Διαβάστε για την έρευνα της Deloitte για τις καταναλωτικές συνήθειες των
Ελλήνων ενόψει Χριστουγέννων. Στο ναδίρ οι αγορές, στο ζενίθ η
απαισιοδοξία
Συγκρατημένοι δηλώνουν οι 'Ελληνες καταναλωτές για την αγοραστική τους δύναμη τα Χριστούγεννα, διεκδικώντας μία από τις υψηλότερες θέσεις στη λίστα με τους πιο απαισιόδοξους Ευρωπαίους καταναλωτές, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή έρευνα της Deloitte για καταναλωτικές τάσεις, η οποία διεξάγεται για 15η χρονιά.
Συγκρατημένοι δηλώνουν οι 'Ελληνες καταναλωτές για την αγοραστική τους δύναμη τα Χριστούγεννα, διεκδικώντας μία από τις υψηλότερες θέσεις στη λίστα με τους πιο απαισιόδοξους Ευρωπαίους καταναλωτές, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή έρευνα της Deloitte για καταναλωτικές τάσεις, η οποία διεξάγεται για 15η χρονιά.
Το 57% αυτών είναι ανήσυχο για το μέλλον και σκέφτεται να
περιορίσει τις δαπάνες των Χριστουγέννων, ιδιαίτερα αν η οικονομία
συνεχίζει να εξασθενεί.
Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, το 53% παρουσιάζει μια τάση να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για τις αγορές των εορτών αν και για παραπάνω από τους μισούς Έλληνες (54%) παραμένει δέλεαρ η εύρεση της καλύτερης δυνατής τιμής στα προϊόντα.
Στην αγορά δώρων, οι Έλληνες δεν δείχνουν καμία επιθυμία να δανειστούν, αντιθέτως προτιμούν να χρησιμοποιήσουν τις αποταμιεύσεις τους και τους πόντους από προγράμματα ανταμοιβής.
Οι καταναλωτές στη χώρα μας βρίσκονται στην πρώτη θέση σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες με ποσοστά άνω του 50%, που θα αναζητήσουν πιο οικονομικά δώρα και θα ψωνίσουν από συγκεκριμένα καταστήματα που θεωρούν ότι έχουν φθηνότερες τιμές.
Το παράδειγμα της Ελλάδας σε μικρότερο ποσοστό θα ακολουθήσουν η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Ολλανδία.
Τα βιβλία βρίσκονται για τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες πρώτα στη λίστα των δώρων που θα προτιμούσαν οι πολίτες να λάβουν, χωρίς η Ελλάδα να αποτελεί εξαίρεση. Μάλιστα, οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν και μετρητά ως δώρο Χριστουγέννων.
Στη γειτονική Ιταλία, οι καταναλωτές δεν έχουν αλλάξει ακόμα τις συνήθειες στις δαπάνες τους, δηλώνοντας ότι σχεδιάζουν περικοπές για το 2013, ενώ ουδεμία αλλαγή στις δαπάνες τους για φέτος δήλωσαν η Γερμανία, το Λουξεμβούργο, η Πολωνία και η Ρωσία.
news247.gr
Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, το 53% παρουσιάζει μια τάση να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για τις αγορές των εορτών αν και για παραπάνω από τους μισούς Έλληνες (54%) παραμένει δέλεαρ η εύρεση της καλύτερης δυνατής τιμής στα προϊόντα.
Στην αγορά δώρων, οι Έλληνες δεν δείχνουν καμία επιθυμία να δανειστούν, αντιθέτως προτιμούν να χρησιμοποιήσουν τις αποταμιεύσεις τους και τους πόντους από προγράμματα ανταμοιβής.
Οι καταναλωτές στη χώρα μας βρίσκονται στην πρώτη θέση σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες με ποσοστά άνω του 50%, που θα αναζητήσουν πιο οικονομικά δώρα και θα ψωνίσουν από συγκεκριμένα καταστήματα που θεωρούν ότι έχουν φθηνότερες τιμές.
Το παράδειγμα της Ελλάδας σε μικρότερο ποσοστό θα ακολουθήσουν η Πορτογαλία, η Ισπανία και η Ολλανδία.
Τα βιβλία βρίσκονται για τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες πρώτα στη λίστα των δώρων που θα προτιμούσαν οι πολίτες να λάβουν, χωρίς η Ελλάδα να αποτελεί εξαίρεση. Μάλιστα, οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν και μετρητά ως δώρο Χριστουγέννων.
Στη γειτονική Ιταλία, οι καταναλωτές δεν έχουν αλλάξει ακόμα τις συνήθειες στις δαπάνες τους, δηλώνοντας ότι σχεδιάζουν περικοπές για το 2013, ενώ ουδεμία αλλαγή στις δαπάνες τους για φέτος δήλωσαν η Γερμανία, το Λουξεμβούργο, η Πολωνία και η Ρωσία.
news247.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.