Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ.
Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ;
740.000.000 ευρώ.
netplus.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.