Θρίαμβο για την Ελλάδα αποτελεί το γεγονός ότι το ελληνικό γιαούρτι
εδραιώνεται όλο και περισσότερο στη Μεγάλη Βρετανία. Μάλιστα, ελληνική
εταιρία γαλακτοκομικών προϊόντων, ΦΑΓΕ, αφού εδραιώθηκε στην Αμερική,
ανακτά το χαμένο έδαφος των πωλήσεών της στη χώρα μας, αυξάνοντας το
μερίδιο αγοράς στη Μεγάλη Βρετανία, έπειτα από μια περίοδο εσωτερικής
αρνητικής πορείας.
Συγκεκριμένα, η ΦΑΓΕ παρουσιάζει πτωτική πορεία πωλήσεων στην Ελλάδα (κατά 10,7%), γεγονός που καθιστά τη βρετανική και αμερικανική αγορά τους βασικούς πυλώνες στήριξής της. Μάλιστα, η εξωτερική αγορά κρατά σταθερή την πορεία της, με τις πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία να παρουσιάζουν αύξηση κατά 12,6% σε όγκο και 32,8% σε αξία το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Με μία συνολική ματιά, από τις αγορές του εξωτερικού (Ιταλία, ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία) προέρχεται το 71,5% των πωλήσεων της εταιρίας σε όγκο και το 71,9% σε αξία. Νίκη για τη ΦΑΓΕ αποτέλεσε το γεγονός ότι μέσα στο 2012 κατέγραψε αλματώδη αύξηση κατά 27% στις πωλήσεις της στις ΗΠΑ και σημαντική άνοδο σε Ιταλία και Αγγλία.
Μία άλλη σημαντική νίκη της γνωστής εταιρίας στο εξωτερικό για το 2012 ήταν και η δικαίωσή της από βρετανικό δικαστήριο έναντι της ανταγωνιστικής τούρκικης Chobani σχετικά με το brand «ελληνικό γιαούρτι». Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο διέταξε ασφαλιστικά μέτρα κατά της τουρκικής εταιρίας, περιορίζοντάς την από την εμπορία οποιουδήποτε γιαουρτιού, εκτός κι εάν αυτό είναι ή περιέχει γιαούρτι που παράγεται στην Ελλάδα.
Η δικαστική αυτή απόφαση, όπως δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ικανή να αντισταθμίσει την αρνητική πορεία της ΦΑΓΕ εντός ελληνικής αγοράς, εκτοξεύοντας την πορεία των πωλήσεών της στις εξωτερικές αγορές και ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το συνολικό μέγεθος της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού υπερβαίνει τα 200 εκατ. ευρώ (με το 80% της αγοράς να αφορά σε γιαούρτι που παράγεται τοπικά).
Παράλληλα, η άλλη μεγάλη ελληνική εταιρία Κρι Κρι εγκαινίασε πρόσφατα τη συνεργασία της με τη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose, που μετρά περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η συγκεκριμένη ενέργεια της Κρι Κρι συνιστά ένα περεταίρω μεγάλο άνοιγμα της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας στο εξωτερικό.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η ελληνική βιομηχανία γάλακτος, αναφέρει πως σκοπός της συνεργασίας είναι η παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας.
Όλα πάντως φαίνονται ευοίωνα και για τις δύο εταιρίες:
Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση μέσα στα επόμενα χρόνια, μιας και, όπως όλα δείχνουν, η ένταξη του ελληνικού γιαουρτιού στη διατροφή των Άγγλων είναι μια νέα τάση που ολοένα κι εξαπλώνεται. Το ελληνικό γιαούρτι ή το γιαούρτι «greek style» κερδίζει τους Βρετανούς, λόγω της ωραίας γεύσης του, αλλά και του γεγονότος ότι αποτελεί μια υγιεινή διατροφική επιλογή.
Το ίδιο συνέβη και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, στις ΗΠΑ, όπου η επιτυχημένη πορεία των εταιριών που εμπορεύονται το brand «ελληνικό γιαούρτι», είχε ως αποτέλεσμα την απόφαση του αμερικανικού υπουργείου Γεωργίας να το εντάξει στα εστιατόρια των σχολείων. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση θα ξεκινήσει από το Σεπτέμβρη ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο θα συμμετέχουν τέσσερις Πολιτείες, η Αριζόνα, η Νέα Υόρκη, το Αϊντάχο και το Τενεσί.
