Εδώ είναι οι έξι ερωτήσεις που πρέπει να υποβάλετε στον εαυτό σας ώστε να μπορέσετε να λάβετε σωστές αποφάσεις για την επένδυση του χρόνου και των χρημάτων σας. Και μη ξεχνάτε ότι το MLM είναι μια μακροχρόνια διαδικασία και αν κάποιος σας πεί ότι από τον 1ο μήνα θα κερδίσετε €10000 τότε τρέξτε μακρια διότι μάλλον πρόκειται για πυραμίδες που καμμία σχεση δεν έχουν με αυτό που συζητάμε.
1. Πόσο καιρό υπάρχει η επιχείρηση;
Εάν βρίσκονται για αρκετά χρόνια στην αγορά, θα έχουν συνεργάτες που ήδη προετοίμασαν το έδαφος. Ζητήστε να μάθετε. Και εάν δεν σας απαντήσουν, ψάξτε βαθύτερα το γιατί. Εάν αυτή είναι μια επιχείρηση που μόλις ξεκινά, ψάξτε για σημάδια οικονομικής σταθερότητας. Έχουν αρκετά κεφάλαια ώστε να ανταποκριθούνστις υποσχέσεις που δίνουν;
2. Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από την επιχείρηση;
Έχουν την αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία που χρειάζεται; Είχαν άλλες επιτυχίες πριν από αυτήν την επιχείρηση που σας βεβαιώνουν ότι γνωρίζουν τι χρειάζεται για να πετύχει; Έχουν ένα επιτυχές υπόβαθρο δικτυακού μάρκετινγκ; Αν όχι, υπάρχει ένα μέλος ή μια συμβουλευτική οργάνωση που τους καθοδηγεί;
3. Σας ενδιαφέρουν προσωπικά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης;
Συνήθως δεν θα τα καταφέρετε καλά σε μια επιχείρηση όταν δεν μπορείτε μπορείτε να συνδεθείτε προσωπικά με τα προϊόντα της. Θα αγοράζατε αυτό το προϊόν οι ίδιοι; Θα το συστήνατε στους φίλους ακόμα κι αν δεν πληρωνόσασταν για να το κάνετε; Έχετε δοκιμάσει το προϊόν;
4. Ποιος τύπος εκπαίδευσης προσφέρεται στην αρχή;
Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι που δεν ξέρετε, έτσι σιγουρεύεστε έχετε πρόσβαση σε εισαγωγική και συνεχόμενη εκπαίδευση
5. Προσφέρει η επιχείρηση χρήσιμα εργαλεία υποστήριξης;
Παρέχουν ένα δοκιμασμένο στο χρόνο και αποτελεσματικό σύστημα μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς επίσης και τα εργαλεία για να σας βοηθήσουν; Οι κασέτες και βιντεοκασέτες εκπαίδευσης, τα τυπωμένα εγχειρίδια, οι κατάλογοι των προϊόντων και ένας ισχυρός ιστοχώρος με on-line κατάστημα πωλήσεων θεωρούνται τυποποιημένη υποστήριξη πωλήσεων. Επίσης, με τι εγγύηση έρχονται τα προϊόντα σας;
Οι πελάτες σας θα βρεθούν έξω από την πόρτα σας αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή η επιχείρηση θα σταθεί πίσω από το προϊόν... και πίσω από σας;
6. Πώς κερδίζετε χρήματα;
Εάν αγοράζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε χονδρική τιμή και τα πουλάτε σε λιανική (με το κέρδος σας), η επιχείρηση πρέπει να έχει ένα ορισμένο ποσοστό κέρδους. Είναι αρκετά υψηλό ώστε να επιστρέψει γρήγορα την επένδυση σας; Είναι το πλάνο αμοιβών ευκολονόητο; Ανακαλύψτε εάν τα ποσοστά κέρδους πληρώνονται στις τιμές λιανικής, χονδρικής, ή σε ένα ποσό που επιλέγεται από την επιχείρηση, βάση της αποδοτικότητας των προϊόντων. Μην κρίνετε την ευκαιρία απλώς από τα φυλλάδια προώθησης. Υποβάλετε ερωτήσεις και σιγουρευτείτε ότι καταλαβαίνετε πότε θα λάβετε τα κέρδη σας. Επίσης, ζητήστε από κάποιον που εμπιστεύεστε και έχει εμπειρία στο δικτυακό μάρκετινγκ να αξιολογήσει πώς τα χρήματα θα ρεύσουν.
Η επιχείρηση πρέπει να έχει μια λεπτομερή εξήγηση του σχεδίου της για να βοηθήσει τους αρχάριους στην εργασία τους. Τα καλά σχέδια αμοιβών μπορεί να είναι σύνθετα. Μην τρομάζετε από αυτό. Απλώς προσπαθήστε, με την ησυχία σας, να κατανοήσετε την απόδοση που μπορεί να φέρει η επένδυσή σας. Μην παίρνετε εσπευσμένες αποφάσεις σχετικά με την επιλογή της επιχείρησης δικτυακού μάρκετινγκ που θα χτίσετε.
