Ενα υποτονικό και ελαφρώς απαισιόδοξο e-mail, είναι πιο πιθανό
να προκαλέσει την άμεση αντίδραση του παραλήπτη, ο οποίος θα μπει στη
διαδικασία να σας απαντήσει σχεδόν αμέσως, σε αντίθεση με τα μηνύματα
εκείνα που το περιεχόμενό τους είναι αισιόδοξο και χαρούμενο.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας της εταιρείας λογισμικού «Contactually», τα αρνητικά e-mails λαμβάνουν μια πιο γρήγορη απάντηση σε σχέση με αυτά που το περιεχόμενό τους είναι θετικό.
Παράλληλα, η ίδια έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι όσοι γενικότερα σαν χαρακτήρες είναι μελαγχολικοί, δεν τους χαρακτηρίζει δηλαδή ότι είναι χαρούμενοι άνθρωποι, απαντούν αμέσως στα e-mails που λαμβάνουν.
Συγκεκριμένα το 64% αυτών απαντούν στα e-mails τουλάχιστον εντός 24 ωρών, ενώ μόλις το 47% των πιο θετικών και αισιόδοξων ανθρώπων μπαίνουν στη διαδικασία να απαντήσουν αμέσως στα μηνύματα που λαμβάνουν.
Πώς κατέταξαν σε αρνητικά και θετικά τα e-mails
Οι μηχανικοί της συγκεκριμένης εταιρείας διάβασαν πάνω από 100 εκατομμύρια συνομιλίες που έγιναν μέσω e-mail, και τα προσδιόρισαν σε αρνητικά και θετικά. E-mails που περιείχαν λέξεις όπως «φροντίδα» και «εκπληκτικό» καταγράφηκαν ως θετικά, ενώ e-mails, που περιείχαν τις λέξεις όπως «χαμένη» και «ηλίθια» θεωρήθηκαν αρνητικά.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας της εταιρείας λογισμικού «Contactually», τα αρνητικά e-mails λαμβάνουν μια πιο γρήγορη απάντηση σε σχέση με αυτά που το περιεχόμενό τους είναι θετικό.
Παράλληλα, η ίδια έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι όσοι γενικότερα σαν χαρακτήρες είναι μελαγχολικοί, δεν τους χαρακτηρίζει δηλαδή ότι είναι χαρούμενοι άνθρωποι, απαντούν αμέσως στα e-mails που λαμβάνουν.
Συγκεκριμένα το 64% αυτών απαντούν στα e-mails τουλάχιστον εντός 24 ωρών, ενώ μόλις το 47% των πιο θετικών και αισιόδοξων ανθρώπων μπαίνουν στη διαδικασία να απαντήσουν αμέσως στα μηνύματα που λαμβάνουν.
Πώς κατέταξαν σε αρνητικά και θετικά τα e-mails
Οι μηχανικοί της συγκεκριμένης εταιρείας διάβασαν πάνω από 100 εκατομμύρια συνομιλίες που έγιναν μέσω e-mail, και τα προσδιόρισαν σε αρνητικά και θετικά. E-mails που περιείχαν λέξεις όπως «φροντίδα» και «εκπληκτικό» καταγράφηκαν ως θετικά, ενώ e-mails, που περιείχαν τις λέξεις όπως «χαμένη» και «ηλίθια» θεωρήθηκαν αρνητικά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.