Tο βίντεο που ακολουθεί είναι μια υπερπαραγωγή αξίας 5
εκατομμυρίων ευρώ που για να φτιαχτεί χρειάστηκε 264 ζευγάρια χέρια.
Πρόσεξε, μιλάμε για ένα διαφημιστικό διάρκειας τρεισήμισι λεπτών. Για τη
χρήση των γυρισμάτων εκτός από τις επισκέψεις σε διάφορα μέρη του
πλανήτη (Παρίσι, Αγία Πετρούπολη, Ινδία και δε συμμαζεύεται)
χρησιμοποιήθηκαν τρεις λεοπαρδάλεις, που για πρώτη φορά στη ζωή τους
περπάτησαν στο χιόνι.
Στην ουσία αφορά σε μια σύντομη αφήγηση της
ιστορίας της Cartier, που πρόσφατα γιόρτασε τα 165 της χρόνια. Οι
ιθύνοντες της εταιρίας θεώρησαν ότι αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος για να
περάσουν λοιπόν το μήνυμα τους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.