Αλλά πώς έχει επηρεάσει αυτό τις βαθμολογίες των πιο ισχυρών εμπορικών σημάτων στον κόσμο;
Παρακάτω βλέπουμε την κορυφή, τα δέκα πιο σημαντικά από τον ετήσιο κατάλογο των 100 πιο ισχυρών κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών του κόσμου.
Για να γίνει αυτό, ένα εμπορικό σήμα πρέπει να έχει τόσο κλίμακα και ανάπτυξη, καθώς και ευρεία αναγνώριση και κληρονομιά.
Στη συνέχεια, υπάρχει η ανάγκη για μια συνεπή και premium-price κατάταξη και παγκόσμια διανομή, καθώς και μια γεύση και εμφάνιση που είναι σχετικές με τους καταναλωτές του σήμερα.
1. SMIRNOFF
Η ισχυρότερη επωνυμία στον κόσμο κατέχει την πρώτη θέση στην έρευνα αυτή, από τότε που ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια. Η ηγετική θέση είναι κατανοητή εάν λάβει κανείς υπόψη τις πωλήσεις της -24 εκατομμύρια κιβώτια- σε 130 χώρες, ακόμα και αν το 80% περίπου του όγκου του προέρχεται από το 10% των εθνών του κόσμου.
Ωστόσο, απέχει ακόμα πολύ από το ρεκόρ του συνόλου των 26,2 εκ. του 2008. Έχει παρατηρηθεί, επίσης, μια μικρή παρεκτροπή κατά την βαθμολογία φέτος, λόγω της εξάρτησής της από την άκρως ανταγωνιστική αγορά των λευκών αποσταγμάτων στις ΗΠΑ και την μέση τιμή της. Η μάρκα αναμφισβήτητα αισθάνεται την πίεση από την επιθετική τιμή της Svedka από κάτω της και την αυξανόμενη παρουσία της Absolut από πάνω.
Συνολικός όγκος των πωλήσεων 2011: 24εκατομμύρια κιβώτια.
2. JOHNNIE WALKER
Αυτό το διάσημο ουίσκι έρχεται δεύτερο μετά τη Smirnoff το οποίο οφείλεται στις χαμηλότερες πωλήσεις του – 15,8 εκ. έναντι 24 εκ. κιβωτίων της βότκας.
Όσον αφορά την εμπορία, το Johnnie Walker έχει επίσης μεγάλη αποτελεσματικότητα, λόγω της δημιουργίας μιας παγκοσμίως συνεκτικής εικόνας, αλλά εφαρμόζεται κατά τρόπο που να είναι συναφής όπου έχει πωληθεί. Χρησιμοποιώντας το σλόγκαν “Keep Walking” , το Johnnie Walker χρησιμοποιεί το ίδιο μήνυμα προόδου, αλλά χρησιμοποιεί εικόνες που είναι προσαρμοσμένες ανάλογα με την τοπική κουλτούρα.
Συνολικός όγκος πωλήσεων 2011: 15,8 εκ. κιβώτια.
3. BACARDI
Ιδρύθηκε το 1830, όταν ο Ισπανός έμπορος κρασιού Facundo Bacardi μετανάστευσε στην Κούβα και αποφάσισε να κάνει ένα πιο ώριμο ρούμι, το Bacardi έχει μια πλούσια κληρονομιά. Σήμερα όμως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Bacardi είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον καταναλωτή αποσταγμάτων. Εκτός από το να είναι ένα από τα πιο mixable αποστάγματα του κόσμου, αυτή η νυχτερίδα, έρχεται σε μυριάδες μορφές και γεύσεις, με φαινομενικά αδιάκοπες καινοτομίες. Πράγματι, το κυρίαρχο ρούμι Bacardi, έχει την εξουσία να υπαγορεύει ολόκληρη την κατεύθυνση της κατηγορίας.
