Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Aνεξέλεγκτες οι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών σε δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης


alcohol Aνεξέλεγκτες οι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών σε δημοφιλείς ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσηςΕταιρείες αλκοολούχων ποτών κατηγορούνται ότι στοχεύουν σε παιδιά για την προώθηση των προϊόντων τους μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter.
Η βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση Alcohol Concern προειδοποιεί ότι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών κατακλύζουν τις σελίδες αυτές που είναι τόσο δημοφιλείς σε νέους αλλά και σε παιδιά ηλικίας 8 με 17 ετών.
Διαδικτυακά παιχνίδια, διαγωνισμοί και βίντεο από πάρτι πλημμυρισμένα στο αλκοόλ είναι τα μέσα που χρησιμοποιούν οι ποτοποιίες προκειμένου να προσεγγίσουν τα παιδιά. Το μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες αυτές γίνεται επίσης με την αποστολή μηνυμάτων και με διαφημίσεις που εμφανίζονται ξαφνικά στον ιστοχώρο, χωρίς να γίνεται η διάκριση εάν ο δέκτης τους είναι ανήλικος.
Έρευνα δείχνει ότι οι διαφημίσεις έχουν σοβαρό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά βλέπουν το αλκοόλ. Η ανταπόκριση των ανηλίκων είναι μεγάλη και το φαινόμενο παίρνει πιο σοβαρές διαστάσεις δεδομένου ότι το 49% των παιδιών 8 με 17 ετών έχει το δικό του προφίλ σε κάποιο ιστότοπο όπως το Facebook. Οι έφηβοι τείνουν να επαινούν διάφορες μάρκες ποτών, να δημιουργούν ανεπίσημες σελίδες γύρω από το αγαπημένο τους ποτό και να μοιράζονται φωτογραφίες και σχόλια όπου καυχιούνται για τις μεγάλες ποσότητες αλκοόλ που καταναλώνουν..
Η οργάνωση επιμένει πως οι διαφημίσεις αλκοολούχων θα πρέπει να καταργηθούν από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και πως οι εταιρείες θα πρέπει να επιβάλλουν περιορισμούς σε ανεπίσημες σχετικές σελίδες που δημιουργούνται από το κοινό. Στην έρευνα με τίτλο «Νέα Μέσα, Νέο Πρόβλημα;» καταγράφονται οι μάρκες Fosters, WKD, Carling, Budweiser, Carlsberg, Bacardi και Smirnoff ως οι πιο δημοφιλείς στα παιδιά, οι οποίες έχουν τη δική τους επίσημη ιστοσελίδα, αλλά και επιπλέον παρουσία στο Facebook και το Twitter. Άλλο σκέλος του προβλήματος είναι πως οι ανήλικοι δηλώνουν ψευδή ημερομηνία γέννησης για να εισέλθουν στις ιστοσελίδες των εταιρειών αλκοολούχων ποτών, οι οποίες χρησιμοποιούν αναποτελεσματικούς μηχανισμούς ελέγχου των χρηστών.
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com