Τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης δημοσκόπησης σχετικά με το πιο άχρηστο επάγγελμα στον πλανήτη ίσως εκπλήξουν πολλούς.
Γιατί σύμφωνα με έρευνα της Edelman Berland, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Adobe, το επάγγελμα που οι περισσότεροι θεωρούν ως το λιγότερο χρήσιμο στην κοινωνία είναι η διαφήμιση και το μάρκετινγκ. Μάλιστα, δεν είναι μόνο ο κόσμος που δεν το έχει σε καμιά υπόληψη, αλλά και οι επαγγελματίες του κλάδου. Ενδεικτικό είναι ότι μόλις το 35% των εργαζομένων στο μάρκετινγκ εκτιμούν το επάγγελμά τους.
Οι δημόσιες σχέσεις, η υποκριτική και ο χορός βρίσκονται στις επόμενες θέσεις. Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ και της διαφήμισης δεν είναι οι μόνοι που δεν νιώθουν καλά γι' αυτό που κάνουν καθώς το 38,4% των εργαζομένων σε επιχειρήσεις fast food θεωρούν ότι η δουλειά τους κάνει τον κόσμο χειρότερο.
Την ίδια στιγμή έρευνα της Nielsen δείχνει ότι η πλειονήτητα των Αμερικανών είναι δυστυχισμένοι με τη δουλειά που κάνουν και μόνο το 47,2% βρίσκουν την ικανοποίηση στην καθημερινή τους εργασία. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι κάτι πάει πολύ στραβά στον πλανήτη και ότι θα πρέπει να αναθεωρήσουμε πολλές από τις αντιλήψεις μας σχετικά με την εργασία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.