Στις 2 Ιουνίου τα εγκαίνια του McArthurGlen στα Σπάτα - Πόλος έλξης για τους τουρίστες, με προσφορές όλο τον χρόνο.
110 καταστήματα, με εκπτώσεις από 35% ως 70%, ενώ αναμένει 3 εκατομμύρια επισκέπτες τον δεύτερο χρόνο της λειτουργίας του.
Υστερα από πολλές καθυστερήσεις (λόγω γραφειοκρατίας), αφού το 2004 υπήρξε η συμφωνία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων BlueHouse Development με την οποία συνεργάστηκαν για το συγκεκριμένο έργο, τελικά το εκπτωτικό χωριό θα ανοίξει τις πύλες του αναμένοντας να πραγματοποιήσει τζίρο 100 εκατ. ευρώ τον δεύτερο χρόνο της λειτουργίας του. Παρ' ότι τα εγκαίνια γίνονται εν μέσω κρίσης, οι παράγοντες της McArthurGlen πιστεύουν πως το εγχείρημα θα πετύχει διότι τα outlets και δη τα εκπτωτικά χωριά ευνοούνται σε περίοδο κρίσης, αφού οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν επώνυμα προϊόντα με πολύ καλές εκπτώσεις.
Παρ'ότι τα εγκαίνια γίνονται εν μέσω κρίσης, οι παράγοντες της McArthurGlen Athens πιστεύον πως το εγχείρημα θα πετύχει διότι τα outlets και δη τα εκπτωτικά ευνοούνται σε περίοδο κρίσης.
Η McArthurGlen Group κατέχει σημαντικό μερίδιο στην αγορά των Designer Outlets στην Ευρώπη, διαθέτοντας 19 Designer Outlets σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, ενώ το McArthurGlen Athens αποτελεί το 20ό κέντρο της McArthurGlen.
Το υπαίθριο, δύο επιπέδων, McArthurGlen Athens εκτείνεται σε 21.000 τ.μ. και θα προσφέρει 100 καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, 10 εστιατόρια και καφέ, καθώς και 2.000 θέσεις στάθμευσης.
Το McArthurGlen Athens θα περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες ρούχων, υποδημάτων, αξεσουάρ και ειδών σπιτιού, όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste, Columbia αλλά και ελληνικές φίρμες όπως Attrativo, Luna, Toi & Moi, ενώ απευθύνεται σε καταναλωτές όλων των οικονομικών δυνατοτήτων.
Το McArthurGlen Athens βρίσκεται σε απόσταση 30 λεπτών από το κέντρο της Αθήνας, κοντά στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Η τοποθεσία θεωρείται ιδανική για να προσελκύσει και τους 6 εκατομμύρια τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα ετησίως.
Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα κ. Ι. Κασιμάτης δήλωσε σχετικά: «Πιστεύουμε ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τους καταναλωτές, στην οποία θα μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε τιμές 35%-70% χαμηλότερα καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου». Μάλιστα, ο κ. Κασιμάτης υποστηρίζει ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε νηπιακή φάση σχετικά με τα εκπτωτικά χωριά και θεωρεί πως «αντέχει» ακόμη τρία-τέσσερα παρόμοια πρότζεκτ, ενώ και η McArthurGlen ψάχνει ευκαιρίες για να ανοίξει και άλλο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.