Σε περίπτωση που επιτύχει το πρόγραμμα, θα επεκταθεί και σε άλλες Πολιτείες. Στόχος της αμερικανικής κυβέρνησης είναι να προσφέρει υγιεινή μια επιλογή στο μενού των μαθητών.
koolnews.gr
Συγκεκριμένα, η ΦΑΓΕ παρουσιάζει πτωτική πορεία πωλήσεων στην Ελλάδα (κατά 10,7%), γεγονός που καθιστά τη βρετανική και αμερικανική αγορά τους βασικούς πυλώνες στήριξής της. Μάλιστα, η εξωτερική αγορά κρατά σταθερή την πορεία της, με τις πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία να παρουσιάζουν αύξηση κατά 12,6% σε όγκο και 32,8% σε αξία το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Με μία συνολική ματιά, από τις αγορές του εξωτερικού (Ιταλία, ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία) προέρχεται το 71,5% των πωλήσεων της εταιρίας σε όγκο και το 71,9% σε αξία. Νίκη για τη ΦΑΓΕ αποτέλεσε το γεγονός ότι μέσα στο 2012 κατέγραψε αλματώδη αύξηση κατά 27% στις πωλήσεις της στις ΗΠΑ και σημαντική άνοδο σε Ιταλία και Αγγλία.
Μία άλλη σημαντική νίκη της γνωστής εταιρίας στο εξωτερικό για το 2012 ήταν και η δικαίωσή της από βρετανικό δικαστήριο έναντι της ανταγωνιστικής τούρκικης Chobani σχετικά με το brand «ελληνικό γιαούρτι». Υπενθυμίζεται ότι το δικαστήριο διέταξε ασφαλιστικά μέτρα κατά της τουρκικής εταιρίας, περιορίζοντάς την από την εμπορία οποιουδήποτε γιαουρτιού, εκτός κι εάν αυτό είναι ή περιέχει γιαούρτι που παράγεται στην Ελλάδα.
Η δικαστική αυτή απόφαση, όπως δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος, είναι ικανή να αντισταθμίσει την αρνητική πορεία της ΦΑΓΕ εντός ελληνικής αγοράς, εκτοξεύοντας την πορεία των πωλήσεών της στις εξωτερικές αγορές και ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου το συνολικό μέγεθος της αγοράς ελληνικού γιαουρτιού υπερβαίνει τα 200 εκατ. ευρώ (με το 80% της αγοράς να αφορά σε γιαούρτι που παράγεται τοπικά).
Παράλληλα, η άλλη μεγάλη ελληνική εταιρία Κρι Κρι εγκαινίασε πρόσφατα τη συνεργασία της με τη βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Waitrose, που μετρά περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλη τη χώρα. Η συγκεκριμένη ενέργεια της Κρι Κρι συνιστά ένα περεταίρω μεγάλο άνοιγμα της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας στο εξωτερικό.
Σε σχετική ανακοίνωσή της η ελληνική βιομηχανία γάλακτος, αναφέρει πως σκοπός της συνεργασίας είναι η παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας.
Όλα πάντως φαίνονται ευοίωνα και για τις δύο εταιρίες:
Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για περαιτέρω αύξηση μέσα στα επόμενα χρόνια, μιας και, όπως όλα δείχνουν, η ένταξη του ελληνικού γιαουρτιού στη διατροφή των Άγγλων είναι μια νέα τάση που ολοένα κι εξαπλώνεται. Το ελληνικό γιαούρτι ή το γιαούρτι «greek style» κερδίζει τους Βρετανούς, λόγω της ωραίας γεύσης του, αλλά και του γεγονότος ότι αποτελεί μια υγιεινή διατροφική επιλογή.
Το ίδιο συνέβη και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, στις ΗΠΑ, όπου η επιτυχημένη πορεία των εταιριών που εμπορεύονται το brand «ελληνικό γιαούρτι», είχε ως αποτέλεσμα την απόφαση του αμερικανικού υπουργείου Γεωργίας να το εντάξει στα εστιατόρια των σχολείων. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση θα ξεκινήσει από το Σεπτέμβρη ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο θα συμμετέχουν τέσσερις Πολιτείες, η Αριζόνα, η Νέα Υόρκη, το Αϊντάχο και το Τενεσί.
Σε περίπτωση που επιτύχει το πρόγραμμα, θα επεκταθεί και σε άλλες Πολιτείες. Στόχος της αμερικανικής κυβέρνησης είναι να προσφέρει υγιεινή μια επιλογή στο μενού των μαθητών.
koolnews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.