«Καλωσήρθατε στο ξενοδοχείο Hans Brinker. Εδώ και 40 χρόνια,
είμαστε περήφανοι να απογοητεύουμε τους τουρίστες. Η άνεση που
προσφέρουμε είναι εφάμιλλη μίας κοινής φυλακής».
Κι όμως! Με αυτές οι φράσεις υποδέχεται τους τουρίστες το
ξενοδοχείο Hans Brinker στο Άμστερνταμ. Ο ξενώνας έχει πάρει
επανειλημμένα τον τίτλο του «χειρότερου ξενοδοχείου στον κόσμο» και αντί
να βελτιώσει τις υπηρεσίες του, πουλάει την κακή του φήμη.
Οι ιδιοκτήτες του Hans Brinker διαφημίζουν όλα τα… κομφόρ του ξενοδοχείου όπως «το σκοτεινό και χωρίς εξαερισμό μπαρ», «την αυλή όπου το φως του ήλιου δεν φθάνει ποτέ», «το λαχταριστό πρωινό σε σερβίτσια που μυρίζουν αυγό» και «τους φιλικούς μόνιμους κατοίκους των δωματίων (βλ. ποντίκια)».
Στο ίδιο στυλ έχει δημιουργηθεί και η επίσημη διαφημιστική καμπάνια τους ξενοδοχείου, με το σλόγκαν «κατά λάθος οικολογικοί». Σύμφωνα με τις αφίσες, το ξενοδοχείο είναι «οικολογικό» για τρεις λόγους: δεν γίνεται σπατάλη νερού (επειδή δεν έχει ντους στα δωμάτια), έχει οικολογικό ασανσέρ (κοινώς… σκάλες) και δεν σπαταλά ενέργεια (επειδή δεν έχει θέρμανση).
Η αυτο-σαρκαστική αρνητική διαφήμιση του ξενοδοχείου εξάπτει τη φαντασία πολλών νεαρών τουριστών που βλέπουν τη διαμονή στα δωμάτιά του ως… ταξιδιωτική περιπέτεια και πρόκληση. Γι’ αυτό, άλλωστε το ξενοδοχείο εξακολουθεί να υπάρχει και να διαιωνίζει την φρικτή φήμη του!
Οι ιδιοκτήτες του Hans Brinker διαφημίζουν όλα τα… κομφόρ του ξενοδοχείου όπως «το σκοτεινό και χωρίς εξαερισμό μπαρ», «την αυλή όπου το φως του ήλιου δεν φθάνει ποτέ», «το λαχταριστό πρωινό σε σερβίτσια που μυρίζουν αυγό» και «τους φιλικούς μόνιμους κατοίκους των δωματίων (βλ. ποντίκια)».
Στο ίδιο στυλ έχει δημιουργηθεί και η επίσημη διαφημιστική καμπάνια τους ξενοδοχείου, με το σλόγκαν «κατά λάθος οικολογικοί». Σύμφωνα με τις αφίσες, το ξενοδοχείο είναι «οικολογικό» για τρεις λόγους: δεν γίνεται σπατάλη νερού (επειδή δεν έχει ντους στα δωμάτια), έχει οικολογικό ασανσέρ (κοινώς… σκάλες) και δεν σπαταλά ενέργεια (επειδή δεν έχει θέρμανση).
Η αυτο-σαρκαστική αρνητική διαφήμιση του ξενοδοχείου εξάπτει τη φαντασία πολλών νεαρών τουριστών που βλέπουν τη διαμονή στα δωμάτιά του ως… ταξιδιωτική περιπέτεια και πρόκληση. Γι’ αυτό, άλλωστε το ξενοδοχείο εξακολουθεί να υπάρχει και να διαιωνίζει την φρικτή φήμη του!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.