Σε περίπτωση που κάποιες από αυτές ή όλες, υλοποιηθούν, θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση για το επιβατικό κοινό, την ώρα που όλες οι έρευνες δείχνουν ότι οι πολίτες εγκαταλείπουν τα ΙΧ (λόγω βενζίνης) και στρέφονται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Το υπουργείο Μεταφορών προσανατολίζεται σε αύξηση της τιμής του εισιτηρίου κατά 30% έως 50%, κάτι που σημαίνει ότι το ενιαίο εισιτήριο θα φτάσει να κοστίζει 1,5 ευρώ!...
Επίσης, είναι πιθανό να αλλάξει και η διάρκεια του ενιαίου εισιτηρίου, που σήμερα είναι 90 λεπτά, όχι μόνο για να υποχρεωθούν οι επιβάτες να αγοράζουν περισσότερα, αλλά και για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της παραχώρησης του εισιτηρίου, από όσους κάνουν μικρές διαδρομές.
Στο τραπέζι έχουν πέσει και προτάσεις συγκοινωνιολόγων για κατάργηση του ενιαίου εισιτηρίου και θέσπιση νέων τύπων εισιτηρίων, των οποίων η τιμή θα εξαρτάται και από τη χρονική διάρκεια ισχύος, αλλά και από τις μετεπιβιβάσεις από το ένα μέσο στο άλλο.
Το πιο πιθανό είναι να ακριβύνει το κόστος για τη μία επιβίβαση και να είναι πιο χαμηλές οι τιμές για τις πολλαπλές μετακινήσεις.
Πέρα από τις αυξήσεις στα εισιτήρια, αναμένεται να αυξηθεί και το κόστος των καρτών απεριορίστων διαδρομών, ενώ καταργούνται οι δωρεάν μετακινήσεις για μια σειρά δικαιούχους (στρατιωτικοί, άτομα με ειδικές ανάγκες κ.α.).
Οι φορείς στους οποίους υπάγονται οι δικαιούχοι, θα πρέπει στο εξής να αγοράζουν από τον ΟΑΣΑ τα εισιτήρια και στη συνέχεια να τα διανέμουν.
news247
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.