Μια μεγάλη ευκαιρία να διακριθεί η χώρα μας για ακόμη μια φορά δίνεται μέσω ενός διεθνούς διαγωνισμού. Και, αυτή τη φορά, η δυνατότητα να προσφέρουμε στον τόπο μας περνά από το χέρι μας. Από το χέρι του καθενός μας, που πρέπει να πάρει πρωτοβουλία, αλλά να πείσει και τους φίλους και γνωστούς του να κάνουν το ίδιο.
Πρόκειται για το διαγωνισμό της Martini που αναζητά μια κοπέλα από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου η οποία να αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλοσοφία του γνωστού ποτού «Luck is an attitude», δηλαδή «η τύχη είναι μια στάση ζωής». Μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι ένας απλός, άνευ σημασίας, διαγωνισμός ομορφιάς. Διότι η Martini δεν ψάχνει απλά μια ωραία κοπέλα για να προωθήσει τα προϊόντα της. Οι καμπάνιες της εν λόγω εταιρείας έχουν πάντοτε ένα συγκεκριμένο concept, το οποίο στέλνει ένα μήνυμα σε όλη την υφήλιο. Ιδιαίτερα το μήνυμα της συγκεκριμένης καμπάνιας θα μπορούσε να θεωρηθεί ακόμη και πολιτικό, τους καιρούς της κρίσης που βιώνουμε στο πετσί μας. «Παίρνουμε την τύχη μας στα χέρια μας», λέει ουσιαστικά η Martini. Και τι καλύτερο για την Ελλάδα, αν μια Ελληνίδα αναδεικνυόταν σε πρέσβειρα της εταιρείας, η οποία θα μετέφερε το συγκεκριμένο μήνυμα σε όλο τον πλανήτη; Τι καλύτερο από μια Ελληνίδα που λέει, απ’ άκρη σ’ άκρη του κόσμου, ότι η τύχη δεν είναι κάτι που πέφτει από τον ουρανό, αλλά είναι κάτι που εμείς οι ίδιοι το καθορίζουμε με τη στάση μας απέναντι στη ζωή; Ουσιαστικά, το υποσυνείδητο μήνυμα θα μπορούσε να είναι ότι, εμείς οι Ελληνες, δεν πτοούμαστε επειδή κάποιοι μας έχουν βάλει στο μάτι, αλλά παίρνουμε τις τύχες μας στα χέρια μας και αλλάζουμε τη μοίρα μας: βγαίνουμε από το αδιέξοδο και εργαζόμαστε σκληρά για μια καλύτερη ζωή. Βεβαίως, το μήνυμα αυτό θα το υπογραμμίσει και η συμπατριώτισσά μας, εφόσον επιλεγεί ως το πρόσωπο της Martini, με συνεντεύξεις και δηλώσεις της σε όλα τα μεγάλα media του πλανήτη που θα θέλουν να τη φιλοξενήσουν στις σελίδες και τα πλατό τους. Με αυτό τον τρόπο, θα δώσουμε την καλύτερη απάντηση στα σαρκοβόρα διεθνή media που αναζητούν κάθε ευκαιρία να ταπεινώσουν την Ελλάδα, με αφορμή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Στο χέρι μας είναι. Να στείλουμε μια Ελληνίδα στον τελικό και να στείλουμε ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο!
