Μυστικοί διεθνείς αγοραστές επισκέφθηκαν τις 30 κεντρικές λεωφόρους στον κόσμο για να αξιολογήσουν τον τρόπο υποδοχής και εξυπηρέτησης των τουριστών.
Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε σχεδόν 400 καταστήματα λιανικής πώλησης (καταστήματα με αρώματα, εστιατόρια, εκθεσιακοί χώροι, κλπ.).Ο αρχηγός των διεθνών μυστικών αγοραστών στη Γαλλία (1986), σας δίνει τα κύρια διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάλυση των αντικειμενικών και πραγματικών κριτηρίων.
Η λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων κέρδισε την 16η θέση στη βαθμολογίας για την αξιόλογη υποδοχή και εξυπηρέτηση του κοινού.
Μυστικοί διεθνείς αγοραστές επισκέφθηκαν τις 30 κεντρικές λεωφόρους στον κόσμο για να αξιολογήσουν τον τρόπο υποδοχής και εξυπηρέτησης των τουριστών. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε σχεδόν 400 καταστήματα λιανικής πώλησης (καταστήματα με αρώματα, εστιατόρια, εκθεσιακοί χώροι, κλπ.).Ο αρχηγός των διεθνών μυστικών αγοραστών στη Γαλλία (1986), σας δίνει τα κύρια διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάλυση των αντικειμενικών και πραγματικών κριτηρίων.
Ο Δρόμος Orchard στη Σιγκαπούρη έρχεται πρώτος για την υποδοχή και την ποιότητα των υπηρεσιών του. Το Λουξεμβούργο έρχεται δεύτερο και το Άμστερνταμ τρίτο. Στο κάτω μέρος της κατάταξης, η Γενεύη, το Χονγκ Κονγκ και η Βομβάη κέρδίσαν τα βραβεία μπούφος. Το Παρίσι βρέθηκε στη μέση του πίνακα (16η θέση).
Ευχάριστη για ψώνια είναι Avenue de la Liberté στο Λουξεμβούργο.
Το Λουξεμβούργο κέρδίσει το προβάδισμα... για τη φροντίδα στα καταστήματα λιανικής πώλησης και το καλωσόρισμα του προσωπικού.
Από τις 30 λεωφόρους όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη, το 63% των μελών του προσωπικού σεβονται τους πελάτες, αλλά το 30% μιλούν μεταξύ τους για τους πελάτες, ενώ είναι παρόντες.
Η Λισσαβώνας και το Μόντρεαλ, τα δύο τελευταία στην κατάταξη σχετικά με τα κριτήρια που σχετίζονται με τα καταστήματα λιανικής πώλησης θεωρείται ότι θα πρέπει να φροντίζουν τα παράθυρά τους και την υπηρεσία που παρέχεται από τους βοηθούς καταστήματος.
Ο Δρόμος Orchard στην Σιγκαπούρη είναι ο πιο ελκυστικός.
Ο Δρόμος Orchard στην Σιγκαπούρη βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης με το κριτήριο της ελκυστικότητας της λεωφόρου. Οι μυστικόι πελάτες εκτίμησαν την άψογη καθαριότητα των πεζοδρομίων της.
Από τις 30 λεωφόρους, οι αγοραστές μυστήριο παρακολούθησαν ένα σόου στο 70% των επισκέψεών τους (θέατρο, συναυλίες, κλπ.). Διαπίστωσαν επίσης εργασίες που διεξάγονται στο 63% των επισκέψεών τους. Η Bond Street στο Λονδίνο προσγειώθηκε στη 30η θέση (σχετικά με τα κριτήρια που σχετίζονται με την ελκυστικότητα της λεωφόρου), λόγω της εργασίας.
Οι περαστικοί είναι οι πιο ευγενικοί στη George Street στο Σίδνεϊ.
Στο 90% των επισκέψεων, ο περαστικός που πλησίασε ο μυστικός επισκέπτης στη λεωφόρο ήταν χαμογελαστός και ευχάριστος.
Στο Χονγκ Κονγκ (29η κατάταξη σχετικά με τα κριτήρια του επαφή με τους περαστικούς) και τη Γενεύη (30η θέση) το 60% των περαστικών δεν θέλησαν να βοηθήσει το μυστικό επισκέπτη και δεν παρουσιάσαν τη μικρότερη ανησυχία για αυτόν.
Τα Ηλύσια Πεδία κατέκτησαν τη 16η θέση σε αυτή τη μελέτη με συνολική βαθμολογία 71/100. "Περπατώντας κάτω από τα Ηλύσια είναι ευχάριστα. Οι περαστικοί είναι φιλικοί και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενημέρωση του πελάτη. Από την άλλη πλευρά, το καλωσόρισμα και η εξυπηρέτηση στα καταστήματα είναι λιγότερο φιλική. Στο 40% των περιπτώσεων, ο βοηθός πωλήσεων έδειξε σημάδια ενόχλησης με τον μυστικό αγοραστή. Ο πελάτης θυμάται την έλλειψη χαμόγελου και συμπάθειας προς το μέρος του ».
