Αναλυτικά το Top 10 αυτών είναι:
1. Ο συνδεδεμένος χρήστης
Οι καταναλωτές δηλώνουν ότι από τη στιγμή που έχουν συνδεθεί, το Διαδίκτυο είναι ένα από τα τελευταία πράγματα που θα ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν, αν έπρεπε να μειώσουν τις δαπάνες τους.
2. Ο χρήστης ως service provider
Υπάρχει σημαντική ζήτηση για νέες υπηρεσίες. Το διαδίκτυο καθιστά δυνατό για τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές να εξερευνήσουν νέες λύσεις, όπως τα applications.
3. Τα social media επαναπροσδιορίζουν τη μετάδοση των ειδήσεων
Τα social media ‘ωθούν’ στην κατανάλωση φωτογραφιών, video clips, μουσικής, και πλέον μπορούν να βοηθήσουν τους καταναλωτές να κρίνουν τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο μέσω του αντίστοιχου σχολιασμού που παρέχεται στις πλατφόρμες των νέων μέσων.
4. Αυξημένος ο ρόλος των smartphones στην καθημερινότητα των ανθρώπων
Οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον τομέα των κινητών υπηρεσιών που έχουν άμεση σχέση με κοντινές περιοχές ή τοπικές υπηρεσίες. Ενώ το 90% του συνόλου των χρηστών smartphone δηλώνουν ότι έχουν πάντα μαζί τους το κινητό τους τηλέφωνο, μόνο το 80% του συνόλου αναφέρει ότι έχουν πάντα χρήματα μαζί τους.
5. Διαφάνεια vs ιδιωτικότητα: 1-0
Οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει να ζουν με διαφάνεια κι αναμένουν το ίδιο από τις επιχειρήσεις καθώς και άλλους οργανισμούς.
6. Ευκολία στη χρήση μέσω του cloud
Η ανταλλαγή πληροφοριών με διασυνδεμένες συσκευές τείνει να γίνει κανόνας για τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα την εμφάνιση υπηρεσιών που έχουν ως βάση τους το cloud. Ο κύριος παράγοντας είναι η ευκολία στη χρήση.
7. Οι γυναίκες προωθούν την αγορά των smartphones
Η μελέτη έδειξε ότι οι άνδρες εξακολουθούν να κυριαρχούν στη χρήση των εξειδικευμένων υπηρεσιών για smartphones, ωστόσο πολύ περισσότερες γυναίκες χρησιμοποιούν συνηθισμένες υπηρεσίες, όπως φωνητικές κλήσεις, SMS και το Facebook. Ενσωματώνοντας ενεργά τη χρήση όλων των διαύλων επικοινωνίας σε μία συσκευή, οι γυναίκες προωθούν στη μαζική αγορά την υιοθέτηση των smartphones.
8. Eυκολότερες αγορές
Tο 67% των χρηστών smartphone ενδιαφέρονται για πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι πληρωμές δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται μεμονωμένα, αλλά να τεθούν σε ένα πλαίσιο που θα περιλαμβάνει και τις καθημερινές αγορές - για παράδειγμα, πληροφορίες για το προϊόν, bonus πόντους, αποδείξεις, ακόμη και πρόγραμμα πλοήγησης που θα επιτρέπει να «φέρεις» ένα εμπορικό κέντρο στον προσωπικό σου χώρο.
9. Τα πάντα online
Τα δεδομένα που ανταλλάσσονται μέσω κινητού τηλεφώνου ξεπέρασαν τις φωνητικές κλήσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2009 και διπλασιάστηκαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011. Οι καταναλωτές συνδέονται όλο και περισσότερο στο Internet και με πράγματα γύρω τους, όπως αυτοκίνητα, μηχανήματα αυτόματης πώλησης και άλλα.
10. Oι καταναλωτές αποζητούν τον έλεγχο
Σε περιόδους οικονομικής αστάθειας ή όταν προκύπτουν καταστροφές, όπως σεισμοί, βλέπουμε ότι οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, όπως το νερό και η ηλεκτρική ενέργεια. Παρομοίως, αν υπάρξει μια μεταβολή στο διαθέσιμο εισόδημα αυτό αυτομάτως αποτελεί μια κινητήρια δύναμη για να ελέγχουν οι καταναλωτές το βαθμό με τον οποίο χρησιμοποιούν και καταναλώνουν αυτές τις υπηρεσίες.
deasy.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.