Τα δημιουργικά τμήματα των διαφημιστικών εταιρειών έχουν ξεφύγει!
Εχοντας δοκιμάσει όλες τις μορφές συμπεριφορικού ελέγχου και
κινητοποίησης του καταναλωτικού κοινού (τηλεθεατών, ακροατών, χρηστών
του διαδικτύου), η νέα τάση στο χώρο της διαφήμισης απαιτεί σοκ, σοκ,
σοκ και πάλι σοκ!
Κορυφαίο παράδειγμα αυτής της αλά reality TV λογικής, η ακόλουθη διαφήμιση η οποία χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μεταφορών της Βρετανίας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση.
Το αποτέλεσμα είναι μία πραγματικά τρομακτική «φάρσα» που παραλίγο να προκαλέσει έμφραγμα στα ανυποψίαστα θύματα.
Με έμφραγμα όμως απειλείται και ο θεατής της εν λόγω διαφήμισης. Οπότε καλό είναι οι ευαίσθητοι θεατές να αποφύγουν τη θέασή της.
Κορυφαίο παράδειγμα αυτής της αλά reality TV λογικής, η ακόλουθη διαφήμιση η οποία χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Μεταφορών της Βρετανίας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού όσον αφορά την κατανάλωση αλκοόλ πριν από την οδήγηση.
Το αποτέλεσμα είναι μία πραγματικά τρομακτική «φάρσα» που παραλίγο να προκαλέσει έμφραγμα στα ανυποψίαστα θύματα.
Με έμφραγμα όμως απειλείται και ο θεατής της εν λόγω διαφήμισης. Οπότε καλό είναι οι ευαίσθητοι θεατές να αποφύγουν τη θέασή της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.