Η ευγένεια και η φιλικότητα δεν είναι γνωρίσματα που διακρίνουν τους βοηθούς πωλήσεων στο Παρίσι και μπορεί να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την υποδοχή των τουριστών που κάνουν μια αγορά ή το μεσημεριανό γεύμα στα Ηλύσια Πεδία.
travelstyle.gr
Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε σχεδόν 400 καταστήματα λιανικής πώλησης (καταστήματα με αρώματα, εστιατόρια, εκθεσιακοί χώροι, κλπ.).Ο αρχηγός των διεθνών μυστικών αγοραστών στη Γαλλία (1986), σας δίνει τα κύρια διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάλυση των αντικειμενικών και πραγματικών κριτηρίων.
Η λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων κέρδισε την 16η θέση στη βαθμολογίας για την αξιόλογη υποδοχή και εξυπηρέτηση του κοινού.
Μυστικοί διεθνείς αγοραστές επισκέφθηκαν τις 30 κεντρικές λεωφόρους στον κόσμο για να αξιολογήσουν τον τρόπο υποδοχής και εξυπηρέτησης των τουριστών. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε σχεδόν 400 καταστήματα λιανικής πώλησης (καταστήματα με αρώματα, εστιατόρια, εκθεσιακοί χώροι, κλπ.).Ο αρχηγός των διεθνών μυστικών αγοραστών στη Γαλλία (1986), σας δίνει τα κύρια διδάγματα που αντλήθηκαν από την ανάλυση των αντικειμενικών και πραγματικών κριτηρίων.
Ο Δρόμος Orchard στη Σιγκαπούρη έρχεται πρώτος για την υποδοχή και την ποιότητα των υπηρεσιών του. Το Λουξεμβούργο έρχεται δεύτερο και το Άμστερνταμ τρίτο. Στο κάτω μέρος της κατάταξης, η Γενεύη, το Χονγκ Κονγκ και η Βομβάη κέρδίσαν τα βραβεία μπούφος. Το Παρίσι βρέθηκε στη μέση του πίνακα (16η θέση).
Ευχάριστη για ψώνια είναι Avenue de la Liberté στο Λουξεμβούργο.
Το Λουξεμβούργο κέρδίσει το προβάδισμα... για τη φροντίδα στα καταστήματα λιανικής πώλησης και το καλωσόρισμα του προσωπικού.
Από τις 30 λεωφόρους όπου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη, το 63% των μελών του προσωπικού σεβονται τους πελάτες, αλλά το 30% μιλούν μεταξύ τους για τους πελάτες, ενώ είναι παρόντες.
Η Λισσαβώνας και το Μόντρεαλ, τα δύο τελευταία στην κατάταξη σχετικά με τα κριτήρια που σχετίζονται με τα καταστήματα λιανικής πώλησης θεωρείται ότι θα πρέπει να φροντίζουν τα παράθυρά τους και την υπηρεσία που παρέχεται από τους βοηθούς καταστήματος.
Ο Δρόμος Orchard στην Σιγκαπούρη είναι ο πιο ελκυστικός.
Ο Δρόμος Orchard στην Σιγκαπούρη βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης με το κριτήριο της ελκυστικότητας της λεωφόρου. Οι μυστικόι πελάτες εκτίμησαν την άψογη καθαριότητα των πεζοδρομίων της.
Από τις 30 λεωφόρους, οι αγοραστές μυστήριο παρακολούθησαν ένα σόου στο 70% των επισκέψεών τους (θέατρο, συναυλίες, κλπ.). Διαπίστωσαν επίσης εργασίες που διεξάγονται στο 63% των επισκέψεών τους. Η Bond Street στο Λονδίνο προσγειώθηκε στη 30η θέση (σχετικά με τα κριτήρια που σχετίζονται με την ελκυστικότητα της λεωφόρου), λόγω της εργασίας.
Οι περαστικοί είναι οι πιο ευγενικοί στη George Street στο Σίδνεϊ.
Στο 90% των επισκέψεων, ο περαστικός που πλησίασε ο μυστικός επισκέπτης στη λεωφόρο ήταν χαμογελαστός και ευχάριστος.
Στο Χονγκ Κονγκ (29η κατάταξη σχετικά με τα κριτήρια του επαφή με τους περαστικούς) και τη Γενεύη (30η θέση) το 60% των περαστικών δεν θέλησαν να βοηθήσει το μυστικό επισκέπτη και δεν παρουσιάσαν τη μικρότερη ανησυχία για αυτόν.
Τα Ηλύσια Πεδία κατέκτησαν τη 16η θέση σε αυτή τη μελέτη με συνολική βαθμολογία 71/100. "Περπατώντας κάτω από τα Ηλύσια είναι ευχάριστα. Οι περαστικοί είναι φιλικοί και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενημέρωση του πελάτη. Από την άλλη πλευρά, το καλωσόρισμα και η εξυπηρέτηση στα καταστήματα είναι λιγότερο φιλική. Στο 40% των περιπτώσεων, ο βοηθός πωλήσεων έδειξε σημάδια ενόχλησης με τον μυστικό αγοραστή. Ο πελάτης θυμάται την έλλειψη χαμόγελου και συμπάθειας προς το μέρος του ».
Η ευγένεια και η φιλικότητα δεν είναι γνωρίσματα που διακρίνουν τους βοηθούς πωλήσεων στο Παρίσι και μπορεί να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την υποδοχή των τουριστών που κάνουν μια αγορά ή το μεσημεριανό γεύμα στα Ηλύσια Πεδία.
travelstyle.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.