Παρ ‘όλα αυτά, η μάρκα έχει υποχωρήσει ελαφρώς σε συνολική βαθμολογία στην φετινή έρευνα, και ως εκ τούτου, έπεσε πίσω από το Johnnie Walker στην τρίτη θέση.
Στην πραγματικότητα, η Bacardi δεν έχει σταματήσει να αυξάνεται σε όγκο, και έφτασε ένα ρεκόρ 19,6 εκατ. κιβωτίων το 2011, αλλά η εξάρτησή της από τις εύθραυστες αμερικανικές και ευρωπαϊκές αγορές και η έλλειψη σημαντικής παρουσίας στην Ασία, τη κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης κατά το παρελθόν έτος, επηρέασε την βαθμολογία του.
Συνολικός όγκος πωλήσεων 2011: 19,6 εκατ. κιβώτια.
4. MARTINI
Δανείζοντας το όνομά του σε ένα από τα πιο διάσημα κοκτέιλ στον κόσμο, δεν υπάρχει ούτε ένα μπαρ χωρίς ένα μπουκάλι αυτής της μάρκας του ιταλικού βερμούτ.
Το προϊόν πήρε πράγματι το όνομά του από το Martini & Rossi Αποστακτήριο στο Τορίνο με την παραδοσιακή συνταγή που μπορεί να αποδοθεί στον Antonio Benedetto Carpano, όταν εφηύρε το 1786 το σύγχρονο βερμούτ.
Προχωρώντας προς τα αποτελέσματα του τρέχοντος έτους, η μάρκα έχει δει μια άνοδο τη βαθμολογία της από την έρευνα του περασμένου έτους, τόσο χάρη στη βελτίωση του όγκου πωλήσεων – μετατοπίζεται τώρα στα 16.3 εκ. κιβώτια, από 15.9 εκ. το 2010 – και, επίσης, όλο και την πιο έντονη εικόνα του. Αντλεί τα οφέλη τόσο από τη συνεχιζόμενη τρέλα των κοκτέιλ στις ΗΠΑ, η οποία ενισχύθηκε από επιτυχίες τηλεοπτικών εκπομπών όπως το sex and the city και πιο πρόσφατα το Mad Men, καθώς και τη δύναμη και τη διανομή του Bacardi-Martini.
Συνολικός όγκος πωλήσεων 2011: 16.3εκ. κιβώτια.
5. Hennessy
Ηγέτης στην κατηγορία κονιάκ, το Hennessy έχει προσθέσει άλλα 300.000 κιβώτια για να φθάσει τα 4,5 εκατ. το 2011, ξεπερνώντας τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή του, την εταιρεία Martell με 1,8 (πάνω 220.000 κιβώτια). Η μάρκα Hennessy, που ανήκει στην LVMH, είναι επίσης η μεγαλύτερη διεθνής μάρκα οινοπνευματωδών ποτών στην Κίνα, εξηγώντας έτσι την αύξηση της στο διάγραμμα με δύο θέσεις φέτος – είναι ασιατικής ζήτησης που είναι η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξης τη στιγμή.
Όπως το Johnnie Walker, αυτή η μάρκα κονιάκ έχει μια σειρά από παραλλαγές για τους καταναλωτές για να αναρριχηθούν σε μια σκάλα τιμών, αν και οι πωλήσεις του στην Άπω Ανατολή γίνονται με επίκεντρο τα πιο ακριβά, ηλικίας στυλ.
Όσον αφορά την ιστορία, το σήμα είναι πάνω από 200 ετών, και το αποστακτήριο Hennessy ιδρύθηκε στο κονιάκ από τον Ιρλανδό Richard Hennessy το 1765.
Συνολικός όγκος πωλήσεων 2011: 4,5 εκατ. κιβώτια.
