Στις 11 Σεπτεμβρίου, ημέρα των εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης από τον πρωθυπουργό, θα επιχειρήσουν να κρατήσουν ανοιχτά τα διόδια τα μέλη των Επιτροπών Αγώνα πανελλαδικά.
Οι κάτοικοι οι οποίοι συμμετέχουν στις εν λόγω Επιτροπές Αγώνα έχουν προβεί ήδη σε αρκετές κινητοποιήσεις, ενώ κατά καιρούς πραγματοποιούν καταλήψεις επιτρέποντας να περνούν τα αυτοκίνητα ελεύθερα.
Μιλώντας στην εφημερίδα, ο κ. Κώστας Καστρίτσης, συμμετέχων στην πρωτοβουλία, δήλωσε :
“Είναι κάτι που σκεφτόμαστε εδώ και ένα μήνα. Θα ξεκινήσουμε από τις Αφίδνες στις 7.30 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου και θα ταξιδέψουμε χωρίς να πληρώσουμε διόδια μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ στην πορεία θα προστίθενται κι άλλοι οι οποίοι συμφωνούν με τα αιτήματά μας. Είναι μία συμβολική κίνηση ενάντια στο ξεπούλημα των δρόμων στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες”.
Στον αντίποδα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αττικές Διαδρομές, Βασίλης Χαλκιάς, δήλωσε :
“Η πληρωμή διοδίων από τους χρήστες του δρόμου είναι ο πλέον δίκαιος τρόπος, ώστε να καλυφθεί το κόστος για την κατασκευή και τη συντήρησή του.
Διότι αν οι χρήστες δεν πλήρωναν διόδια, τότε αυτομάτως το λογαριασμό θα έπρεπε να πληρώσει ο κάθε Έλληνας φορολογούμενος, είτε χρησιμοποιεί τους αυτοκινητόδρομους είτε όχι, κάτι που είναι εντελώς άδικο”.
cosmo.gr
Μιλώντας στην εφημερίδα, ο κ. Κώστας Καστρίτσης, συμμετέχων στην πρωτοβουλία, δήλωσε :
“Είναι κάτι που σκεφτόμαστε εδώ και ένα μήνα. Θα ξεκινήσουμε από τις Αφίδνες στις 7.30 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου και θα ταξιδέψουμε χωρίς να πληρώσουμε διόδια μέχρι τη Θεσσαλονίκη, ενώ στην πορεία θα προστίθενται κι άλλοι οι οποίοι συμφωνούν με τα αιτήματά μας. Είναι μία συμβολική κίνηση ενάντια στο ξεπούλημα των δρόμων στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες”.
Στον αντίποδα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αττικές Διαδρομές, Βασίλης Χαλκιάς, δήλωσε :
“Η πληρωμή διοδίων από τους χρήστες του δρόμου είναι ο πλέον δίκαιος τρόπος, ώστε να καλυφθεί το κόστος για την κατασκευή και τη συντήρησή του.
Διότι αν οι χρήστες δεν πλήρωναν διόδια, τότε αυτομάτως το λογαριασμό θα έπρεπε να πληρώσει ο κάθε Έλληνας φορολογούμενος, είτε χρησιμοποιεί τους αυτοκινητόδρομους είτε όχι, κάτι που είναι εντελώς άδικο”.
cosmo.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.