Στην έρευνα συμμετείχαν 64 4χρονα που χωρίστηκαν τυχαία σε 3 γκρουπ. Το πρώτο είδε ένα 9λεπτο απόσπασμα από τον Μπομπ Σφουγγαράκη, στο οποίο οι σκηνές άλλαζαν περίπου κάθε 11 δευτερόλεπτα.
Το δεύτερο είδε ένα εκπαιδευτικό καρτούν, στο οποίο οι σκηνές άλλαζαν κάθε 34 δευτερόλεπτα, ενώ στο τρίτο δόθηκαν χαρτιά και μπογιές για να ζωγραφίσουν ό,τι θέλουν.
Μετά από τις δραστηριότητές του, τα παιδάκια από κάθε γκρουπ κλήθηκαν να διαγωνιστούν σε διάφορα τεστ μνήμης και δεξιοτήτων. Τα αποτελέσματα ήταν κατατοπιστικά.
Τα παιδάκια που συμμετείχαν στο τρίτο γκρουπ τα πήγαν δύο φορές καλύτερα σε σχέση με αυτά του δεύτερου γκρουπ και 4 φορές καλύτερα σε σχέση με τα παιδάκια του πρώτου.
Η δόκτωρ Lillard πιστεύει ότι στις πολύ κακές επιδόσεις των 4χρονων του γκρουπ που είδε Μπομπ Σφουγγαράκη συνέβαλε και το γεγονός ότι το συγκεκριμένο καρτούν περιέχει πολλούς άγνωστους στο παιδικό μυαλό χαρακτήρες.
Μήπως τελικά ο τόσο αγαπητός στα μικρά παιδιά Μπομπ επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις στη γενικότερη λειτουργία και αποδοτικότητα του εγκεφάλου τους;
cosmo.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.