6. ABSOLUT
Η Absolut έχει επεκτείνει τις πωλήσεις της σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2011, αλλά έχει πέσει κάτω μια θέση φέτος, διότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στην Άπω Ανατολή την δύναμη του Hennessy. Στην πραγματικότητα, η βότκα πήδηξε από 10,4 εκ. κιβώτια το 2010 σε 11,2 το 2011, παρά την εξαιρετικά ανταγωνιστική κατάσταση στην κατηγορία λευκών αλκοολούχων ποτών. Αυτή η αύξηση αποδίδεται στην επιθετική πολιτική τιμών στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς και τη διανομή που επεκτάθηκε στην Ασία, όπου ο ιδιοκτήτης του σήματος Pernod Ricard είναι ενεργός με το Martell και το Chivas Regal. Η βότκα Absolut, ξεκίνησε στη Σουηδία το 1879 αλλά παρουσιάστηκε στο διεθνές κοινό 100 χρόνια αργότερα, το 1979.
Η μάρκα φημίζεται για τις επεκτάσεις γεύσεων της, ξεκινώντας με τη βότκα πιπέρι που ξεκίνησε το 1986. Έχει επίσης μια συλλογή με ” πόλεις”, που αποτελείται από τη Νέα Ορλεάνη, Λος Άντζελες, Βοστόνη, το Μπρούκλιν και το” San Fran “, καθώς και το Λονδίνο, το οποίο προστέθηκε φέτος ως πρώτη ευρωπαϊκή πόλη στην γκάμα.
Η Pernod Ricard αγόρασε το εμπορικό σήμα από το Σουηδικό κράτος το 2008 για € 5,63 δισεκατομμύρια (HK $ 56.2bn) και, αν και μερικοί πίστευαν ότι η Pernod κατέβαλε υπερβολικό ποσό για την αγορά της βότκας, λαμβάνοντας υπόψη την ανάπτυξη της κατά το τελευταίο έτος, έχει αποδειχθεί μια συμφέρουσα αγορά.
Συνολικός όγκος των πωλήσεων 2011:11.2 εκ. κιβώτια.
7. JACK DANIEL’S
Το Jack Daniel συνέχισε την αναπτυξιακή πορεία του κατά τη διάρκεια του 2011, με περισσότερα σχεδόν 400.000 κιβώτια για να φθάσει το σήμα τα 10 εκ. κιβώτια για πρώτη φορά. Μια τέτοια απόδοση αντικατοπτρίζεται στη βαθμολογία του τρέχοντος έτους, η οποία είναι ανοδική κατά 17%, αν και πιέζεται προς τα κάτω μια θέση από την ανώτερη απόδοση του κονιάκ Hennessy. Πράγματι, κρατώντας αυτό το σήμα στο κάτω άκρο του στο top 10 είναι, σε αντίθεση με Hennessy, η περιορισμένη παρουσία του Jack Daniel στην Άπω Ανατολή.
Παρ ‘όλα αυτά, το ουίσκι Τενεσί συνεχίζει να αυξάνεται στην σημαντική αγορά των ΗΠΑ, βοηθούμενο από την κυκλοφορία το περασμένο έτος του Jack Daniel’s Tennessee Honey, που ονομάστηκε μέλισσα. Η ισχυρή εικόνα του βοηθήθηκε από την ισχυρή διαφήμιση της με επίκεντρο τον τρόπο παραγωγής του προϊόντος και τον ιδρυτή του, Jasper Newton “Jack” Daniel, ο οποίος γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1846. Η αριστοκρατική θέση του ενισχύεται από το κορυφαίο Gentleman Jack, αν και η πλειοψηφία των πωλήσεων που επικεντρώνεται στην παλιά ετικέτα Νο.7, συνήθως συντελείται σε μπαρ και κλαμπ αναμειγμένα με cola.
Συνολικός όγκος πωλήσεων 2011: 10 εκ. κιβώτια.
