Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Αγάπης ευχές ~ Ευχές Αγίου Βαλεντίνου

Αγάπα με όπως θες ♥ Αγάπα με όσο θες ♥ Αγάπα με ΜΟΝΟ

Αγάπα όσο μπορείς. Αγάπα ότι μπορείς. Αγάπα όμως αληθινά.
Η ζωή σου να είναι πάντα άνοιξη, όλα τα λουλούδια να ανοίγουν για σένα.
Να μ’ αγαπάς, να με προσέχεις, να μου το δείχνεις και να είσαι δίπλα μου κάθε πρωί που θα ξυπνάω!
Τι όμορφο να με ξυπνάς εσύ, να μου δίνεις φιλιά να μου λες καλημέρα!! Με κάθε κίνηση του κεφαλιού σου, με κάθε σου βλέμμα ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στα χείλη μου! Αυτή η αγάπη είναι ένα υπέροχο πυροτέχνημα και εύχομαι να κρατήσει για πάντα!!
Ένα τραγούδι, μια φωνή, γίνεται όλο πιο δυνατή μια λέξη μόνο, σ’ αγαπώ θα κάνω απόψε μια ευχή σε θέλω δίπλα μου εδώ!
Ότι καλύτερο μέσα απ την καρδιά μου. Μακάρι να νιώσουν όλοι αυτό το υπέροχο συναίσθημα, να αγαπάς και να σε αγαπούν.
Σ’ αγαπώ, δεν μπορώ Τίποτε άλλο να πω Πιο βαθύ, πιο απλό Πιο μεγάλο!
Σ΄ αγάπησα και σ΄ αγαπώ θα σ΄ αγαπώ αιώνια εσένα που σε γνώρισα στα πιο τρελά μου χρόνια!
H αγάπη δε γνωρίζει σύνορα, χρώματα, εγωισμό, δυσκολίες. Γνωρίζει πάθος, έρωτα, αγκαλιά, φροντίδα, στοργή, ζεστασιά, συντροφικότητα, ανάγκη για ζωή. Αγάπησε… Ζήσε.
Τα δάκρυά μου μπλέχτηκαν και κυλούν. Ελπίζω όταν με κοιτάς και βλέπεις ένα ζευγάρι καστανά μάτια να ξέρεις ότι σε αγαπώ. Εύχομαι να είσαι πάντα εδώ.
Από τα μάτια πιάνεται, στα χείλη κατεβαίνει και από τα χείλη στην καρδιά ριζώνει και δεν βγαίνει!
Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρευτώ την ζωή μου μέσα στην κρίση και τον πανικό. Σε αγαπώ!!!
Είναι πραγματικά μαρτύριο να μένει το σώμα αιχμάλωτο μακριά από κει που χτυπά η καρδιά του…..Σ’ αγαπώ!
Εύχομαι να ζεις για να αγαπάς και να αγαπάς για να μπορείς να ζήσεις !!!
Σ’ αγαπώ γι’ αυτό που είμαι όταν βρίσκομαι μαζί σου.
Αγάπη ανάμεσα σε δύο ανθρώπους υπάρχει όταν ο ΕΝΑΣ ζει και υπάρχει μόνο για τον ΑΛΛΟ.
Ακόμα κι αν κατακτήσω ολόκληρη τη γη, για μένα θα υπάρχεις μόνο εσύ.
Αν αγαπάς κάποιον άστον να φύγει. Αν γυρίσει, είναι δικός σου, αν δεν γυρίσει, δεν ήταν ποτέ.
Αν γελαστούν τα όνειρά σου, αν πετάξουν οι ελπίδες σου, αν πονέσεις και υποφέρεις. Τότε αγάπησες.
Αν η αγάπη είναι έγκλημα, τότε αξίζει κανείς να γίνει εγκληματίας
Αν η σκέψη ήταν παρουσία, δεν θα έλειπες ποτέ από κοντά μου.
Αν ήμουν φύλλο θα έπεφτα. Αν ήμουν κερί θα έσβηνα. Αν ήμουν τραγούδι θα τέλειωνα. Αν ήμουν όμως ένα από όλα αυτά….δεν θα σε γνώριζα.
Αν ήξερα μια λέξη που να αγγίζει την καρδιά σου θα στην ψιθύριζα μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου.
Αν ήσουν δάκρυ στα μάτια μου δεν θα έκλαιγα ποτέ, για να μη σε χάσω.
Αν μ’ αγαπάς και σ’ αγαπώ θέλω να επιμένεις, γιατί η ζωή μου αγάπη μου σε σένα είναι δοσμένη.
Αν μάθεις τι σημαίνει αγάπη, θα μάθω να ζω. Αν μάθω να ζω, τότε θα σ’ αγαπώ.
