωχούς συμπολίτες μας,
μία ιστορία που πρωτοεμφανίστηκε τα περασμένα Χριστούγεννα και έκανε και
πάλι την εμφάνισή της τη Μεγάλη Τετάρτη, όταν οι εν λόγω μυστηριώδεις
κυρίες φέρονται να δαπάνησαν περίπου 50.000 ευρώ για να πληρώσουν τα
κρέατα ανυποψίαστων καταναλωτών.
Οι εκδοχές είναι αρκετές, αλλά ο “σκελετός” της ιστορίας είναι σταθερός: Πολυτελή τζιπ σταματούν μπροστά από τη Βαρβάκειο, και από μέσα βγαίνουν καλοντυμένες γυναίκες, οι οποίες χάνονται μέσα στο πλήθος και προσφέρονται να πληρώσουν τα κρέατα που αγοράζουν οι καταναλωτές εκείνη την ώρα. Κατόπιν, εξαφανίζονται (ή κατά μία άλλη εκδοχή γευματίζουν σε παρακείμενο εστιατόριο) και κανείς δε γνωρίζει την ταυτότητά τους.
Σύμφωνα με το... σενάριο, οι γυναίκες είναι στελέχη πολυεθνικής εταιρείας, ο ιδιοκτήτης της οποίας θέλει με αυτόν τον τρόπο, ανώνυμα και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, να βοηθήσει απλούς συνανθρώπους μας.
Είναι όμως όλα αυτά αλήθεια, ή πρόκειται για ένα καλοστημένο κόλπο;
Σύμφωνα με το “Βηματοδότη”, το υπουργείο Ανάπτυξης είχε θορυβηθεί τα Χριστούγεννα από τις αναφορές αυτές, και ο αρμόδιος υφυπουργός, Αθανάσιος Σκορδάς, έδωσε εντολή στις ελεγκτικές αρχές του υπουργείου να ανακαλύψουν με κάθε διακριτικότητα ποιος τέλος πάντων κρύβεται από πίσω. Από την έρευνα δεν προέκυψε κανένα στοιχείο, και οι ελεγκτές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο περί διαφημιστικού κόλπου – μιας ιστορίας δηλαδή που πιθανότατα είχαν επινοήσει οι ίδιοι οι κρεοπώλες για να προσελκύσουν στη Βαρβάκειο περισσότερους πελάτες, οι οποίοι θα έσπευδαν την επόμενη μέρα με την ελπίδα να επωφεληθούν και αυτοί από τις... καλές νεράιδες της Βαρβακείου.
Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος και για γνωστό επιχειρηματία ο οποίος φημολογείται πως βρίσκεται πίσω από την κίνηση αυτή, ο οποίος όμως όχι μόνο δηλώνει άγνοια, αλλά θέτει και ορισμένα ερωτήματα: Όσοι πήγαν εκείνη την ημέρα στη Βαρβάκειο είχαν χρήματα, υπολόγισαν τις αγορές τους και κατευθύνονταν στο ταμείο για να πληρώσουν αυτά που ψώνισαν. Αν έγινε τέτοια κίνηση, τότε πώς μπορούσαν να ξεχωρίσουν οι δίμετρες κυρίες ποιος είχε και ποιος δεν είχε χρήματα, ώστε να πληρώσουν αυτές το ποσόν;
Ένα άλλο εύλογο ερώτημα είναι το πώς γίνεται να μην υπάρχει ούτε μία φωτογραφία των γυναικών αυτών, σε μία εποχή που όλοι διαθέτουν κινητά με κάμερες και ένα τέτοιο γεγονός δε θα περνούσε απαρατήρητο;
“Όπως και να 'χει το πράγμα, το πρωί της Μ. Πέμπτης (την επομένη δηλαδή της εμφάνισης των καλοντυμένων κυριών με τα τζιπ) η Βαρβάκειος Αγορά ήταν γεμάτη κόσμο. Αν όντως ήταν διαφημιστικό κόλπο όλη αυτή η ιστορία, έπιασε”, σημειώνεται στο δημοσίευμα.
Οι εκδοχές είναι αρκετές, αλλά ο “σκελετός” της ιστορίας είναι σταθερός: Πολυτελή τζιπ σταματούν μπροστά από τη Βαρβάκειο, και από μέσα βγαίνουν καλοντυμένες γυναίκες, οι οποίες χάνονται μέσα στο πλήθος και προσφέρονται να πληρώσουν τα κρέατα που αγοράζουν οι καταναλωτές εκείνη την ώρα. Κατόπιν, εξαφανίζονται (ή κατά μία άλλη εκδοχή γευματίζουν σε παρακείμενο εστιατόριο) και κανείς δε γνωρίζει την ταυτότητά τους.
Σύμφωνα με το... σενάριο, οι γυναίκες είναι στελέχη πολυεθνικής εταιρείας, ο ιδιοκτήτης της οποίας θέλει με αυτόν τον τρόπο, ανώνυμα και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, να βοηθήσει απλούς συνανθρώπους μας.
Είναι όμως όλα αυτά αλήθεια, ή πρόκειται για ένα καλοστημένο κόλπο;
Σύμφωνα με το “Βηματοδότη”, το υπουργείο Ανάπτυξης είχε θορυβηθεί τα Χριστούγεννα από τις αναφορές αυτές, και ο αρμόδιος υφυπουργός, Αθανάσιος Σκορδάς, έδωσε εντολή στις ελεγκτικές αρχές του υπουργείου να ανακαλύψουν με κάθε διακριτικότητα ποιος τέλος πάντων κρύβεται από πίσω. Από την έρευνα δεν προέκυψε κανένα στοιχείο, και οι ελεγκτές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι επρόκειτο περί διαφημιστικού κόλπου – μιας ιστορίας δηλαδή που πιθανότατα είχαν επινοήσει οι ίδιοι οι κρεοπώλες για να προσελκύσουν στη Βαρβάκειο περισσότερους πελάτες, οι οποίοι θα έσπευδαν την επόμενη μέρα με την ελπίδα να επωφεληθούν και αυτοί από τις... καλές νεράιδες της Βαρβακείου.
Στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται λόγος και για γνωστό επιχειρηματία ο οποίος φημολογείται πως βρίσκεται πίσω από την κίνηση αυτή, ο οποίος όμως όχι μόνο δηλώνει άγνοια, αλλά θέτει και ορισμένα ερωτήματα: Όσοι πήγαν εκείνη την ημέρα στη Βαρβάκειο είχαν χρήματα, υπολόγισαν τις αγορές τους και κατευθύνονταν στο ταμείο για να πληρώσουν αυτά που ψώνισαν. Αν έγινε τέτοια κίνηση, τότε πώς μπορούσαν να ξεχωρίσουν οι δίμετρες κυρίες ποιος είχε και ποιος δεν είχε χρήματα, ώστε να πληρώσουν αυτές το ποσόν;
Ένα άλλο εύλογο ερώτημα είναι το πώς γίνεται να μην υπάρχει ούτε μία φωτογραφία των γυναικών αυτών, σε μία εποχή που όλοι διαθέτουν κινητά με κάμερες και ένα τέτοιο γεγονός δε θα περνούσε απαρατήρητο;
“Όπως και να 'χει το πράγμα, το πρωί της Μ. Πέμπτης (την επομένη δηλαδή της εμφάνισης των καλοντυμένων κυριών με τα τζιπ) η Βαρβάκειος Αγορά ήταν γεμάτη κόσμο. Αν όντως ήταν διαφημιστικό κόλπο όλη αυτή η ιστορία, έπιασε”, σημειώνεται στο δημοσίευμα.
news.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.