Με το στόμα
ανοιχτό και ένα χαμόγελο αντιδρούσαν
το Σάββατο όσοι Αθηναίοι είχαν την τύχη
να βρεθούν στο πέρασμα από τους δρόμους
της πόλης ενός αστικού λεωφορείου SCANIA
- VABIS, του 1957.
Το 55χρονο λεωφορείο ανήκει στο στόλο της ΕΘΕΛ (μετά από παραχώρηση από τους ιδιοκτήτες του) και έχει αναπαλαιωθεί πλήρως από τους τεχνικούς επισκευαστικής βάσης της εταιρείας. Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έχει γίνει είναι εντυπωσιακό.
Τα λεωφορεία αυτά κυκλοφορούσαν στην Αθήνα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80 και ήταν σουηδικής προέλευσης. Το αμάξωμά τους, όμως, ήταν κατασκευασμένο στην Ελλάδα από την περίφημη αμαξοποιία ''Φίτσιος'', που ανθούσε εκείνη την εποχή.
Τη Σαββατιάτικη βόλτα του αναπαλαιωμένου λεωφορείου από το αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στου Ρέντη (όπου φυλάσσεται) μέχρι τη λίμνη του Μαραθώνα, είχαμε την τύχη να την απολαύσουμε ανάμεσα στους λιγοστούς επιβάτες που επέβαιναν σε αυτό και να σας μεταφέρουμε σύγχρονες εικόνες μίας... άλλης εποχής!
Το 55χρονο λεωφορείο ανήκει στο στόλο της ΕΘΕΛ (μετά από παραχώρηση από τους ιδιοκτήτες του) και έχει αναπαλαιωθεί πλήρως από τους τεχνικούς επισκευαστικής βάσης της εταιρείας. Το αποτέλεσμα της δουλειάς που έχει γίνει είναι εντυπωσιακό.
Τα λεωφορεία αυτά κυκλοφορούσαν στην Αθήνα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '80 και ήταν σουηδικής προέλευσης. Το αμάξωμά τους, όμως, ήταν κατασκευασμένο στην Ελλάδα από την περίφημη αμαξοποιία ''Φίτσιος'', που ανθούσε εκείνη την εποχή.
Τη Σαββατιάτικη βόλτα του αναπαλαιωμένου λεωφορείου από το αμαξοστάσιο της ΕΘΕΛ στου Ρέντη (όπου φυλάσσεται) μέχρι τη λίμνη του Μαραθώνα, είχαμε την τύχη να την απολαύσουμε ανάμεσα στους λιγοστούς επιβάτες που επέβαιναν σε αυτό και να σας μεταφέρουμε σύγχρονες εικόνες μίας... άλλης εποχής!
__________________________________________________________________________
Akous
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.