Εναλλακτική ενημέρωση

Νέα,ειδήσεις από την Ελλάδα και από όλο τον κόσμο

Το χλιδάτο 'πριν' και το παρηκμασμένο 'μετά' της βίλας Γαβαλά στη Μύκονο

Η ακμή και η παρακμή της βίλας Γαβαλά στην Μύκονο σε ένα ακυκλοφόρητο βίντεο. Τι απαντά ο ίδιος μέσω Facebook (Vid)
Το τοπικό site Mykonos Live Tv έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακυκλοφόρητο βίντεο που παρουσιάζει το "πριν και το μετά" της βίλας Γαβαλά στη Μύκονο.
AdTech Ad
Στα αρχικά πλάνα βλέπουμε ένα από τα μεγάλα πάρτι που διοργάνωνε ο γνωστός σχεδιαστής πριν την εμπλοκή του με τον νόμο. Στη συνέχεια, το βίντεο εστιάζει στις εικόνες εγκατάλειψης της οικείας. Μετά τη φυλάκιση του για χρέη προς το Δημόσιο, η βίλα έφυγε από τη δική του ιδιοκτησία και πλέον ερημώνει.
Για πολλές δεκαετίες, το κατώφλι της βίλας είχαν περάσει πολλοί stars της εγχώριας showbiz, όπως η Βάνα Μπάρμπα, ο Μιχάλης Ασλάνης,η Νατάσα Λιακουνάκου, η Χριστίνα, Παππά, ο Μάκης Τσέλιος, ο Στράτος Τζώρτζογλου,ο Αλέκος Συσσοβίτης,ο Πέτρος Κωστόπουλος,η Τζένη Μπαλατσινού,η Μπέττυ Μαγγίρα,η Αννίτα Ναθαναήλ και πολλοί ακόμα celebrities.

Η βίλα πωλείται έναντι του ποσού των 8.000.000 ευρώ αλλά δεν έχει βρει ακόμη αγοραστή.

H απάντησή του κ. Γαβαλά ήρθε με ανάρτηση του στο Facebook, όπου έγραψε χαρακτηριστικά (δημοσιεύεται εδώ αυτούσια):

"Αγαπημενοι μου φιλοι, αυτοι οι ανθρωποι, που υποκλεπτουν και βανδαλιζουν τις περιουσιες των αλλων
Για να βγαλουν ενα πενηχρο μεροκαματο, μ'αφηνουν παγερα αδιαφορο...
Βαριεμαι τα παντα στη ζωη
Μου, τοσο γρηγορα, ακομη και τα ευγενη και σπανια
Κυταρρα μου...
Δεν παθιαζομαι με τα υλικα αγαθα, τα αισθανομαι σαν
Κατι
Στιγμηαιο και
Με ημερομηνια ληξης...
Η βιλλα που
Με τοσο παθος εδειξε ο ασθμαινων ρεπορτερ ως καταστροφη, αλλα ακομη και ως ενα υπερλαμπρο παρτυ, μου θυμιζουν τα σκηνικα της τσινετσιτα, οταν το 72 πηγα στη Ρωμη, που καθε εβδομαδα για τις αναγκες του ρολου αλλαζαν
καταστρεφοντας τα παλια...
Δεν καταλαβα σε ποιον θελουν να προκαλεσουν ολεθρο και γιατι;
Τα ονειρα μου και τα πιστευω μου δεν αιχμαλοτιζονται σε ενα κρεβατι σε μια βιλλα στη φτελια της Μυκονου, αλλα διπλα στην αγκαλια του αγαπημενουμου προσωπου...
Αλλωστε πριν δουνε την (καταντια) του σπιτιου αυτου, ας κοιταξουν τα εριπεια της Ακροπολης, τα σκουπιδια γεματους καδους διπλα μας στην πολη μας, τα σπασμενα πεζοδρομια, τη
Λιγδα της Τσακαλωφ απο τα σουβλαντζιδικα, και
επειτα να ασχοληθουν με κατι σαν το σπιτι μου, που νομιζουν πως ειναι πιασαρικο..
Ζω την
Καθε μου στιγμη σε ολο της το μεγαλειο, με την
τρελα μου σαν εργαλειο...
Λυπαμε μονο για οσους δεν προλαβαν να ειναι στην
Quest list ,των
Θρυλικων παρτυ μου...
Καλα ξεκατινιασματα στο νησι τον ανεμων..."
Βίντεο: Mykonos Live Tv
Share on Google Plus

About grizos gatos

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

twitter

Πνευματικά δικαιώματα

Όποιος θεωρεί ότι θίγεται από κάποια δημοσίευση ή έχει δικαιώματα σε άρθρο ή φωτογραφία, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσει μαζί μας, προς επίλυση του θέματος στο παρακάτω e-mail.
Ευχαριστούμε.

grizosgatos.blog@gmail.com