Όμως, το ζήτημα για την Ελλάδα –σε σχέση με την καμπάνια της Martini- δεν σταματά εδώ. Στην όλη υπόθεση υπάρχει και παρασκήνιο, το οποίο έχει και εθνική χροιά. Η πρωτιά της Ελλάδας θα αποτελέσει διπλή νίκη, αφού η κοπέλα που φλερτάρει προς το παρόν με την πρώτη θέση έχει -σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες- ένα μέρος της καταγωγής από τα Σκόπια! Η Asta Valentaite μπορεί να εμφανίζεται ως Λιθουανή, αλλά έχει ρίζες από τη γειτονική μας χώρα, η οποία εποφθαλμιά τη Μακεδονία μας και χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να προωθήσει τις ανιστόρητες διεκδικήσεις της σε βάρος της Ελλάδας. Μάλιστα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι Σκοπιανοί έχουν κάνει μεγάλο ντόρο στη χώρα τους για να στηρίξουν τη «δική τους» και έχουν κατευθύνει μαζικά ψήφους στο facebook, χαρίζοντας στην Valentaite τη μέχρι σήμερα πρωτιά της και την απόσταση από τις υπόλοιπες κοπέλες. Μάλιστα, από τα Σκόπια καλλιεργείται –υπογείως, για να μην εκτεθούν- και η αντιπαράθεση με τις Ελληνίδες υποψήφιες, ώστε να εξαφθούν τα εθνικιστικά ένστικτα των γειτόνων (που δε θέλει και… πολύ!) και να κερδίσει περισσότερες ψήφους η «δική τους», ενώ λέγεται ότι ανάλογη καμπάνια έχουν κάνει και στην Τουρκία για να προμοτάρουν τη Λιθουανο-Σκοπιανή, σε βάρος των κοινών «εχθρών», των Ελληνίδων! Στο χέρι μας είναι. Οι Έλληνες, μπορούμε να οργανωθούμε καλύτερα από τους Σκοπιανούς (άλλωστε, είμαστε και πολύ περισσότεροι) και να φέρουμε στην κορυφή την Ελλάδα.
Και, βέβαια, η χώρα μας έχει να κερδίσει και σε ένα τρίτο επίπεδο. Θα διαφημιστεί σε όλο τον κόσμο, θα υπενθυμίσει στους υποψήφιους τουρίστες ότι η ελληνική ομορφιά αφορά τόσο στο γυναικείο πρότυπο, όσο και στις απαράμιλλες άλλες, φυσικές, ομορφιές της πατρίδας μας. Στο χέρι μας είναι, να διαφημίσουμε το τουριστικό μας προϊόν μέσω μιας καμπάνιας που θα φτάσει και στην τελευταία γωνιά του πλανήτη, να φέρουμε χιλιάδες τουρίστες στην Ελλάδα, να γνωρίσουν έναν τόπο ευλογημένο (ο οποίος τόσο έχει δυσφημισθεί την τελευταία τριετία) και, μέσω αυτών να βοηθήσουμε και την εθνική μας οικονομία να βγει από το τέλμα στο οποίο βρίσκεται.
Στο χέρι μας είναι!
Το τριπλό κέρδος για τη χώρα μας είναι πολύ εύκολο να εκπτυχθεί. Γιατί είναι στο χέρι μας. Πολύ απλά, επισκεπτόμαστε τη σελίδα του διαγωνισμού στο facebook και ψηφίζουμε μια από τις δύο Ελληνίδες. Είναι μονάχα ένα κλικ.
Αλλά δε φτάνει, βέβαια, αυτό. Η κινητοποίηση πρέπει να είναι μαζική. Και ο χρόνος δεν είναι πολύς. Ο διαγωνισμός θα «τρέχει» μέχρι την Κυριακή. Η Λιθουανο-σκοπιανή που βρίσκεται σήμερα στην πρώτη θέση έχει 9.900 ψήφους. Ακολουθούν η Ρουμάνα και η Ισπανίδα. Στην τέταρτη και την πέμπτη θέση βρίσκονται οι δύο Ελληνίδες: η Τέτη Καλαφάτη (ηθοποιός) και η Χριστιάνα Μούση (μοντέλο) έχουν 2.400 και 1.600 ψήφους αντίστοιχα.
Η απόσταση καλύπτεται εύκολα. Αρκεί και να το πάρουμε όλοι μας ζεστά. Αρκεί να κινητοποιηθούμε και να κινητοποιήσουμε φίλους και γνωστούς. Να τους εξηγήσουμε ότι δεν απαιτείται παρά μόνο ένα κλικ και ότι δεν έχουμε περιθώρια να… σνομπάρουμε τέτοιες ευκαιρίες, αφού το όφελος για την Ελλάδα μπορεί να είναι τεράστιο: Στέλνουμε ένα μήνυμα αποφασιστικότητας σε όλο τον πλανήτη, δίνουμε την απάντηση που τους αξίζει στους Σκοπιανούς και διαφημίζουμε τη χώρα μας. Στο χέρι μας είναι!