8. CHIVAS REGAL
Το Chivas Regal , όπως το Johnnie Walker, έχει επωφεληθεί από την αυξανόμενη επιθυμία της Κίνας για υψηλής ποιότητας ουίσκι, μετά την πρώτη τους αγάπη, το Κονιάκ. Ως αποτέλεσμα, το Chivas Regal απολαμβάνει μια εντυπωσιακή αύξηση 350.000 κιβωτίων στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια του 2011 και αύξηση 22% στην βαθμολογία της έρευνας. Συνολικά βρίσκεται στα 4,6 κιβώτια σε όλο τον κόσμο. Η μάρκα είναι στην πραγματικότητα το leader ουίσκι της Κίνας, και ανήκει στην Pernod Ricard, η οποία έχει επίσης τοποθετηθεί με επιτυχία με το κονιάκ Martell πίσω από τη Hennessy ως η δεύτερη μεγαλύτερη διεθνής μάρκα οινοπνευματωδών ποτών στην Κίνα.
Η επιτυχία του Chivas είναι συγκεντρωμένη στην έκφρασή του 12 year-old, και στις βαθμολογίες της μάρκας ιδιαίτερα όσον αφορά την εικόνα, η οποία ενισχύθηκε από την επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας “Live with Chivalry”, και τον πλούτο της ιστορίας . Το Chivas Brothers ιδρύθηκε το 1801.
Συνολικός όγκος πωλήσεων το 2011: 4,6εκ. κιβώτια
9. Captain Morgan
Όπως το Jack Daniel, αυτό το διακριτικό σήμα ρούμι, το οποίο ανήκει η στην Diageo, αναδεικνύει τις δυνατότητες δημιουργίας μιας ισχυρής εικόνας στη μεγάλη αγορά των αποσταγμάτων στις ΗΠΑ. Το πικάντικο ρούμι αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του από την αγορά αυτή και σχεδόν χτύπησε τα 9 εκ. κιβώτια το 2011, αφού αύξησε τις πωλήσεις του κατά 300.000 κιβώτια.
Το προϊόν πήρε το όνομά του από τον Ουαλό κουρσάρο της Καραϊβικής, του 17ου αιώνα του Sir Henry Morgan, και το γόητρο έχει πρόσφατα αυξηθεί με την οργάνωση που διαθέτει και τα νεοεισαχθέντα “Morganettes” – όμορφες γυναίκες που χρησιμοποιούνται για την προώθηση του ποτού, ιδιαίτερα σε κοκτέιλ. Από πέρυσι η ετικέτα έχει χρησιμοποιήσει το σύνθημα, To Life, Love and Loot”.
Συνολικός όγκος πωλήσεων το 2011 9 εκ. κιβώτια.
10. Ballantine’s
Τρίτo πιο ισχυρό ουίσκι σε αυτή την έρευνα, και ο αριθμός 10 στο σύνολό τους, Το Ballantine’s ήταν σε εκπληκτική απόδοση το 2011. Η μάρκα κατέγραψε αύξηση κατά 500.000 κιβώτια και είδε το σκορ να ανεβαίνει κατά 6%. Το προϊόν πωλεί τώρα 6,3 εκ. κιβώτια ανά τον κόσμο και βρίσκεται στο ίδιο χαρτοφυλάκιο, όπως η Chivas Regal – και τα δύο εμπορικά σήματα ανήκουν στην Pernod Ricard.
Το Ballantine’s έχει μια ισχυρή διείσδυση στην Άπω Ανατολή , ιδιαίτερα στην Κορέα και την Ιαπωνία, όπου η 17-year-old έκφραση του έχει θέση και μια ισχυρή παρουσία στα αφορολόγητα.
Εν τω μεταξύ, η έκφραση του 3 years-old κατόρθωσε να διατηρήσει τη θέση της στην ταραγμένη Ευρωζώνη, ακόμη και στη μεγάλη ισπανική αγορά ουίσκι. Η κληρονομιά αυτού του αναμεμειγμένου ουίσκι μπορεί να αναχθεί στο 1827, όταν ο George Ballantine άνοιξε ένα κατάστημα ουίσκι στο Εδιμβούργο.
Συνολικός όγκος πωλήσεων το 2011: 6,3 εκατ. κιβώτια.
krasiagr.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.