Ο χρόνος σας είναι η ζωή σας. Σπαταλώντας το χρόνο σας, σπαταλάτε τη ζωή σας. Η λήψη των καλών αποφάσεων σημαίνει αξιολόγηση των γεγονότων. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο, σας εξοικονομεί χρόνο και χρήματα με την εξάλειψη των κακών επιλογών και την εύρεση των νικητών.
healthwithaloe.gr
1. Πόσο καιρό υπάρχει η επιχείρηση;
Εάν βρίσκονται για αρκετά χρόνια στην αγορά, θα έχουν συνεργάτες που ήδη προετοίμασαν το έδαφος. Ζητήστε να μάθετε. Και εάν δεν σας απαντήσουν, ψάξτε βαθύτερα το γιατί. Εάν αυτή είναι μια επιχείρηση που μόλις ξεκινά, ψάξτε για σημάδια οικονομικής σταθερότητας. Έχουν αρκετά κεφάλαια ώστε να ανταποκριθούνστις υποσχέσεις που δίνουν;
2. Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω από την επιχείρηση;
Έχουν την αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία που χρειάζεται; Είχαν άλλες επιτυχίες πριν από αυτήν την επιχείρηση που σας βεβαιώνουν ότι γνωρίζουν τι χρειάζεται για να πετύχει; Έχουν ένα επιτυχές υπόβαθρο δικτυακού μάρκετινγκ; Αν όχι, υπάρχει ένα μέλος ή μια συμβουλευτική οργάνωση που τους καθοδηγεί;
3. Σας ενδιαφέρουν προσωπικά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης;
Συνήθως δεν θα τα καταφέρετε καλά σε μια επιχείρηση όταν δεν μπορείτε μπορείτε να συνδεθείτε προσωπικά με τα προϊόντα της. Θα αγοράζατε αυτό το προϊόν οι ίδιοι; Θα το συστήνατε στους φίλους ακόμα κι αν δεν πληρωνόσασταν για να το κάνετε; Έχετε δοκιμάσει το προϊόν;
4. Ποιος τύπος εκπαίδευσης προσφέρεται στην αρχή;
Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι που δεν ξέρετε, έτσι σιγουρεύεστε έχετε πρόσβαση σε εισαγωγική και συνεχόμενη εκπαίδευση
5. Προσφέρει η επιχείρηση χρήσιμα εργαλεία υποστήριξης;
Παρέχουν ένα δοκιμασμένο στο χρόνο και αποτελεσματικό σύστημα μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς επίσης και τα εργαλεία για να σας βοηθήσουν; Οι κασέτες και βιντεοκασέτες εκπαίδευσης, τα τυπωμένα εγχειρίδια, οι κατάλογοι των προϊόντων και ένας ισχυρός ιστοχώρος με on-line κατάστημα πωλήσεων θεωρούνται τυποποιημένη υποστήριξη πωλήσεων. Επίσης, με τι εγγύηση έρχονται τα προϊόντα σας;
Οι πελάτες σας θα βρεθούν έξω από την πόρτα σας αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή η επιχείρηση θα σταθεί πίσω από το προϊόν... και πίσω από σας;
6. Πώς κερδίζετε χρήματα;
Εάν αγοράζετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε χονδρική τιμή και τα πουλάτε σε λιανική (με το κέρδος σας), η επιχείρηση πρέπει να έχει ένα ορισμένο ποσοστό κέρδους. Είναι αρκετά υψηλό ώστε να επιστρέψει γρήγορα την επένδυση σας; Είναι το πλάνο αμοιβών ευκολονόητο; Ανακαλύψτε εάν τα ποσοστά κέρδους πληρώνονται στις τιμές λιανικής, χονδρικής, ή σε ένα ποσό που επιλέγεται από την επιχείρηση, βάση της αποδοτικότητας των προϊόντων. Μην κρίνετε την ευκαιρία απλώς από τα φυλλάδια προώθησης. Υποβάλετε ερωτήσεις και σιγουρευτείτε ότι καταλαβαίνετε πότε θα λάβετε τα κέρδη σας. Επίσης, ζητήστε από κάποιον που εμπιστεύεστε και έχει εμπειρία στο δικτυακό μάρκετινγκ να αξιολογήσει πώς τα χρήματα θα ρεύσουν.
Η επιχείρηση πρέπει να έχει μια λεπτομερή εξήγηση του σχεδίου της για να βοηθήσει τους αρχάριους στην εργασία τους. Τα καλά σχέδια αμοιβών μπορεί να είναι σύνθετα. Μην τρομάζετε από αυτό. Απλώς προσπαθήστε, με την ησυχία σας, να κατανοήσετε την απόδοση που μπορεί να φέρει η επένδυσή σας. Μην παίρνετε εσπευσμένες αποφάσεις σχετικά με την επιλογή της επιχείρησης δικτυακού μάρκετινγκ που θα χτίσετε.
Ο χρόνος σας είναι η ζωή σας. Σπαταλώντας το χρόνο σας, σπαταλάτε τη ζωή σας. Η λήψη των καλών αποφάσεων σημαίνει αξιολόγηση των γεγονότων. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο, σας εξοικονομεί χρόνο και χρήματα με την εξάλειψη των κακών επιλογών και την εύρεση των νικητών.
healthwithaloe.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.