Το φλερτ με αγνώστους αρέσει σ' έναν στους τέσσερις χρήστες του Facebook, ένας στους πέντε δεν διστάζει να βγει ραντεβού με άτομα που γνώρισε μέσω αυτού του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, ένας στους δέκα είχε κάπου είδους σεξουαλική εμπειρία με αγνώστους από το Facebook, ενώ ένα ποσοστό 12,1% εμφανίζει εξάρτηση απ' αυτό το κοινωνικό δίκτυο.
Αυτά είναι μερικά μόνο από τα συμπεράσματα μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, μεταξύ των χρηστών του Facebook....
Ποιοι είναι οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα.
Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι περισσότερες είναι οι γυναίκες, άτομα που ζουν κυρίως σε αστικές περιοχές και άτομα που είτε είναι έγγαμα, είτε έχουν κάποια σχέση.
Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι:
το 25,2% άντρες,
ημιαστική στο 14,9%
αγροτική στο 5,4%
το 41,3% δεν είχε σχέση,
το 11,2% ήταν έγγαμοι
το 2,1% ήταν διαζευγμένοι.
Πώς χρησιμοποιούν το facebook για να φλερτάρουν, οι έλληνες χρήστες του
Αναφορικά με το φλερτ με αγνώστους από το Facebook, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι
στο 24,3% του δείγματος αρέσει να φλερτάρει με αγνώστους,
το 20,1% έχει βγει ραντεβού με αγνώστους
το 10,6% είχε κάποιου είδους σεξουαλική εμπειρία με αγνώστους από το Facebook.
Ένα ποσοστό 66,1% δεν ανέγραψε στο προφίλ του τη κατάσταση της σχέσης του, ενώ ένα ποσοστό 33,9% προσδιορίζει αν είναι σε σχέση ή όχι. Στην κατάσταση σχέσης, ένα ποσοστό 28,3% έγραψε ότι βρίσκεται σε σχέση, ένα 17,2% ότι είναι παντρεμένος/η ,το 17,2% ότι είναι ελεύθερος/η και το 5,6% δεν προσδιόρισε.
Το 50,1% δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το Facebook ως μέσο απόδρασης από δυσφορική διάθεση (π.χ. θλίψη, στρες, ενοχή, αίσθηση ότι είναι αβοήθητος).
Το 55,09% δήλωσε ότι μένει συνδεδεμένο ενεργά με το Facebook για περισσότερο χρόνο απ΄ όσο υπολόγιζε. Το 22,99% έχει ανταλλάξει τηλέφωνα με άγνωστους/στες στο Facebook, ενώ το 11,1% έχει προσθέσει στο προφίλ του εφαρμογές για φλερτ.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα της Ομάδας Παρέμβασης Ομπρέλα: Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Πρόληψης της Σεξουαλικής Κακοποίησης και του Εργαστηρίου Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας και Εκπαίδευσης του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, που πραγματοποιήθηκε σ' ένα δείγμα 327 χρηστών του Facebook, ηλικίας 18-62 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 28 έτη.
pyles.tv
Αυτά είναι μερικά μόνο από τα συμπεράσματα μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας, μεταξύ των χρηστών του Facebook....
Ποιοι είναι οι χρήστες του Facebook στην Ελλάδα.
Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι περισσότερες είναι οι γυναίκες, άτομα που ζουν κυρίως σε αστικές περιοχές και άτομα που είτε είναι έγγαμα, είτε έχουν κάποια σχέση.
Συγκεκριμένα, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι:
- ως προς το φύλο,
το 25,2% άντρες,
- η περιοχή διαμονής ήταν
ημιαστική στο 14,9%
αγροτική στο 5,4%
- ως προς την προσωπική τους ζωή
το 41,3% δεν είχε σχέση,
το 11,2% ήταν έγγαμοι
το 2,1% ήταν διαζευγμένοι.
Πώς χρησιμοποιούν το facebook για να φλερτάρουν, οι έλληνες χρήστες του
Αναφορικά με το φλερτ με αγνώστους από το Facebook, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι
στο 24,3% του δείγματος αρέσει να φλερτάρει με αγνώστους,
το 20,1% έχει βγει ραντεβού με αγνώστους
το 10,6% είχε κάποιου είδους σεξουαλική εμπειρία με αγνώστους από το Facebook.
Ένα ποσοστό 66,1% δεν ανέγραψε στο προφίλ του τη κατάσταση της σχέσης του, ενώ ένα ποσοστό 33,9% προσδιορίζει αν είναι σε σχέση ή όχι. Στην κατάσταση σχέσης, ένα ποσοστό 28,3% έγραψε ότι βρίσκεται σε σχέση, ένα 17,2% ότι είναι παντρεμένος/η ,το 17,2% ότι είναι ελεύθερος/η και το 5,6% δεν προσδιόρισε.
Το 50,1% δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το Facebook ως μέσο απόδρασης από δυσφορική διάθεση (π.χ. θλίψη, στρες, ενοχή, αίσθηση ότι είναι αβοήθητος).
Το 55,09% δήλωσε ότι μένει συνδεδεμένο ενεργά με το Facebook για περισσότερο χρόνο απ΄ όσο υπολόγιζε. Το 22,99% έχει ανταλλάξει τηλέφωνα με άγνωστους/στες στο Facebook, ενώ το 11,1% έχει προσθέσει στο προφίλ του εφαρμογές για φλερτ.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από έρευνα της Ομάδας Παρέμβασης Ομπρέλα: Ελληνική Εταιρία Μελέτης και Πρόληψης της Σεξουαλικής Κακοποίησης και του Εργαστηρίου Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας και Εκπαίδευσης του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, που πραγματοποιήθηκε σ' ένα δείγμα 327 χρηστών του Facebook, ηλικίας 18-62 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 28 έτη.
pyles.tv
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.