Αν μπορούσα να σε καταδικάσω θα το έκανα αφού εγώ έχω καταδικάσει για πάντα την καρδιά σου.
Αν μπορούσα να σου διηγηθώ τον έρωτά μου θα σ’ αγαπούσα πολύ λίγο.
Αν μπορούσες να κλείνεις στις χούφτες σου το νερό μιας λίμνης, χωρίς να σου φύγει σταγόνα, τότε θα έβλεπες πόσο Σ’ ΑΓΑΠΩ.
Αν ποτέ αποφασίσεις να με σκοτώσεις μην σημαδέψεις στην καρδιά μου, γιατί εκεί υπάρχει το πρόσωπό σου και θα το πληγώσεις.
Αν ποτέ θυμηθείς αυτές που σ’ αγάπησαν, μην ξεχάσεις και μένα. Ίσως να μην υπήρξα η καλύτερη, μα δεν σ’ αγάπησα λιγότερο.
Αυτό που μετράει στην αγάπη δεν είναι τι λες, αλλά δεν χρειάζεται ποτέ να λες.
Αυτό που οι άλλοι το λένε αγάπη, εγώ το λέω ζωή, γιατί χωρίς την αγάπη σου δεν μπορώ να ζήσω
Γεννηθήκαμε γιατί το θέλησαν κάποιοι. Σ’ αγάπησα γιατί το θέλησε η καρδιά μου.
Δεν είναι αγάπη ν’ αγαπάς, είναι να σ’ αγαπάνε. Να κάνεις άλλων καρδιές για σένα να χτυπάνε.
Δεν ξέρω πού με πας, μα δεν χρειάζεται να μάθω. Ξέρω ότι μ’ αγαπάς κι αυτό μου φτάνει.
Εσύ ήσουν τόσο τέλειος σε όλα. Εγώ είχα μια αδυναμία, σ’ αγαπούσα.
Ζήσε την ζωή σου χωρίς ν’ ακούς τους άλλους. Γιατί ο κόσμος είναι πολύς και η ζωή σου μία.
Ζήσε τις χαρές του σήμερα γιατί το αύριο μπορεί να μην σου ανήκει.
Ζω για σένα που γνώρισα χθες, που λάτρεψα σήμερα, που θα αγαπώ αιώνια.
Ζω για σένα που γνώρισα χθες, που λάτρεψα σήμερα, που θα αγαπώ για πάντα.
Η αγάπη αντέχει τα πάντα. Ελπίζει τα πάντα. Πιστεύει τα πάντα.
Η αγάπη είναι φτιαγμένη για να μοιράζεται.
Η αγάπη έρχεται χωρίς ποτέ να την δούμε. Την βλέπουμε μόνο όταν φεύγει.
Η αγάπη μίλησε. Η καρδιά άκουσε. Και το χέρι έγραψε. Σ’ ΑΓΑΠΩ!!!!!
Η αγάπη μου για σένα δεν έχει μέτρα. Είναι από τον ήλιο πιο ψηλά και την δεν φτάνει ανθρώπινο μάτι.
Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να αγαπάς και να αγαπιέσαι.
Η πραγματική αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ.
Ήθελα να σου χαρίσω τον ήλιο, αλλά τη νύχτα χάνεται. Γι’ αυτό σου χαρίζω την αγάπη μου, που δεν θα χαθεί ποτέ.
θα ήθελα να ήμουν δάκρυ. Να γεννηθώ στα μάτια σου, να ζήσω στο πρόσωπό σου και να πεθάνω στα χείλη σου.
Θα σε λατρεύω ως τη τελευταία μου ΠΝΟΗ.
Θέλω να μετρήσω πόσο πολύ σ’ αγαπώ. Αλλά κανείς δεν μπόρεσε να μετρήσει το ΑΠΕΙΡΟ.
Κάθε μέρα σ’ αγαπώ περισσότερο.
Και το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα τελειώνει. Η αγάπη μου για σένα ποτέ.
Καλύτερα να αγαπήσεις και να χάσεις, παρά να μην αγαπήσεις ποτέ.
Κάποτε με ρώτησες τι αγαπώ περισσότερο και’ γω σου είπα τη ζωή μου. Πήγες να φύγεις δακρυσμένος και’ γω σου φώναξα: Η ζωή μου είσαι εσύ.
Κάποτε μου μίλησαν για αγάπη και εγώ γέλασα. Τώρα όμως που την έχω ανάγκη ΚΛΑΙΩ.
Κάποτε ρώτησα τι είναι έρωτας; Κανείς δεν ήξερε τι να μου πει. Κάποτε ένοιωσα μέσα στην καρδιά μου μια μελωδία, μια μουσική κι από τότε δεν ξαναρώτησα.
