Προκαλούν κυκλοφοριακό χάος όταν οι ( πιωμένοι ) πελάτες τους δεν κάνουν πετάλι.
Οι συνήθως αργόσυρτες αυτές μπυραρίες δίνουν τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να περάσουν ευχάριστα μερικές ώρες, ιδίως τα Σαββατοκύριακα. Δηλαδή, να πίνουν και να συζητούν ενώ αντικρίζουν τα αξιοθέατα των πόλεων στις οποίες βρίσκονται. Το δικαστήριο όμως τις έκρινε «ενοχλητικές και επικίνδυνες για τους άλλους οδηγούς». Η εταιρεία που έχει τις περισσότερες ανακοίνωσε ότι θα ασκήσει έφεση. Οι μπυραρίες-ποδήλατα πρωτοεμφανίστηκαν στην Ολλανδία αλλά κατέστησαν ιδιαίτερα δημοφιλείς στη Γερμανία, όπου μπορεί κανείς να τις νοικιάσει σε 34 πόλεις. Έχουν διάφορες ονομασίες όπως «ποδήλατα μπίρας», «παμπ με πετάλια» ή ακόμη και... «κινητά τραπέζια συσκέψεων» - η τελευταία συνήθως ύστερα από γενναία ζυθοποσία!..
Μεταφέρουν ως και 16 πότες γύρω από το τραπέζι το οποίο βρίσκεται πάνω σε βαρέλι μπίρας από το οποίο γεμίζουν μόνοι τα ποτήρια τους. Παράλληλα μπορούν να ακούνε μουσική και να κάνουν πετάλι γυρίζοντας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Τους οδηγεί ένας (νηφάλιος ασφαλώς...) επαγγελματίας σοφέρ.
Το δικαστήριο έλαβε αυτή την απόφαση έπειτα από παράπονα άλλων οδηγών ότι ποδήλατα-μπυραρίες προκαλούν κυκλοφοριακά προβλήματα, ιδιαίτερα όσο περισσότερο πίνουν οι πελάτες τους και σταματούν να κάνουν γρήγορα πετάλι. Τότε μετατρέπονται σε επικίνδυνα εμπόδια ή σε ανεξέλεγκτα κινούμενα οχήματα.
Μετά την απόφαση αυτή η εταιρεία ΒierΒike στην οποία ανήκουν θα πρέπει να λαμβάνει ειδική άδεια για να τα λειτουργεί σε συγκεκριμένους δρόμους και συγκεκριμένες ώρες του 24ώρου. Κάτι τέτοιο θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολο.
Η ΒierΒike δηλώνει πάντως ότι θα προσπαθήσει να ανατρέψει την απόφαση. Ο διευθυντής της Ούντο Κλεμτ τη χαρακτήρισε μάλιστα καταστροφή για μια «αυθεντική ιστορία επιτυχίας». Ο ίδιος επιμένει ότι τα οχήματά του ουδέποτε ενεπλάκησαν σε ατυχήματα στη Γερμανία και πως οι οδηγοί τους υποβάλλονται σε αυστηρότατους ελέγχους.
«Καμπάνα» για όσους ουρούν στη γωνία!
Μόνο αυτή τη χρονιά τα ποδήλατα (όπως αυτό της φωτογραφίας) ενοικιάστηκαν γύρω στις 150.000 φορές στη Γερμανία. Ο χρόνος ενοικίασης τους, κυρίως Σαββατοκύριακα και αργίες, δεν είναι μικρότερος από δύο ώρες, για τις οποίες οι πελάτες πληρώνουν (συνήθως «ρεφενέ») κόμιστρο 280 ευρώ. Μπορούν επίσης να καταναλώνουν ως 10 λίτρα μπίρα την ώρα, με τακτικά διαλείμματα για τις φυσικές ανάγκες τους, οι οποίες, ως γνωστόν, συνδέονται με την κατανάλωση ζύθου. Πρέπει όμως να βρίσκουν τουαλέτα. Αν αυτή η φυσική ανάγκη γίνει σε δημόσιο χώρο, τότε ο «ασυγκράτητος» παραβάτης απειλείται με πρόστιμο 250 ευρώ.
