Ο νέος αλγόριθμος “Page Layout” που ανέπτυξε η Google θα βάλει «φρένο» στις υπερβολικές διαφημίσεις που έχουν πολλά sites!
Έτσι, θα τιμωρείται στο ranking ένα site εάν ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο αριθμό διαφημίσεων σε σχέση με το περιεχόμενό του.
Οι χρήστες θέλουν να δουν άμεσα το περιεχόμενο των sites που επισκέπτονται και όχι να βομβαρδίζονται με διαφημίσεις , αναφέρει η Google στο blog της.
Διαβάστε περισσότερα στο insidesearch.blogspot.com.
xblog.gr
Έτσι, θα τιμωρείται στο ranking ένα site εάν ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο αριθμό διαφημίσεων σε σχέση με το περιεχόμενό του.
Οι χρήστες θέλουν να δουν άμεσα το περιεχόμενο των sites που επισκέπτονται και όχι να βομβαρδίζονται με διαφημίσεις , αναφέρει η Google στο blog της.
Διαβάστε περισσότερα στο insidesearch.blogspot.com.
xblog.gr
Το σκεπτικό της Google, αν αναγνωστεί αφελώς και καλοπροαίρετα, είναι ότι "νοιάζεται για τους αναγνώστες".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά στην πραγματικότητα το κίνητρό της είναι ότι αν πέραν των adsense έχεις άλλες τόσες διαφημίσεις από ανταγωνιστές, όπως είναι λογικό θα κλικάρουν πολύ λιγότεροι, ακόμη ίσως και οι μισοί, τις διαφημίσεις της ;)
H Google μονοπωλεί τόσο την αγορά δικτυακής διαφήμισης όσο και τις μηχανές αναζήτησης. Αυτά τα δυο είναι άρρηκτα συνδεδεμένα, οπότε το διπλό αυτό μονοπώλιο συνιστά ένα πρώτης τάξεως ασυμβίβαστο, γιατί το ένα σκέλος προστατεύει το άλλο. Έχουν κάνει και άλλα "για τους αναγνώστες" που ουσιαστικά είναι για την παρτούλα τους. Π.χ. έχουν απαγορέψει να βάλεις στην ίδια σελίδα adsense και "διαφημίσεις που τους μοιάζουν" ώστε..... "να μην μπερδεύεται ο αναγνώστης" (όρος στο TOS των adsense που επιφέρει ισόβιο ban)!
Aυτές οι λεγόμενες "antitrust" πρακτικές σε μία αγορά με πραγματικά ισχυρές και ανεξάρτητες επιτροπές ανταγωνισμού δεν θα μπορούσαν να σταθούν. Αλλά στις ΗΠΑ η Google έχει εξαγοράσει το μισό Κονγκρέσο. Και αν η εκεί επιτροπή ανταγωνισμού τολμήσει να βγάλει πόρισμα ενάντια της Google οι Γερουσιαστές το καταψηφίζουν και τελείωσε. Και μετά περνάνε από το ταμείο της Google βέβαια.