Η καμπάνια της Martini
Οι δύο Ελληνίδες, η Τέτη Καλαφάτη και η Χριστιάνα Μούση, επιλέχθηκαν μαζί με άλλες 26 κοπέλες, ανάμεσα από συνολικά 3.500 χιλιάδες αιτήσεις, από την απαιτητική κριτική επιτροπή της οποίας μέλος είναι ο κορυφαίος σχεδιαστής παπουτσιών Christian Louboutin. Όλο αυτό το διάστημα, τα κορίτσια βρίσκονται στην Ίμπιζα και περνούν από διάφορες «δοκιμασίες», κάστινγκ και φωτογραφήσεις ενώ δείχνουν και τις ικανότητές τους στην πασαρέλα. Όσοι θέλουν να ψηφίσουν τις Ελληνίδες υποψήφιες μπορούν να το κάνουν μέσω της σελίδας του Martini στο facebook όπου υπάρχουν και βίντεο με τα κορίτσια.
Οι φιναλίστ χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες των επτά ατόμων. Όποια πάρει τις περισσότερες ψήφους σε κάθε ομάδα θα κερδίσει και μία θέση στον μεγάλο τελικό. Εκεί, θα συναντηθούν με άλλες τρεις κοπέλες, οι οποίες θα είναι επιλογή της κριτικής επιτροπής (χωρίς ψηφοφορία). Στη συνέχεια, είναι στο χέρι της κριτικής επιτροπής να επιλέξει ποια θα είναι το επόμενο πρόσωπο του Martini. Ο τελικός του διαγωνισμού θα γίνει στο Μιλάνο και η νικήτρια του MARTINI Royale Casting θα λάβει 150.000 ευρώ, 12 ζευγάρια παπούτσια Christian Louboutin και 12 outfit από το wardrobe.com.
Ψηφίστε Ελλάδα
Το newsbomb.gr αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να διαδώσει τον διαγωνισμό και να στείλει την Ελλάδα στην κορυφή! Η ψηφοφορία διαρκεί μέχρι την Κυριακή. Η διαφορά της Τέτης Καλαφάτη από την Λιθουανο-σκοπιανή που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην πρώτη θέση (χάρη στις ψήφους Σκοπιανών και Τούρκων) είναι μόλις 7.500 ψήφοι. Μην το αφήσετε για αργότερα. Ψηφίστε τη τώρα. Κάντε το τώρα, με τα εξής απλά βήματα:
- Αρχικά φροντίστε να έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας στο facebook.
- Πηγαίνετε στη σελίδα της Martini της οποίας το link είναι το εξής: https://www.facebook.com/Martini?sk=app_314018985345019. Ή πατήστε απλώς εδώ για να πάτε αυτόματα
- Στην οθόνη σας εμφανίζεται ο διαγωνισμός της Martini. Κατεβαίνοντας με το ποντίκι σας προς τα κάτω θα δείτε δεξιά τις υποψήφιες. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Τέτη Καλαφάτη και στην πέμπτη η Χριστιάνα Μούση.
- Πατήστε στην επιλογή με τα κόκκινα γράμματα που λέει «ΨΗΦΙΣΕ», μία από τις δύο Ελληνίδες.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μπορείτε να ψηφίσετε ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορά, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να ψηφίσετε ή την μία Ελληνίδα ή την άλλη. Όχι και τις δύο. Το ζήτημα εδώ είναι να κερδίσει η Ελλάδα. Όχι κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Διαλέξτε, λοιπόν, την Ελληνίδα που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μας φέρει στην πρώτη θέση!
Στο χέρι μας είναι.
newsbomb.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.