ΒΕΡΟΛΙΝΟ Εκτός νόμου κινδυνεύουν να βγουν οι κινούμενες με πετάλια μπυραρίες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στη Γερμανία (αλλά και στην Ολλανδία), έπειτα από απόφαση δικαστηρίου του Ντύσελντορφ. Το γερμανικό δικαστήριο έκρινε ότι οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να ζητούν ειδική άδεια λειτουργίας, χαρακτηρίζοντάς τες μάλιστα «μάστιγα για την οδική ασφάλεια».
tovima
Οι συνήθως αργόσυρτες αυτές μπυραρίες δίνουν τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να περάσουν ευχάριστα μερικές ώρες, ιδίως τα Σαββατοκύριακα. Δηλαδή, να πίνουν και να συζητούν ενώ αντικρίζουν τα αξιοθέατα των πόλεων στις οποίες βρίσκονται. Το δικαστήριο όμως τις έκρινε «ενοχλητικές και επικίνδυνες για τους άλλους οδηγούς». Η εταιρεία που έχει τις περισσότερες ανακοίνωσε ότι θα ασκήσει έφεση. Οι μπυραρίες-ποδήλατα πρωτοεμφανίστηκαν στην Ολλανδία αλλά κατέστησαν ιδιαίτερα δημοφιλείς στη Γερμανία, όπου μπορεί κανείς να τις νοικιάσει σε 34 πόλεις. Έχουν διάφορες ονομασίες όπως «ποδήλατα μπίρας», «παμπ με πετάλια» ή ακόμη και... «κινητά τραπέζια συσκέψεων» - η τελευταία συνήθως ύστερα από γενναία ζυθοποσία!..
Μεταφέρουν ως και 16 πότες γύρω από το τραπέζι το οποίο βρίσκεται πάνω σε βαρέλι μπίρας από το οποίο γεμίζουν μόνοι τα ποτήρια τους. Παράλληλα μπορούν να ακούνε μουσική και να κάνουν πετάλι γυρίζοντας στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Τους οδηγεί ένας (νηφάλιος ασφαλώς...) επαγγελματίας σοφέρ.
Το δικαστήριο έλαβε αυτή την απόφαση έπειτα από παράπονα άλλων οδηγών ότι ποδήλατα-μπυραρίες προκαλούν κυκλοφοριακά προβλήματα, ιδιαίτερα όσο περισσότερο πίνουν οι πελάτες τους και σταματούν να κάνουν γρήγορα πετάλι. Τότε μετατρέπονται σε επικίνδυνα εμπόδια ή σε ανεξέλεγκτα κινούμενα οχήματα.
Μετά την απόφαση αυτή η εταιρεία ΒierΒike στην οποία ανήκουν θα πρέπει να λαμβάνει ειδική άδεια για να τα λειτουργεί σε συγκεκριμένους δρόμους και συγκεκριμένες ώρες του 24ώρου. Κάτι τέτοιο θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολο.
Η ΒierΒike δηλώνει πάντως ότι θα προσπαθήσει να ανατρέψει την απόφαση. Ο διευθυντής της Ούντο Κλεμτ τη χαρακτήρισε μάλιστα καταστροφή για μια «αυθεντική ιστορία επιτυχίας». Ο ίδιος επιμένει ότι τα οχήματά του ουδέποτε ενεπλάκησαν σε ατυχήματα στη Γερμανία και πως οι οδηγοί τους υποβάλλονται σε αυστηρότατους ελέγχους.
«Καμπάνα» για όσους ουρούν στη γωνία!
Μόνο αυτή τη χρονιά τα ποδήλατα (όπως αυτό της φωτογραφίας) ενοικιάστηκαν γύρω στις 150.000 φορές στη Γερμανία. Ο χρόνος ενοικίασης τους, κυρίως Σαββατοκύριακα και αργίες, δεν είναι μικρότερος από δύο ώρες, για τις οποίες οι πελάτες πληρώνουν (συνήθως «ρεφενέ») κόμιστρο 280 ευρώ. Μπορούν επίσης να καταναλώνουν ως 10 λίτρα μπίρα την ώρα, με τακτικά διαλείμματα για τις φυσικές ανάγκες τους, οι οποίες, ως γνωστόν, συνδέονται με την κατανάλωση ζύθου. Πρέπει όμως να βρίσκουν τουαλέτα. Αν αυτή η φυσική ανάγκη γίνει σε δημόσιο χώρο, τότε ο «ασυγκράτητος» παραβάτης απειλείται με πρόστιμο 250 ευρώ.
ΒΕΡΟΛΙΝΟ Εκτός νόμου κινδυνεύουν να βγουν οι κινούμενες με πετάλια μπυραρίες, οι οποίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στη Γερμανία (αλλά και στην Ολλανδία), έπειτα από απόφαση δικαστηρίου του Ντύσελντορφ. Το γερμανικό δικαστήριο έκρινε ότι οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να ζητούν ειδική άδεια λειτουργίας, χαρακτηρίζοντάς τες μάλιστα «μάστιγα για την οδική ασφάλεια».
tovima
About grizos gatos
This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.