Τα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή Social Media, έχουν γίνει μέρος της
καθημερινότητάς μας. Οι χρήστες, ξοδεύουν περισσότερη από μία ώρα
ημερησίως, για να ανανεώσουν το περιεχόμενό τους ή απλά για να ελέγξουν
τι συμβαίνει γύρω τους. Η χρήση τους πλέον, ως μέσω διαφήμισης μπορεί να
αποφέρει ακόμα και χρήματα. Ας δούμε ορισμένους μύθου γύρω από τα
συγκεκριμένα μέσα.
Μύθος
Μόνο κάποιος σχετικός με τεχνολογία μπορεί να τα χειριστεί
Πραγματικότητα
Για να διαχειριστείτε ένα τέτοιο μέσο, το μόνο που απαιτείται είναι
δημιουργικότητα, αναλυτική σκέψη και γνώση των στόχων σας. Έχει σημασία
να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε με ένα συγκεκριμένο προφίλ για να το
διαχειριστείτε κατάλληλα. Η ηλικία και οι γνώσεις τεχνολογίας δεν έχουν
πρωτεύοντα ρόλο.
Μύθος
Το μάρκετινγκ στα Social Media Marketing είναι δωρεάν
Πραγματικότητα
Η δημιουργία λογαριασμού και η χρήση μπορεί να είναι δωρεάν. Ωστόσο
κάθε στρατηγική κίνηση μάρκετινγκ απαιτεί χρόνο και προσπάθεια και επ’
ουδενί δεν μπορεί να θεωρηθεί δωρεάν. Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που
προσλαμβάνουν άτομα για τη διαχείριση των μέσων κοινωνικών δικτύωσης ή
επενδύουν χρήματα για διαφήμιση.
Μύθος
Δεν απαιτείται σχεδιασμός, απλά κοινωνικότητα
Πραγματικότητα
Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί, είναι να πηγαίνουν στα τυφλά για
όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό. Τα άτομα που θέλετε να προσελκύσετε,
πρέπει να ανήκουν σε συγκεκριμένο target group για να έχει μεγαλύτερη
αποδοτικότητα η διαδικτυακή σας παρουσία.
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι για μικρότερες ηλικίες
Πραγματικότητα
Σύμφωνα με τα στατιστικά του Facebook.com το ηλικιακό γκρουπ, το οποίο
φαίνεται να κάνει συστηματικότερη χρήση του, είναι άνω των 35 ετών. Στις
ΗΠΑ για παράδειγμα, οι χρήστες του Facebook άνω των 25 φτάνουν τα 60
εκατομμύρια, ενώ άνω των 55 αγγίζουν τα 10 εκατομμύρια.
Μύθος
Σας ξοδεύει πολύ χρόνο
Πραγματικότητα
Αντίθετα με την αντίληψη πολλών, τα Social Media, σας εξοικονομούν
χρόνο. Λόγω της υψηλής τους δημοτικότητας και του μεγάλου αριθμού
χρηστών, διευκολύνουν την επικοινωνία σας τόσο σε φιλικό όσο και σε
επαγγελματικό επίπεδο.
Μύθος
Το feedback από φίλους και συγγενείς είναι αρκετό
Πραγματικότητα
Εάν σκοπεύετε να προωθήσετε στα σοβαρά τη δουλειά σας, δεν πρέπει να
σταθείτε σε βοήθεια εκ των έσω. Πρέπει να κερδίσετε κοινό για να
ισχυροποιηθείτε και να κάνετε πραγματική δουλειά μέσω των Social Media.
Πρέπει να ανανεώνετε περιεχόμενο και να απαντάτε άμεσα
Πραγματικότητα
Έχοντας προφίλ σε Social Media δεν σημαίνει πως πρέπει να είστε πάνω
από τον υπολογιστή 24 ώρες το 24ώρο. Ο έλεγχος και η ανανέωση
περιεχομένου ανά 3-4 ώρες είναι αρκετές.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.