Το 2011 ήταν μια χρονιά πλούσια σε τεχνολογικά γεγονότα και εξελίξεις και έδειξε ότι το internet κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος.
Τι περιμένουμε όμως να φέρει το 2012; Τα διεθνή τεχνολογικά tabloids έχουν ήδη φτιάξει μια λίστα με τις βασικές αναμενόμενες τεχνολογικές εξελίξεις.
Ένα από τα βασικά δεδομένα που θα επηρεάσει τις εξελίξεις είναι ότι η Apple και το Android είναι οι εταιρείες που κερδίζουν καθημερινά όλο και περισσότερους πελάτες με ta smartphones να έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το δεδομένο οι έξι βασικές εξελίξεις είναι οι εξής:
1) Ραγδαία αύξηση της πώλησης applications μέσω smartphones και αύξηση της τιμής αυτών σε αρκετές περιπτώσεις και πάνω από 1 ευρώ.
2) Αύξηση της τάσης ότι είναι φυσιολογικό και συμφέρον να καταναλώνονται χρήματα σε ψηφιακά αγαθά για διασκέδαση και όχι για παράδειγμα σε κάποιο άλλο προϊόν ή σε έξοδο με φίλους.
3) Δημιουργία μηχανών αναζήτησης στα κοινωνικά δίκτυα για προώθηση προϊόντων.
4) Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών των κάτοχων smartphones για άμεση επαφή του χρήστη με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή.
5) Απόκτηση καλύτερης και πληρέστερης κοινωνικής ταυτότητας στα δίκτυα. Για να επιτευχθεί ο στόχος πιθανόν να δοθεί σαν «αντάλλαγμα» κάποιο bonus ή επιβράβευση σε τεχνολογικό επίπεδο.
6) Σύνδεση του Facebook με τον χώρο των online αγορών σας ώστε να κρατάει το ιστορικό και να προωθεί προϊόντα που ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ σας.
mediagate.gr
Τι περιμένουμε όμως να φέρει το 2012; Τα διεθνή τεχνολογικά tabloids έχουν ήδη φτιάξει μια λίστα με τις βασικές αναμενόμενες τεχνολογικές εξελίξεις.
Ένα από τα βασικά δεδομένα που θα επηρεάσει τις εξελίξεις είναι ότι η Apple και το Android είναι οι εταιρείες που κερδίζουν καθημερινά όλο και περισσότερους πελάτες με ta smartphones να έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το δεδομένο οι έξι βασικές εξελίξεις είναι οι εξής:
1) Ραγδαία αύξηση της πώλησης applications μέσω smartphones και αύξηση της τιμής αυτών σε αρκετές περιπτώσεις και πάνω από 1 ευρώ.
2) Αύξηση της τάσης ότι είναι φυσιολογικό και συμφέρον να καταναλώνονται χρήματα σε ψηφιακά αγαθά για διασκέδαση και όχι για παράδειγμα σε κάποιο άλλο προϊόν ή σε έξοδο με φίλους.
3) Δημιουργία μηχανών αναζήτησης στα κοινωνικά δίκτυα για προώθηση προϊόντων.
4) Βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών των κάτοχων smartphones για άμεση επαφή του χρήστη με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή.
5) Απόκτηση καλύτερης και πληρέστερης κοινωνικής ταυτότητας στα δίκτυα. Για να επιτευχθεί ο στόχος πιθανόν να δοθεί σαν «αντάλλαγμα» κάποιο bonus ή επιβράβευση σε τεχνολογικό επίπεδο.
6) Σύνδεση του Facebook με τον χώρο των online αγορών σας ώστε να κρατάει το ιστορικό και να προωθεί προϊόντα που ταιριάζουν περισσότερο στο προφίλ σας.
mediagate.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.