Μετά το σάλο των αντιδράσεων που προκάλεσε
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής
Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην
οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί
κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει
το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες
μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή
το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες
οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Ωστόσο
ήταν τόσες οι αντιδράσεις που δέχτηκε η Sixt στην ιστοσελίδα της, ώστε
"υποχρεώθηκε" να κατεβάσει την εν λόγω διαφήμιση και τη θέση της πήρε
μία άλλη. Συγκεκριμένα, και η ιστοσελίδα της Sixt στο Facebook
πλημμύρισε με αρνητικά σχόλια πολιτών, τόσο από την Ελλάδα όσο και από
τη Γερμανία για την διαφήμιση με την "δραχμή".
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Πηγή: protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.