Κάποτε σου είχα πει πως είσαι η ζωή μου. Γι’ αυτό αν ποτέ μου ζητήσεις να χωρίσουμε είναι σαν να μου λες να πεθάνω.
Λένε πως ζούμε πολλές ζωές. Εγώ σε κάθε ζωή θα ψάχνω να σε βρω και ίσως κάποτε να γίνεις δικός μου.
Με ρωτάς αν σ’ αγαπώ; Αυτό σου φτάνει;
Με ρώτησες αν σ’ αγαπώ και σου απάντησα δεν έπαψα να ζω!
Μη ζητάς από τον ήλιο να λάμπει συνεχώς, δεν μπορεί, γιατί υπάρχει η νύχτα. Μη μου ζητάς να σε ξεχάσω, δεν μπορώ γιατί σ’ αγαπώ.
Μην προσπαθήσεις να μάθεις τι είναι αγάπη, προσπάθησε μόνο να το νοιώσεις.
Μην ρωτάς ποτέ να σου πουν τον λόγο για τον οποίο σε αγαπούν
Μην φοβάσαι ότι η αγάπη μας κάποτε θα τελειώσει, τρέμε στη σκέψη ότι μπορεί να μην άρχισε ποτέ.
Μόνη είμαι χαμένη, μαζί σου νοιώθω πως μπορώ να φτιάξω μια ζωή γαλήνια, γεμάτη αγάπη και γέλιο
Ν’ αμφιβάλλεις αν η γη γυρίζει. Ν’ αμφιβάλλεις αν ο ήλιος ανατέλλει. Ν’ αμφιβάλλεις αν τα λουλούδια ανθίζουν. Να μην αμφιβάλλεις όμως ποτέ πως σ’ αγαπώ.
Όποιος μ’ αγαπά τον αγαπώ, όποιος με μισεί τον λατρεύω.
Όπου ανατολή…μια μέρα, όπου δύση…μια ανάμνηση, όπου έρωτας…εσύ.
Όπου και να πάω, ότι και να κάνω, η πυξίδα μου με οδηγεί σε σένα.
Όπου κι αν είσαι θα σε θυμάμαι. Ότι κι αν κάνεις δεν σε ξεχνώ. Δικαίωμά σου να με ξεχάσεις δικαίωμά μου να σ’ αγαπώ.
Όσα άνθη έχει η άνοιξη κι ο χειμώνας χιόνια τόσα θα ήθελα κι εγώ να ‘ν’τα δικά μας χρόνια.
Όσο ο ήλιος τη γη φωτίζει, τόσο το λουλούδι της αγάπης μας θ’ ανθίζει.
Όσο υπάρχεις , θα υπάρχω. Αν χαθείς, θα χαθώ. Σ ‘αγαπώ.
Όταν δακρύζεις χωρίς να πονάς, όταν δεν ξέρεις τί ζητάς, τότε σίγουρα κάποιον αγαπάς.
Όταν με ρώτησες αν σ’ αγαπώ σου είπα όχι. Όταν με ρώτησες ποιο είναι το χόμπι μου σου είπα το ψέμα.
Όταν ξυπνάω σε ζητώ. Όταν κοιμάμαι σε θέλω. Λες αυτό να είναι αγάπη;
Όταν ο ήλιος θα χαθεί ένα πρωί, όταν το σκοτάδι θα απλωθεί, όταν θα πάψει από τον κόσμο η ζωή, τότε μόνο η αγάπη μου για σένα θα σβηστεί.
Όταν ο ήλιος θα χαθεί, όταν θα πάψει από τον κόσμο η ζωή, τότε μονάχα η αγάπη μου για σένα θα σβήσει.
Όταν τα βουνά γίνουν πεδιάδες, τα ποτάμια θα ξεραθούν, όταν θα βρέχει και θα χιονίζει το καλοκαίρι, τότε μόνο θα χωριστώ από σένα.
Όταν τα μάτια δακρύσουν, όταν τα όνειρα τσακίσουν, τότε να ξέρεις πως σ’ αγαπώ και πάντα θα σ’ ακολουθώ.
Παντού τα πάντα, όπου και να ‘μαι, παντού και πάντα όπου βρεθώ, παντού και πάντα θα σε θυμάμαι, παντού και πάντα θα σ’ αγαπώ.
Πιστεύω σε σένα, γιατί χωρίς εσένα δεν υπάρχω.
Πίσω από τον ορίζοντα βρίσκονται τα όνειρα. Πίσω από τα όνειρα βρίσκεσαι εσύ.
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com