Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΤΑΚΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

αστειακια
-Εγώ στη δουλειά πηγαίνω με το ποδήλατο.
-Πήρες ποδήλατο;
-Γιατί βρήκα δουλειά;

 

- Πόσο καιρό έχεις να πας με γυναίκα;
- Που;

 

Tι είναι ένας παπάς πάνω σε έναν άλλο παπά?
Ξερή… (σωστόόόός ο παίκτης!!)

 

Που ήσουν;;;
- Πήγα στο κομμωτήριο, αγάπη μου, να γίνω όμορφη.
- Και ήταν κλειστό, ε;;;

 

Έτρεχα στο πάρκο & μου λέει η άλλη:
-Σε πειράζει να τρέξω μαζί σου?
-Γιατί της λέω, έκλεψες & συ το περίπτερο?

 

-Ποιο είναι το αγαπημένο σου ποτό?
-Το κερασμένο….!!

 

-Άσε φίλε, η γκόμενα μου με παράτησε!
-Γιατί σε παράτησε?
-Με λέει Ανώριμο!
-Και εσύ τί της απάντησες?
-Αγόρια Ιππότες , κορίτσια μαύρες κότες

 

-Το στομάχι μου είναι χάλια.
-Ναι… γιατί ο υπόλοιπος είσαι καλύτερος?

 

-Τι κοιτάς πρώτα σε μία γυναίκα?
-Κάτσε να το συζητήσουμε…πως το εννοείς… όταν έρχεται προς τα εμένα … ή όταν φεύγει?

 

-Θες καφέ ;
-Όχι.
- Μπλε ;

 

Πως λέγεται το γυναικείο περιοδικό για ψάρεμα;
Σούπερ Αθερίνα.

 

Ήταν 3 στρατιώτες. Ο ένας ήταν Κρητικός και οι άλλοι δυο ήταν Αθηναίοι. Κάθονται λοιπόν και μια στιγμή λέει ο Αθηναίος στον Κρητικό να του πει μια μαντινάδα. Λέει ο Κρητικός :
- Μέσα στην χούφτα μου κρατώ χώμα από τον Ψηλορείτη, να το σκορπώ στον δρόμο μου να γίνει η Ελλάδα Κρήτη. Ανοξείδωτο.
- Ωραία η μαντινάδα, αλλά το ανοξείδωτο που κολλάει;
- Δεν ξέρω, έτσι γράφει το μαχαίρι!!!

 

Με είδανε από τις κάμερες του σούπερ μάρκετ να κλέβω. Με πήραν στο κυνήγι.
Τους ξέφυγα στα αλλαντικά. Τους ξέφυγα και στα γαλακτοκομικά.
Στα οπωρολαχανικά κουράστηκα και σταμάτησα.
Με πιάσανε στα πράσα. (ΕΠΙΚΟ!!!)


 

Κλασικές Ατάκες
Εδώ και μισή ώρα πετάω έναν αναπτήρα bic στον αέρα…Κάνω aerobic…

Πάντως πέρα απ’ την πλάκα, είναι το ….Μοναστηράκι.

Εσείς που κάνετε πως δεν μας βλέπετε, καλά κάνετε, γιατί ούτε εμείς θέλουμε να σας χαιρετίσουμε.

Εξαφανίστηκε ο παππούς, αλλά ξαναγύρισε. Ήταν Silver Aller-retour…

Οι ηλικιωμένοι ποιητές δεν πρέπει να συγχύζονται…Γιατί όταν συγχύζονται.. τους ανεβαίνει η ποίηση!!!

Ευτυχώς εγώ δεν έχω λεφτά σε κυπριακή τράπεζα…. Ούτε σ’ ελληνικη

Χτες αποφάσισα να κόψω το κρέας. Το κομμάτι που μου σέρβιραν ήταν πολύ μεγάλο…

votegreece.gr 
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com