Ο «Leo» είναι το λιοντάρι το οποίο «σκηνοθετεί» ο Άλφρεντ Χίτσκοκ στην περίφημη φωτογραφία που τράβηξε το 1958, ο Clarence Sinclair Bull.
Το σήμα της «Metro-Goldwyn-Mayer» εμφανίζεται στην αρχή εκατοντάδων ταινιών, όμως στη μεγάλη ιστορία της κινηματογραφικής εταιρείας, η μορφή του έχει αλλάξει αρκετές φορές.
Το 1917, ο σχεδιαστής Howard Dietz εμπνεύστηκε το λογότυπο «Leo The Lion» για την εταιρεία Goldwyn Picture Corporation, του Samuel Goldwyn.
Πηγή έμπνευσης ήταν η αθλητική ομάδα του πανεπιστημίου Columbia, «Lions». Από τότε, επτά λιοντάρια υποδύθηκαν το ρόλο του «Leo». Πρώτο ήταν ο «Slats», που έβγαζε έναν βρυχηθμό στα ανοίγματα των βουβών ταινιών της MGM από το 1924 έως το 1928. Άρα δεν τον άκουγε κανείς, γιατί ακόμη δεν υπήρχε ήχος.
Το κοινό άκουσε πρώτη φορά τον βρυχηθμό του λιονταριού από τη «Jackie», που ήταν το επόμενο λιοντάρι, στην ταινία «White Shadows on the South Seas» που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης φωτογραφίας το 1928-29.
Ο «Slats» ήταν επίσης το πρώτο λιοντάρι που εμφανίστηκε σε Technicolor (έγρωμη κινούμενη εικόνα) το 1932, όπου χρησιμοποιήθηκαν επίσης τα λιοντάρια «Telly» και «Coffee», για σύντομο χρονικό διάστημα.
Το πέμπτο και ίσως το πιο διάσημο λιοντάρι ήταν ο «Tanner», που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της χρυσής εποχής του Χόλυγουντ.
Μετά τη σύντομη «βασιλεία» του «George», που ήταν το έκτο λιοντάρι, η MGM κατέληξε το 1957 στον «Leo», ο οποίος κράτησε τα σκήπτρα για 56 χρόνια, αν και πέθανε στα μέσα της δεκαετίας του ΄70.
Ένα διαφορετικό λογότυπο σε γραφικά, το «The Stylized Lion», εμφανίστηκε σε τρεις ταινίες τη δεκαετία του 1960, μεταξύ των οποίων το αριστούργημα του Στάνλεϊ Κιούμπρικ: A Space Odyssey (1968), (Η Οδύσσεια του Διαστήματος).
Στη συνέχεια αποσύρθηκε και χρησιμοποιήθηκε ως δευτερεύον λογότυπο σε κινηματογραφικές αφίσες και στο τέλος αρκετών ταινιών.
Το λιοντάρι πλαισιώνεται και από ένα σλόγκαν στα λατινικά, το «Ars Gratia Artis» που σημαίνει, «Η Τέχνη για την Τέχνη».
mixanitouxronou.gr
Το σήμα της «Metro-Goldwyn-Mayer» εμφανίζεται στην αρχή εκατοντάδων ταινιών, όμως στη μεγάλη ιστορία της κινηματογραφικής εταιρείας, η μορφή του έχει αλλάξει αρκετές φορές.
Το 1917, ο σχεδιαστής Howard Dietz εμπνεύστηκε το λογότυπο «Leo The Lion» για την εταιρεία Goldwyn Picture Corporation, του Samuel Goldwyn.
Πηγή έμπνευσης ήταν η αθλητική ομάδα του πανεπιστημίου Columbia, «Lions». Από τότε, επτά λιοντάρια υποδύθηκαν το ρόλο του «Leo». Πρώτο ήταν ο «Slats», που έβγαζε έναν βρυχηθμό στα ανοίγματα των βουβών ταινιών της MGM από το 1924 έως το 1928. Άρα δεν τον άκουγε κανείς, γιατί ακόμη δεν υπήρχε ήχος.
Το κοινό άκουσε πρώτη φορά τον βρυχηθμό του λιονταριού από τη «Jackie», που ήταν το επόμενο λιοντάρι, στην ταινία «White Shadows on the South Seas» που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης φωτογραφίας το 1928-29.
Ο «Slats» ήταν επίσης το πρώτο λιοντάρι που εμφανίστηκε σε Technicolor (έγρωμη κινούμενη εικόνα) το 1932, όπου χρησιμοποιήθηκαν επίσης τα λιοντάρια «Telly» και «Coffee», για σύντομο χρονικό διάστημα.
Το πέμπτο και ίσως το πιο διάσημο λιοντάρι ήταν ο «Tanner», που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της χρυσής εποχής του Χόλυγουντ.
Μετά τη σύντομη «βασιλεία» του «George», που ήταν το έκτο λιοντάρι, η MGM κατέληξε το 1957 στον «Leo», ο οποίος κράτησε τα σκήπτρα για 56 χρόνια, αν και πέθανε στα μέσα της δεκαετίας του ΄70.
Ένα διαφορετικό λογότυπο σε γραφικά, το «The Stylized Lion», εμφανίστηκε σε τρεις ταινίες τη δεκαετία του 1960, μεταξύ των οποίων το αριστούργημα του Στάνλεϊ Κιούμπρικ: A Space Odyssey (1968), (Η Οδύσσεια του Διαστήματος).
Στη συνέχεια αποσύρθηκε και χρησιμοποιήθηκε ως δευτερεύον λογότυπο σε κινηματογραφικές αφίσες και στο τέλος αρκετών ταινιών.
Το λιοντάρι πλαισιώνεται και από ένα σλόγκαν στα λατινικά, το «Ars Gratia Artis» που σημαίνει, «Η Τέχνη για την Τέχνη».
mixanitouxronou.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.